Damn hippy's.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:16 schreef horned_reaper het volgende:
Groningen!!! MOOISTE STAD VAN HET LAND!![]()
Afgelopen nacht na heerlijk te hebben gegeten in de stad met een kleed en een meervoud aan flessen wijn en kaarsjes richting het Noorderplantsoen gegaan en er tot 02:00 uur gelegen om vervolgens 500 meter richting m'n huisje te rollen.![]()
Het was vannacht om 1 uur ook nog enorm druk in het Noorderplantsoen, echt overal lagen mensen met gitaren, wijn, kaarsjes etc.
Goed plan, ik ben erbij!quote:
Hippie-alert!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:16 schreef horned_reaper het volgende:
Groningen!!! MOOISTE STAD VAN HET LAND!![]()
Afgelopen nacht na heerlijk te hebben gegeten in de stad met een kleed en een meervoud aan flessen wijn en kaarsjes richting het Noorderplantsoen gegaan en er tot 02:00 uur gelegen om vervolgens 500 meter richting m'n huisje te rollen.![]()
Het was vannacht om 1 uur ook nog enorm druk in het Noorderplantsoen, echt overal lagen mensen met gitaren, wijn, kaarsjes etc.
De nieuwe Jezze9 is opgestaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hippie-alert!
Jij zit zeker ook op de trap bij het Academiegebouw?
Andersson moet weg want contract is ten einde. Van Tim 'tikkie terug' Sparv word ik ook niet warm, dus die mag ook weg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:59 schreef Inkomen het volgende:
Sparv en Andersson mogen wat mij betreft wel blijven, die hebben gewoon iets meer tijd nodig. Veldmate zou wel mooi zijn.
Tja, alleen Tadic scoorde nog wel eens een voldoende. En die Braziliaanse clown mag wel blijven, die andere is al weg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:02 schreef Catch22- het volgende:
van wie wordt je wel warm bij FCG dan?
ze moeten sowieso een andere eerste keeper, die grabbelaar en die mongoolhaar kunnen er ook niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |