abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112018321
SB klinkt alsof je meisje het helemaal naar haar zin heeft. Ik hoop voor je dat de tijd snel voorbij gaat.

Octo, geniet van de tijd met je grote meid. Hopelijk dat Mia het niet oppikt.

Volgens mij was idd 2 uur persen het max. bij een eerste kind en een uur bij een tweede of volgende kind.

Zoë, wow wat is je meisje gegroeid! *O*

Sanne, ja doet idd heel erg pijn. Ik ben ook geknipt en het viel me zwaar tegen. Van de totaalruptuur bij mijn eerste bevalling had ik minder last.
Xanteh, ik kreeg de verdoving pas voor het hechten en voelde het alsnog. Dus nog een tweede dosis en zelf daardoorheen voelde ik het nog. Het was dan wel alleen plaatselijk verdoofd.

Vanochtend met de huisarts assistente gebeld en had mijn zoontje op de arm, die even onrustig was. Toen zegt de assistente: "Kun je niet even weg van de baby, ik hoor je niet". Stom mens, zoiets kun je ook wel even wat diplomatieker zeggen. Al helemaal tegen iemand die net 2 weken geleden bevallen is. :o

[ Bericht 20% gewijzigd door Tinuviel op 25-05-2012 14:51:54 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_112018561
sc-tje is sinds kwart over 1 weer lekker thuis. Ze heeft zich op het kdv helemaal tot aan haar nek ondergepoept. Verder heeft ze het enorm naar de zin gehad: lekker in het gras gelegen, gespeeld met een kindje van 1 jaar, lekker vers fruit gegeten en een flesje gedronken. Daarna ook nog even geslapen en toen ik haar kwam halen zat ze lekker in de wipper te babbelen. Zo actief is ze thuis niet. Dus het doet haar echt goed volgens mij.
pi_112019095
Dat is voor jezelf vast ook fijn om te weten SB, dat ze het op het kdv naar haar zin heeft. Op ons kdv hebben ze zelf ook een mogelijkheid om kindjes in bad te doen als ze zich helemaal ondergescheten hebben. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_112019548
Dat is ook lang clubsoda
Ik heb ongeveer een uur geperst zonder dat ik de perswee voelde
Had een ruggenprik maar alleen m'n rug/billen en blijkbaar de perswee voelde ik niet. Ik voelde wel een gewone wee met op het hoogtepunt een zware kramp bij m'n onderbuik rechts.
Daarna voelde ik de echte perswee, die kramp die ik eerder rechts voelde, voelde ik toen als die persdrang waar je echt niet omheen kunt.

Vond dat ook echt veel 'fijner' .. je lichaam doet het werk, je kunt er niet omheen en je moet wel in mee gaan.

SB
Dat het anders is gelopen dat heb ik ook (ik weet ook dat 't vaak anders gaat dan je vooraf kunt bedenken) maar de gyn en vk vertelden me dat het inleiden wel een paar dagen zou gaan duren enz.
En uiteindelijk zijn de weeën diezelfde dag begonnen. Had het niet verwacht. Daardoor ook geen tijd om gespannen/zenuwachtig te zijn :9 want toen de weeën begonnen, kwamen ze ook heel snel.

& wat leuk dat ze het zo naar dr zin heeft op t kdv!

Ik ben net voor het eerst even weg geweest
Even snel met m'n moeder naar een kledingwinkel.. Ze moest opeens huilen toen ik weg ging :(, van m'n vriend had ze de fles gekregen.. en toen ik terug was wilde ze de borst
Heel kort, dus misschien wilde ze wel gewoon even lekker bij me zijn? O+

Tinuviel
:o niet zo aardig van die assistente :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Zoë23 op 25-05-2012 16:29:17 ]
  vrijdag 25 mei 2012 @ 16:53:51 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112022864
Nou, die knip heb ik echt wel gevoeld hoor. Sterkter nog, die voelde ik 6 weken later nog steeds. En met een week of 12 was de boel eindelijk genezen ;')
Maar knip moest door de vacuumpomp en die moest weer omdat meneer met zijn hoofd verkeerd lag. Uur en 5 minuten geperst. Maar hier moest de ruggeprik wel uit.

Opschrijven vond ik echt wel fijn. Heb ook man gevraagd om zijn verslag op te schrijven want ik had de chronologie niet meer in mijn hoofd. Ben er wel een flink tijd heel erg mee bezig geweest maar op een gegeven moment wat het gewoon klaar. Als ik nu aan de bevalling terugdenk heb ik vooral het beeld van een piepklein nat, glibberig jongetje dat op mijn borst wordt gelegd O+

Stomme assistente Tinu.

Zo, flink eind gewandeld naar het winkelcentrum in de buurt (klein uurtje gelopen, daar boodschappen gedaan en ruim een uur terug want verkeerd gelopen :( ) Nog maar wat korte mouwen rompers gekocht en een boxpakje bij de h&m met korte mouwen en pijpen. Ideaal met dit weer.
pi_112023492
Hallo ladiessss!
Bedankt voor de felicitaties! *O* *O* vandaag gewerkt dus geen tijd gehad om bij te lezen! doe ik vanavond als de halfjarige op bed ligt

Hier komt de 6 maanden spam!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 33% gewijzigd door bitterend op 25-05-2012 17:18:54 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 17:23:03 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112023888
Mooie fotospam O+ Wat een vrolijk meisje is het toch O+
pi_112023942
O+ wat een schatje! En idd vrolijk!

Ohh 6mnd alweer, wat gaat dat snel. Ik weet je laatste buikfoto nog :D
pi_112024082
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 13:25 schreef Xanteh het volgende:
@sannne: knippen deed pijn? Ik kreeg een verdoving voor de knip en bij het hechten ook.
Ik niet hoor.. Had wel een pethidineprik gehad, de persweeen deden geen pijn daardoor (heerlijk na die helse ontsluitingsweeenpijn!) maar die knip deed verrekte zeer!!
Maar 2 seconden later werd er een baby op mn buik gelegd dus de kans om te gillen en te schelden had ik niet :P
pi_112024157
R O+ Wat was ze al meteen overduidelijk R na haar geboorte zeg!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 17:44:31 #161
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112024699
Jaaaaa! Fotospam van R! *O* O+ 6 maanden alweer.....

Ik kreeg een verdoving voor de knip en ik heb het idee dat ze die gezet heeft in een wee, want kan mij van pijn niets herinneren eigenlijk? :? Wel van het hechten daarna, toen heeft ze nog wel even een extra verdoving gegeven en die deed ook zeer :X Ik weet nog dat ik zei dat het maar goed was dat mijn benen in de beugels zaten :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 25 mei 2012 @ 18:24:36 #162
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_112025920
Helaas, over natuurlijk bevallen kan ik niet meepraten... Keizersnede hier.

Bitterend, wat is R toch een lekkere spekkige pretletter <3!

Hier hebben we vandaag al chefkok gespeeld. Een shitload aan groenten, deels gepureerd, deels Rapley, in de vriezer gebonkt! Nog 22 dagen en dan gaan we beginnen!
  vrijdag 25 mei 2012 @ 18:39:17 #163
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_112026503
Oh bitterend, wat een heerlijk meisje!

Van de eerste kan ik me ook niks herinneren van de pijn bij de knip/verdoving of ruptuur.. Bij de tweede wel, ze zat echt te wachten met de spuit en schaar ivm preventief. Dat was wel gemeen :{

Nts, wij gaan met 5,5 maand beginnen ( ook ivm flesvoeding overstap bij 6 maand) Daan heeft soms al wat geproefd, maar hij kijkt ons dan heerlijk smerig aan :D
pi_112027867
Dankjulliewel O+

Ik heb geen knip gehad..beetje gescheurd en een schaafwondje...en het gekke is: ik heb helemaal niks gevoeld van de verdoving!! ik denk dat alles daar toch al gevoelloos was :D

Nts jeetje al zo goed voorbereid! ik nog lang niet :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 19:21:42 #165
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112028094
Maar was NTS ook niet degene die mega pannen met soep maakte om de winter door te komen?? Of was dat iemand anders?
Ik heb niets in de vriezer... Die moet eerst eens ontdooit worden :D deur heeft een keertje open gestaan :X maar ik vind het kut werk, dus....
pi_112028240
Ja dat was NTS!! hihi voor haar man en al zijn vrienden! gek wief O+
Ik gaf deze week elke dag een paar stukjes van iets...denk er nog niet erg veel overna want tiet is toch de hoofdvoeding
  vrijdag 25 mei 2012 @ 20:13:26 #167
348178 NotTheSame
pi_112030255
Het was geen soep, maar stamppot ;-)!
pi_112030653
Bitterend wat een mooie foto's. O+

Susie, dat scheelt dan wel 1x pijn lijden.

Nts goed voorbereid met de eerste culinaire hoogstandjes voor je baby. Hoe hebben jullie de rapley groente toebereid, alleen gekookt?

Deepfreeze dat is idd gemeen :{ Daan heeft de smaak van groente dus nog niet te pakken? :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:01:35 #169
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_112032407
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 20:13 schreef NotTheSame het volgende:
Het was geen soep, maar stamppot ;-)!
En Erwtensoep toch? Net als wat wij toen hebben gedaan ;) Ik heb trouwens nog steeds boerenkoolstamppot in de vriezer staan :@ En tomatensoep, maar dat is dus niet lekker als je dat invriest :r

Bitterend, gefeliciteerd met je meisje, alweer 6 maand :o *O* Leuke foto's trouwens !
pi_112032757
Bitterend, je maisje O+

Mia heeft gisteren aan een spercieboon uit het vuistje gesabbeld. Ze vond het wel OK geloof ik, maar dr spercieboon was na een kwartier nog steeds intact. Ik denk dat die fijne motoriek nog zo vooruit gaat de komende tijd dat ze met 6 maanden wel wat meer kan rapleyen. Al ben ik wel van plan om weer een combi van rapley en prakjes te doen.
pi_112033004
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:01 schreef PureEvil het volgende:

[..]

En Erwtensoep toch? Net als wat wij toen hebben gedaan ;) Ik heb trouwens nog steeds boerenkoolstamppot in de vriezer staan :@ En tomatensoep, maar dat is dus niet lekker als je dat invriest :r

Bitterend, gefeliciteerd met je meisje, alweer 6 maand :o *O* Leuke foto's trouwens !
De snert was hier. Ik zat door een rekenfoutje toen met bijna 1 liter soep...
pi_112033058
En Bitterend, Gefeliciteerd met R. Leuke spam. Wat een pretlettertje heb je toch.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 21:18:59 #173
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_112033153
Gefeliciteerd Bitterend met je mooie lachespekkie O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 25 mei 2012 @ 22:22:36 #174
348178 NotTheSame
pi_112035653
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 21:15 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

De snert was hier. Ik zat door een rekenfoutje toen met bijna 1 liter soep...
Ja dat kan ik me ook nog herinneren hihi!

Hier toen een kilo of 10 aan stamppotten gemaakt. Wij zijn er al een paar weken doorheen, maar van onze vrienden krijg ik nog elke week netjes de afgewassen bakjes terug :-D!
pi_112035790
Het erge is eigenlijk wel dat de gehele voorraad het einde van de winter niet heeft gehaald. We hebben het onder 3 vriezers verdeeld (mijn ouders een litertje of 2, mijn schoonouders 3 liter en wij de rest) en binnen anderhalve maand was het overal op. Ik was een beetje verslaafd denk ik :@

Maar er gaat ook niets boven zelfgemaakte snert die je misschien wel beter met een vork dan met een lepel kunt eten. En die wordt alleen maar lekkerder als je m hebt ingevroren.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:15:49 #176
211793 PiercedGal
Groetjes Mij!!
pi_112037904
Tinuviel pfff kan die baby niet weg, ja zal vragen of hij even naar buiten wil lopen. Wat een raar mens.

Susie ooohhh echt niks gevoeld?? Dat lijkt me zoooooo pijnlijk. Ik ben wel uitgescheurd maar eerlijk viel dat kwa pijn ook mee net als t hechten. Het brande op dat moment meer...:):)

Ik ga volgende keer beter bijlezen. Zit nu met de telefoon en vind deze lap tekst al heel wat !:)
Herriner je gisteren..
Droom van morgen...
Maar leef vandaag !!!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 07:24:17 #177
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112044230
Ik kan het mij niet herinneren nee.... Later bij het hechten die verdoving dus wel....

Volhouder wint! *O* Ze was om 5 al even wakker, ik ben denk ik wel 8 keer naar haar toe gelopen, en tegen 6 is ze weer in slaap gevallen en om 7 weer wakker *O* klinkt niet fijn misschien, maar ik vind het prima!
pi_112044283
Hè Susie, hier ook om 5 uur wakker. Manlief stond al klaar met de fles, en hij sliep alweer. En toen was het 7 uur..

Tinu, we waren pas van plan bij 5,5 maand echt bij te gaan voeden. Dus hij heeft nog een week. Maar zo'n verschil met grote broer die echt een etentje was.

En in ons volgende huis wil ik een grotere vriezer. Er is nu precies genoeg ruimte voor de basis (brood, vlees en snacks) maar niet voor veel invriesmaaltijden.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 07:51:19 #179
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112044311
Anouk ligt dan te babbelen in bed, ze hoeft om 5 uur geen fles in ieder geval.
Ze is alleen nog steeds zo verkouden. Hoe lang mag/kan dat duren bij baby's? Volgens mij heeft ze het nu al 1,5 week namelijk...
pi_112044532
Volgens mij zijn er baby's die constant verkouden zijn... In ieder geval langere periodes!

Elise was om 6 uur wakker.. Mooi nadeel van die warmte! :O :Z
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:10:22 #181
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_112044875
Mogguh!

Hier was cristel om 5 uur wakker...En ze had echt honger, want de hele fles ging leeg ;)

En toen was ze weer om 7 uur wakker....En nu ligt ze weer te pitten in de wipstoel...( Zal zo wel wakker worden voor een fles denk ik...)

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 07:40 schreef Deepfreeze het volgende:

En in ons volgende huis wil ik een grotere vriezer. Er is nu precies genoeg ruimte voor de basis (brood, vlees en snacks) maar niet voor veel invriesmaaltijden.
En daar heb je genoeg aan dan? Wij hebben 2 grote vriezers staan, en die zitten echt stampvol...(Al ligt dat misschien ook aan de voorraad brood die ik elke 2 weken haal ca. 10/12 broden)
pi_112044998
Billie heeft ook weer doorgeslapen. Heerlijk! Ben nu voor mezelf Es' naar de stad gegaan. Effe wat kleren kopen want ik pas in een zomeroutfit van voor de zwangerschap. Niet handig. :P
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:38:25 #183
348178 NotTheSame
pi_112045171
Kuukske, veel plezier met sjoppen! Ik heb eigenlijk ook geen korte broeken meer. Dus ik loop nu in leggings of een lange broek...

Hier lijkt het ook weer de goede kant op te gaan met slapen. 19.30-23.30-3.00-6.00 en om 8.00uur zijn we eruit gegaan.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:41:35 #184
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112045206
Hopelijk zet het nog even verder door. Dat schema klinkt verre van ideaal maar ik weet daqt het voor jullie al een grote stap voorwaarts is :*

Ik ga volgende week winkelen *O*
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:09:05 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112045546
Oeh, winkelen! Ik wacht nog even, wil eerst kilo's kwijt... Dus ik loop in oude meuk (inclusief nu een zwangerschapslegging :X maar zie je niets van :D )

Slaapkop hier... Heb haar om 8 uur weer in bed gelegd en ze slaapt nu nog steeds...
pi_112045739
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:30 schreef Sannne het volgende:
Volgens mij zijn er baby's die constant verkouden zijn... In ieder geval langere periodes!
:W check, bijna altijd verkouden.. Soms een paar dagen niet ;)

En een wakkere baby hebben we hier even niet. Ik zeg goedemorgen! Ik heb uitgeslapen :) mijn mevrouw is al een uur wakker, maar dat is ook uitslapen natuurlijk. Dadelijk eens naar opa en oma bellen hoe het gegaan is :)
Maar eerst kolven, want ploftetten...
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:43:35 #187
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112046112
Hier moeten ook nog heel veel kilo's af hoor Susie. Maar ik moet toch iets aan deze zomer. Kleding van 2 jaar geleden pas ik niet meer (vorig jaar zwanger en toen was ik plekken aan het accentueren die ik nu liever wil verbergen :@)

Hier was het 07:15 uur. Hij lag weer met zijn voetje tussen de spijlen en een poepbroek dus daarna wilde hij niet meer slapen. Maar na een uurtje was het weer gedaan dus sinds half 9 ligt ie te pitten. Straks visite en verder rustig dagje.

Dat voetje tussen de spijlen steeds is wel zielig. Probeer hem toch een beetje onder een lakentje in te stoppen maar hij woelt zich los. En voor een slaapzak is het veel te warm. Iemand nog ideeen om dat te voorkomen?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:51:23 #188
100412 mefke79
komt goed!
pi_112046238
Kyara, hele dunnen slaapzak? Wij hebben er eentje van de prenatal geloof ik die gewoon dunne katoen is. En dan maar geen dekentje en het raam open, dat gaat prima.

Bitterend, gefeliciteerd!

Verkouden: check. Meer niet dan wel. Hoort erbij, ik weet niet beter.

Wij hebben vandaag maar eens wat speelgoed opgeruimd en uitgeruild met de bakken die op zolder stonden. Nu kan oudste met bepaalde spullen op zijn kamer spelen (zodat Tienus er niet bij kan) en, belangrijker, is er leuk spul voor Tienus naar beneden gegaan. Ben benieuwd naar de reactie van de mannen als ze thuis komen (ze zijn bij opa en oma).

Fijne dag allemaal!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:33:15 #189
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112046957
Hmmz, balen van die verkoudheid dan. Vind het zo sneu voor d'r, zit echt helemaal vol, arm kind.
pi_112047280
We hadden een mega poep luier met stukjes wortel van gisteren :D

Heerlijke dag vandaag dames! :W
pi_112048254
Ik zag een 6 maanden spam voorbij komen O+
:* Voor de zieke/verkouden kindjes!

Hier een prima nacht gehad, Cas heeft wel erg last van zijn doorkomende hoektand. Dus pcm gegeven en fijn geslapen tot 08:15! Heeft hij nog nooit gedaan.

Ik wens iedereen een fijne, zonnige dag! Wij gaan naar een verjaardag toe.

Hoor dat meneer wakker is dus zal hem even uit bed halen *;
pi_112049467
-O- winkelen is niet leuk zo net na de bevalling
Door m'n grotere cupmaat lijkt alles heel anders, wat eerst leuk stond staat nu niet meer zegmaar. Maargoed, nog 5-7kilo eraf.. Na de zomer ga ik wel weer shoppen :9

S wilde gisteravond & vannacht geen borstvoeding, ze spuugde bijna alles weer uit, zag er misselijk uit en leek m'n melk vies te vinden voor mijn idee..
Ze had ook diarree :(

Ze heeft van 00:00 tot 05:00 geslapen, en toen om 07:30 en 10:30 weer gevoed.

Maakte me wel zorgen vannacht :@ maar nu lijkt het weer goed gelukkig

:D bitterend

Fijne dag iedereen! 't is mooi zonnig *O*
pi_112050465
Och Zoe wat naar :* :* als je het niet vertrouwd de huisartsen post bellen?
Hoeveel poep/diarree luiers had ze? misschien had ze krampjes?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:30:30 #194
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112050540
En was het niet "gewoon" poep? Bij baby's, die dus alleen nog melk krijgen, is het toch altijd dun? Of was het echt net water?
pi_112050672
M'n vriend was dr aan het verschonen, maar het was echt dun en lichter van kleur. Ze was de hele avond al wat misselijk leek het, t zat dr niet lekker in ieder geval.
En na 1 grote luier vol diarree heeft ze dus tot 5u geslapen.

Nu is de poep weer 'gewoon' zacht & gelig.
Na de volle luier van voor middernacht, heeft ze pas weer om 13u gepoept, die was normaal. Dus misschien was ze eventjes minder fit door de hitte ofzo?
pi_112051711
Zoe, het zou kunnen door de warmte, of juist net effe te koud gelegen?

PE, het is ook wel klein, 2,5lade. Maar als ik meer ruimte zou hebben, zouden er ook meer snacks inpassen, wat weer niet zo goed is ;)

Lekker opgeruimd mefke!
pi_112053122
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Zoe, het zou kunnen door de warmte, of juist net effe te koud gelegen?

PE, het is ook wel klein, 2,5lade. Maar als ik meer ruimte zou hebben, zouden er ook meer snacks inpassen, wat weer niet zo goed is ;)

Lekker opgeruimd mefke!
Ja dat kan ook, had dr gister even in een doek bij me buiten (schaduw) maar t ging waaien & toen naar binnen gegaan. (was n soortgelijke temp als binnen, daarom dacht ik dat t wel kon, tot er meer wind kwam dus)
pi_112057305
Zolang het maar niet te lang duurt ;) :*
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:10:41 #199
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_112066686
Bitterend wat een snoepje O+

Hier heeft Rayen al een week geloof ik niet gepoept, hij laat wel ontzettende stinkscheten :|W
Maar is dat wel goed? Ik vind het wel heel lang geleden nu.

En hoeveel eten julllie 6 maanden baby's ongeveer? Hier eet hij eigenlijk maar een half potje, zo'n 4 maanden potje dus die zijn al niet zo groot eigenlijk.
Is dat normaal? Of heb ik een verkeerde timing dat hij eigenlijk nog niet zo'n honger heeft of zo? :?

Vanavond zijn we lekker uit eten geweest en hij heeft zich voorbeeldig gedragen O+ De koffie hebben we maar thuis gedronken want anders werd het te laat.
Rayen 2½ jaar!
pi_112066830
TJ..tot een jaar is borstvoeding de hoofdvoeding..wellicht dat hij genoeg voedingstoffen uit je melk haalt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')