Die oerbeesten zijn moeilijk klein te krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je die beesten dood slaat vallen al die pootjes los en die bewegen dan nog enkele seconden na.
quote:
Nee want katten zijn baas, zie video.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:04 schreef Dven het volgende:
Eet dat beest mijn toekomstige kat niet op trouwens?
Ik vind het toffe beesten, heb ze alleen liever niet in mijn huis, vooral niet als er vrouwelijke visite is. Die springen gelijk van het balkonquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Overigens vind ik die beestjes wel baas hoor, moet je kijken wat een eigenwijs, slim en gemeen hoofd ze hebben
[ afbeelding ]
Om een beeld van de grootte te krijgen:
[..]
Nee want katten zijn baas, zie video.
Wat voer ik hem ondertussen? Vervelende kinderen uit de buurt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:06 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Sluit hem op in een bakje, en als je last hebt van kakkerlakken laat je hem los.
Misschien kan je hem ook nog wel commando's aanleren, zoals bijt, zit en apporteer.
Ik zal hem vanavond recht in z'n grote bakkes fotograferenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
Je trekt ongedierte aan TS.
Ik wacht op de volgende foto je.
Geen wat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:33 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hebben ze geen pest control in Bulgarije?
Zal met m'n airsoftgeweer gaan jagenquote:
Dat beest schijnt de ongediertebestrijder te zijn. Spinnen, mieren, kakkerlakken, zilvervisjes. Niets is ervoor veilig. Vrees alleen ook voor mijn eigen leven nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ongediertebestrijdingsdienst
Ik ga vanavond met hem afspreken dat ik zijn aanwezigheid duld maar dat hij zich voortaan niet meer moet laten zien als ik in de woonkamer benquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Arashimashou het volgende:
Mooie beesten, maar als je bang bent dat ze straks op je vallen (niet om je aan te vallen, maar toch) kun je ze toch beter platslaan.
Vrouwen noemen bij dikwijls ook een beest en dat zie ik wel als een compliment. Dit beest is er vast ook trots opquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:04 schreef Geester het volgende:
Waarom noemt iedereen het een beest ... een beetje respect mag wel
Wat is hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |