hij vind je knap; is paringsdansquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:26 schreef Dven het volgende:
Verdomme, rent die kleine motherfucker weer voorbij
Ik word gehosseld door een vijftienpotige freak?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
hij vind je knap; is paringsdans
Dat heb jij gezegdquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik word gehosseld door een vijftienpotige freak?
Ik ben er in ieder geval niet van gecharmeerdquote:
7jaar????quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef Dven het volgende:
Goed, ze kunnen zeven jaar oud worden. De kans dat hij hier al langer woont dan ik is dus erg groot. Goed. Heb ik toch mijn huisdier
Tot zeven jaar ja, vond het ook al bizar maar schijnbaar is het zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
7jaar????![]()
moet toch bijna een record zijn voor dat soort dieren
Was het T42 niet in dat barrel van 'm?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Mooi diertje.Hier vloog gisternacht een of andere heel erg grote kever rond.
Het klonk echt als een bromvlieg met vleugels van een halve meter ofzo.
Die kom ik liever niet tegen was ie je huis?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:54 schreef HenkieVdV het volgende:
Mooi diertje.Hier vloog gisternacht een of andere heel erg grote kever rond.
Het klonk echt als een bromvlieg met vleugels van een halve meter ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrij zeker dat ze de muur op kunnen ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval niet van gecharmeerd
Kunnen ze tegen muren oplopen? Dan ga ik ze wel eng vinden
Ah, dan weet ik gelijk hoe alle spinnen die ik toelaat als zijnde ongediertebestrijding steeds op mysterieuze wijze verdwijnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vrij zeker dat ze de muur op kunnen ja.
Je kunt ze inderdaad als huisdier nemen, hoewel men vaker een miljoenpoot als huisdier neemt. (Denk ik)
Wat ik me afvraag, vallen beesten zoals deze en spinnen en zo echt wel eens van het plafond of de muur af? Als ik ze erop zie rennen lijkt het alsof ze zich er goed aan vast houden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
In principe zijn die beesten banger voor jou dan jij voor hen. Maar ik kan me voorstellen dat het niet echt prettig is als zo'n beest op de meest onverwachte momenten tevoorschijn komt, je schrikt toch. Maar zodra hij je ziet zal hij zo snel mogelijk zich uit zijn vele voeten maken hoor en ze zijn nog nuttig ook. Maar ja, je moet er niet aandenken dat zo'n beest in je nest valt 's nachts.
Nou ik zal wel aardig schrikken als ik mn duur open doe. Gelukkig komen ze hiet niet voorquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
In principe zijn die beesten banger voor jou dan jij voor hen.
Die zou ik africhten zodat het me vervolgens naar het werk kan rijdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef lukaon het volgende:
TS is een watje. Wacht maar tot z'n neef langs komt, de Giant Centipedes.
Dan piep je wel anders!
[ afbeelding ]
Okee, die hierboven is nep. Hieronder is de echte. Is die niet lief?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, vallen nagenoeg nooit van het plafond nee, net als spinnen. Als het wel gebeurt is het echt een uitzondering.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, vallen beesten zoals deze en spinnen en zo echt wel eens van het plafond of de muur af? Als ik ze erop zie rennen lijkt het alsof ze zich er goed aan vast houden.
Die beesten kunnen kleine slangen en ratten verorberen. Overigens vrij giftig, daar wil je echt niet door gebeten worden. Vraag me af als je hem van je arm moet halen maar dat beest geeft niet mee, denk dat je behoorlijk gaat zweten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef lukaon het volgende:
Dan piep je wel anders!
Hieronder is de echte. Is die niet lief?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die beesten eten dus vogelspinnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef lukaon het volgende:
Dan piep je wel anders!
[ afbeelding ]
Okee, die hierboven is nep. Hieronder is de echte. Is die niet lief?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meeste miljoenpoten zijn volgens wiki lieve beestjes, bijten niet en eten ook geen andere beestjes op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:14 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb kippenvel nu
Alles met veel poten![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |