nee, want wat ik ook lees, de enige conclusie die ik kan trekken is dat er niks aan te doen valt door een arts. Pas als ik uitvalverschijnselen begin te krijgen, beenpijn en dat soort dingen, kunnen ze misschien iets voor je betekenen. Ik werk vooral mezelf tegen momenteel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ is een second opinion bij een andere dokter of doorverwijzing naar het ziekenhuis niet slimmer?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, het zit volgens mij ongeveer zo. Heb verschillende artikelen gelezen van officiele sites en volgens mij is er het volgende aan de hand.
Ik heb last gekregen van bewegingsangst. Die zit tussen mijn oren en daardoor ga ik heel krampachtig bewegen en schieten mijn spieren bij het minste geringste in een kramp. Door die angst ga ik minder en minder bewegen - vicieuze cirkel.
Ten tweede heb ik een te negatieve houding. Het is wetenschappelijk aangetoond dat stress en negativiteit je herstel bijzonder belemmeren. Door een negatieve attitude verkramp je van nature.
Ten derde moet ik voorts alleen nog op harde houten stoelen zitten.
Naja, mijn plan:
1. Na het wakker worden ben je erg stijf, dus niet meteen een kwartier gaan worstelen met je jeans, maar eerst ochtendjas aan en rondjes gaan lopen in de tuin.
2. Begin de dag met diclofenac, als ik minder pijn voel durf ik ook meer te bewegen.
3. Stug elk uur een rondje gaan lopen, wat er ook gebeurt.
4. ontspannen!!! bewust alle spieren laten relaxen bij alles wat ik doe.
Hopelijk gaat het vruchten afwerpen
Laat mijn vorige opmerking maar zitten idd, dit klinkt goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want wat ik ook lees, de enige conclusie die ik kan trekken is dat er niks aan te doen valt door een arts. Pas als ik uitvalverschijnselen begin te krijgen, beenpijn en dat soort dingen, kunnen ze misschien iets voor je betekenen. Ik werk vooral mezelf tegen momenteel.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Laat mijn vorige opmerking maar zitten idd, dit klinkt goed.
Ik weet dat het niet hetzelfde is als wat jij hebt, maar toen ik in februari mijn rechterbeen bijna niet kon bewegen had ik hetzelfde patroontje. Doordat je pijn hebt ga je anders bewegen/probeer je het te ontzien waardoor je raar staat en waardoor de pijn dus niet weg gaat. Je kunt idd beter pijnstillers nemen, zo normaal mogelijk proberen te bewegen maar het niet overbelasten, dan gaat het sneller weg.
ja klopt, ik probeer niet meer dan 9 uur te slapen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh en SQ, wat ik ook zou doen, ook al kun je uitslapen wekker rond 8/9 uur zetten en er dan uitgaan. Dat is iig wat ik wel moet doen. Als je te lang blijft liggen is je lichaam veel stijver en heb je de rest van de dag meer last. Ik ben elke dag om 8 uur mijn bed uit
Ja goedzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja klopt, ik probeer niet meer dan 9 uur te slapen!
Ik kijk Dames in de dopquote:
Holoquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat voor kleur moet ik mijn tenen lakken?
Yesh! Ten eerste, je krijgt je geld vandaag of morgen - na onze bankrupcy moesten we even wachten op het salaris van bbquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:38 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe; had jij mijn pm's ontvangen?
Had je ook nog 1 gestuurd in mijn verkansie.
Man, ik voel me herboren vandaag!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je klinkt alsof je er in ieder geval positiever in staat SQ![]()
Hopelijk werkt het!
Wait whut??? Was er aan de hand !!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Priem heeft natuurlijk heul BB's carcrash niet mee gekregen![]()
Ja, hij is er goed uit gekomen! Hij deed een 180 graden pirouette in een bocht op de A50 en landde tegen de vangrail. Alleen wat bibberbenen dus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait whut??? Was er aan de hand !!Alles goed met BB?
Is no problem !quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yesh! Ten eerste, je krijgt je geld vandaag of morgen - na onze bankrupcy moesten we even wachten op het salaris van bb![]()
![]()
Ten tweede: hoe laat wilde je komen?
Dat klinkt wel als een goed plan van aanpakquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, het zit volgens mij ongeveer zo. Heb verschillende artikelen gelezen van officiele sites en volgens mij is er het volgende aan de hand.
Ik heb last gekregen van bewegingsangst. Die zit tussen mijn oren en daardoor ga ik heel krampachtig bewegen en schieten mijn spieren bij het minste geringste in een kramp. Door die angst ga ik minder en minder bewegen - vicieuze cirkel.
Ten tweede heb ik een te negatieve houding. Het is wetenschappelijk aangetoond dat stress en negativiteit je herstel bijzonder belemmeren. Door een negatieve attitude verkramp je van nature.
Ten derde moet ik voorts alleen nog op harde houten stoelen zitten.
Naja, mijn plan:
1. Na het wakker worden ben je erg stijf, dus niet meteen een kwartier gaan worstelen met je jeans, maar eerst ochtendjas aan en rondjes gaan lopen in de tuin.
2. Begin de dag met diclofenac, als ik minder pijn voel durf ik ook meer te bewegen.
3. Stug elk uur een rondje gaan lopen, wat er ook gebeurt.
4. ontspannen!!! bewust alle spieren laten relaxen bij alles wat ik doe.
Hopelijk gaat het vruchten afwerpen
Oei, die schade had ik ook gemistquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hij is er goed uit gekomen! Hij deed een 180 graden pirouette in een bocht op de A50 en landde tegen de vangrail. Alleen wat bibberbenen dus.
Schade: 3500 ekkies
Zo hallo zegquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hij is er goed uit gekomen! Hij deed een 180 graden pirouette in een bocht op de A50 en landde tegen de vangrail. Alleen wat bibberbenen dus.
Schade: 3500 ekkies
Nachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is no problem !
Maar ik kreeg van niemand pm's terugDus dan ga ik twijfelen of het wel goed ging
Hoe laat ben ik welkom? Moet na het werk even winkelen want we hebben heul geen foods meer in huis. Vanaf 19u30 ongeveer ben ik hele avond/nacht verder beschikbaar
oververmoeidheid en dus even afgeleid door z'n telefoon die rinkeldequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo hallo zeg![]()
Dan schrik je je even helemaal verrot
Gelukkig alles goed met BB; maar idd pijnlijk bedrag
Kwam door andere auto of eigen schuld of... ?
*wink wink nudge nudge*quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oververmoeidheid en dus even afgeleid door z'n telefoon die rinkelde
nee, alleen issie nou nog vrolijkerquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:58 schreef PriemGirl het volgende:
Maar goed.. Belangrijkste is dat ie er niks aan heeft over gehouden gelukkig !
Whut?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hadden de ruitenwisser van de auto gejat
ja. Veertien pm's van jouquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:27 schreef Incantrix het volgende:
Skjoe, veertien?En goed plan van aanpak, ik hoop dat je er verder mee komt
en ik had het schadebedrag meegekregen, maar niet dat een crash de oorzaak was. Holy crap!
![]()
Schaar, jaaaa, mini's!als je ze nog hebt
En laat, maar RenRen, ik duim voor je en Fiets, ik denk aan je
zinvol!quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geilquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
okee stop maar met zoeken. Ik heb DE jurk gevonden die we allemaal naar Lindy's bruiloft aan kunnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
okee stop maar met zoeken. Ik heb DE jurk gevonden die we allemaal naar Lindy's bruiloft aan kunnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, die curves knallen de pan uit![]()
Wheheheh dan word ik een wandelende holo-rolladequote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Dat het ter plekke gaat scheuren tijdens het circusactiviteit
.
neejoh, is stretsj!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Dat het ter plekke gaat scheuren tijdens het circusactiviteit
.
DONE!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ja, blauw en roze!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DONE!
Hebben ze ook nog verschillende kleuren? Dan nemen we allemaal een andere
nee, nelly, 64 euroquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoeveel kost hij? Er is nu 20% korting bij asos, ik gok dat het daar vandaan komt aan t modelchickie te zien?
Ik zeg alemaal nemen en aantrekken die hap
Heb alleen gewichtjes gedaan en toen had ik het warmquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:21 schreef milka82 het volgende:
Die roze! Nog even twee jaar vloeibaar dieet en dan pas ik hem wel.... Oja,voor degene die nog denkt aan te gaan sporten vandaag... DON'T!
jij hebt al een glitterjurk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:21 schreef milka82 het volgende:
Die roze! Nog even twee jaar vloeibaar dieet en dan pas ik hem wel.... Oja,voor degene die nog denkt aan te gaan sporten vandaag... DON'T!
Ik ben vol goede moed aan het rennen gegaan,na twee minuten ging ik bijna op mijn bakkes door mijn eigen zweetquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb alleen gewichtjes gedaan en toen had ik het warm
ja anders val je zo uit de toonquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ojaaaa! Maar die is veuls te groot nu,ik moet natuurlijk wel al mijn rollen showen!
ja maar 500 euroquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:27 schreef PriemGirl het volgende:
Of dezeGlitterpak alllll tze way
[ afbeelding ]
Ja maar Lin trouwt maar 1 keer joh !!!!quote:
A la gypsy wedding met bewegende vlinders? Ik zeg doen,he le maal Lindy!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:29 schreef Lindytje het volgende:
Ola!
mooien jurken! Passen goed bij de jurk die ik in gedachten heb met gekleurde lampjes
Oeh, vlinders! Goeden idee, ja, die wil ik ook!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
A la gypsy wedding met bewegende vlinders? Ik zeg doen,he le maal Lindy!
Dat gaat proppen wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ow sorry.. die van 500 euro is alleen maar in x-small en xx-small te krijgen......
Stretch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ow sorry.. die van 500 euro is alleen maar in x-small en xx-small te krijgen......
Met als die steentjes.. Ik vrees er voorquote:
zo'n buiklelquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En lekker een kwab door dat gat heen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En lekker een kwab door dat gat heen
je kam toch zelf eem glitter jurk maken!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:36 schreef milka82 het volgende:
Doet me denken aan een mokkel wat ik gister op tv zag: Fat people have rights too..... *insert jengeltoon*
Nee jonge alle dikke mensen zijn luiquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kam toch zelf eem glitter jurk maken!
oh ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee jonge alle dikke mensen zijn lui
En twee voor je tettersquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:42 schreef Mss het volgende:
Ik knip denk ik ook gewoon een gat in die jurk voor mijn buik!
OMGquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:42 schreef milka82 het volgende:
Heeft dus zus van mijn vriendin ook gedaan,die had maat 46,ging trouwen,trouwjurk maat 34 gekocht,jaar lang shakes en weet ik wat voor rommel,getrouwd in de jurk,binnen een jaar weer maat 44.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:42 schreef milka82 het volgende:
Heeft dus zus van mijn vriendin ook gedaan,die had maat 46,ging trouwen,trouwjurk maat 34 gekocht,jaar lang shakes en weet ik wat voor rommel,getrouwd in de jurk,binnen een jaar weer maat 44.
Die vent zal er ook blij mee zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:45 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik dacht ook maar één ding: royal sadness
Getrouwd,kort rood haar,dikke reet,who matters?!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Whyyyy... Als je dan echt als doel hebt om af te vallen voor je trouw; waarom niet een vast patroon en vasthouden
Zo zonde
twee jurken kopen, glitter beenwarmers!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:42 schreef Mss het volgende:
Ik knip denk ik ook gewoon een gat in die jurk voor mijn buik!
ach, dan is ze iig nog 1 maat kwijt!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:42 schreef milka82 het volgende:
Zo dik ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee jurken kopen, glitter beenwarmers!!
Owjah en batsen is jakkiebah; dus prima eikquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:47 schreef milka82 het volgende:
[..]
Getrouwd,kort rood haar,dikke reet,who matters?!
Je hebt geen keuze meer he... Een pittig kapsel!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
Which reminds me: even een afspraak maken met de kapster
Wel paars-rood verven dan he?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
Which reminds me: even een afspraak maken met de kapster
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben ongeduldig... ik heb al drie keer gesport en weeg nog steeds hetzelfde, le fu
D'uh en mooi velroodquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:50 schreef milka82 het volgende:
[..]
Je hebt geen keuze meer he... Een pittig kapsel!
Pahahah truusquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben ongeduldig... ik heb al drie keer gesport en weeg nog steeds hetzelfde, le fu
Kapsalon man, nog beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'uh en mooi velrood
En vanavond maar meteen shoarma bestellen
neen aubergine met vel rode kuif!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'uh en mooi velrood
En vanavond maar meteen shoarma bestellen
pcies. Ben al 6 weken kreupel en pas 2 kilo aangekomen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:53 schreef milka82 het volgende:
Het is niet alleen het sporten he,ook het eetpatroon moet veranderen!
Ik eet best normaalquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:53 schreef milka82 het volgende:
Het is niet alleen het sporten he,ook het eetpatroon moet veranderen!
gewoon wandelers!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil gaan hardlopen maar met dit weer ga ik dus echt niet beginnen he
Netjes! Ik hoef maar een pannenkoek te ruiken of hij zit al op mijn heup!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pcies. Ben al 6 weken kreupel en pas 2 kilo aangekomen.
ik eet gewoon niks want ik verbrand niksquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:55 schreef milka82 het volgende:
[..]
Netjes! Ik hoef maar een pannenkoek te ruiken of hij zit al op mijn heup!
Ik zit al onder de bultjes met factor 50quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon wandelers!
Stelletje hitte huilies, is het eindelijk zomer gaat iedereen jenken!
Geniet er vanquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:54 schreef milka82 het volgende:
Ladies,ik ga even lekker lui wezen,heb een kindvrije dag vandaag
Sinds die ene maaginfectie durf ik die niet meer te etenquote:
Ohja, da's wel matig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit al onder de bultjes met factor 50
Ik faal echt in hittekan er ook niks aan doen.
Als ik een beetje conditie had kon het me niet schelen maar nu ga ik helemaal dood
Ja, en dat is een serieus antwoord. Rustig opbouwen, anders eindig je dus als mij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Is het heel stom om naast het 3x per week sporten in the gym ook nog te willen beginnen met start to run van Evy?
Beetje te enthousiast denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:01 schreef Lindytje het volgende:
Is het heel stom om naast het 3x per week sporten in the gym ook nog te willen beginnen met start to run van Evy?
wel 1600 kcals!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sinds die ene maaginfectie durf ik die niet meer te eten![]()
![]()
Heul veel plezier dico![]()
Ohja!! Ik wist dat er iets mee wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sinds die ene maaginfectie durf ik die niet meer te eten![]()
![]()
Heul veel plezier dico![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, da's wel matig.
[..]
Ja, en dat is een serieus antwoord. Rustig opbouwen, anders eindig je dus als mij.
Ja, je moet je lichaam echt tijd gunnen, drie keer per week sporten is genoeg. Meer dan dat is alleen voor topatleten bedoeld. Wel kan je gewoon rustig wandelen erbij ofzoquote:
Wandelen vind ik stom...quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, je moet je lichaam echt tijd gunnen, drie keer per week sporten is genoeg. Meer dan dat is alleen voor topatleten bedoeld. Wel kan je gewoon rustig wandelen erbij ofzo
+1quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik zin in macdonalds, godver
I know... Maar je kent me he, ik heb geen geduldquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Afvallen kost tijd. Je bent ook niet in 3 maanden dik geworden.
ja, ik ken hetquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I know... Maar je kent me he, ik heb geen geduld![]()
met kipsnuggels en bbq sausquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bigmacmenu met cola en friet en fritessaus
Of mcchicken
Of quarter pounder
OF DRIE BURGERS
hekje omheen bouwen!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:08 schreef Lindytje het volgende:
Dikkie is bezig met een suïcide-poging, lekker vol in de zon liggen
Oeh, oeh, goed idee!! Ik zet de konijnenren wel om hem heenquote:
heul behulpzaam!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, goed idee!! Ik zet de konijnenren wel om hem heen![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, oeh, goed idee!! Ik zet de konijnenren wel om hem heen![]()
Leg dikkie in de schaduw en lief doen jij!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt, serieus, heb je een Dikkie tracker??
Hij gaat zelf in de zon liggenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Leg dikkie in de schaduw en lief doen jij!
Doe maarquote:
ondode hotdogsquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien vat ie wel vlam, hot dogs voor iedereen
En daar heeft ie helemaal gelijk inquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoals Def P. het ooit zei:
"Survival of the fittest is al eeuwen realisme"
da's ook best dom, op de bank. Pak dan de keukenvloer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Kijk sien is slim. Die loopt naar buiten. Denkt: de tering, veul te warm. Komt weer naar binnen, drinkt wat en gaat weer op de bank liggen
In de huiskamer is het koeler dan de keuken momenteelquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's ook best dom, op de bank. Pak dan de keukenvloer.
Sien is een Enyquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
In de huiskamer is het koeler dan de keuken momenteel
En sien ligt niet op de vloer. Sien ligt alleen op kussens, dekentjes of de bank. Ze is te goed voor de vloer denk ik
Briljantquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Max maakt met dit weer plassen... dan kopt ie z'n drinkbak omver en gaat dan in de plas liggen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Max maakt met dit weer plassen... dan kopt ie z'n drinkbak omver en gaat dan in de plas liggen
Bwhehehehh!! Klinkt als Dikkie met regenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wel goeien oplossing
Samson is ook niet vooruit te branden met dit weer... Ga je met hem wandelen; staat ie al stil in de voordeur alla 'i dun wanna.....''. Daarna sleur je hem dus mee naar buiten; waarbij hij om de 10 meter wil omdraaien en terug naar binnen wil
Na de wandeling kijkt ie je dan ook erg verwijtend aan wrom we hem dat toch hebben aangedaan
onmens!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wel goeien oplossing
Samson is ook niet vooruit te branden met dit weer... Ga je met hem wandelen; staat ie al stil in de voordeur alla 'i dun wanna.....''. Daarna sleur je hem dus mee naar buiten; waarbij hij om de 10 meter wil omdraaien en terug naar binnen wil
Na de wandeling kijkt ie je dan ook erg verwijtend aan wrom we hem dat toch hebben aangedaan
Jupquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onmens!
Leuk, collega's die je op feestboek op het schoenenmatje roepen
Is heul nietquote:
Ja dan spring ik wel achter je als ie er uit komt en knuffels gaat uitdelen hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik zet ook wel een zwembad op voor max als die ook hierheen komt
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupGisteren ook al
Ze durven er niks meer van te zeggen... Kijken alleen maar:![]()
k neem dr niet mee hoor de 30ste! stomme gepiep de hele dagquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Piepballetjes voor jill halen, ik begin een hondenhotel
Brammetjequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:30 schreef megamandy het volgende:
Brammetje is jarig vandaagHij heeft de 8 jaar gehaald
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k neem dr niet mee hoor de 30ste! stomme gepiep de hele dag
laat de pieper thuis!quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k neem dr niet mee hoor de 30ste! stomme gepiep de hele dag
Dan heb je goed gerekendquote:
niet alleen maxquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Kaddersquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
niet alleen maxheb al 2 keer de keuken droog moeten dweilen
bazenpoussenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe foto's?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
het sekreet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gwen had vorige keer de pieper mee
Hoiquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb geen zin om te leren voor tentamen van morgen
Ook mooiquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had een varken voor de hond van m'n zus gekocht, die knorde en gilde
Ja, dikkie ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:45 schreef megamandy het volgende:
Onze westie werd dan ook altijd helemaal gekBinnen een uur had hij altijd de pieper uit het beest gesloopt
echt niet normaal hoe gek hij was als hij erachter kwam dat er een piepbeestje was.
Eckte jager
jij wordt later die zielige tante die nooit meer op verjaardagen uitgenodigd wordtquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word later de kut tante die herrie speelgoed aan den kinders geeft
Ik ben het lieve kleine zusje, niemand wijst mij afquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij wordt later die zielige tante die nooit meer op verjaardagen uitgenodigd wordt
Ik zit zo al een uurquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
+1
Ik denk bij de samenvattingen van de colleges
stelletje mongolbeestenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
't zijn ook wel de newfoundlanders onder de kadden
uuh, nee eigenlijk nietquote:
Jaaaaaaaa, van de week nieuwe peekshursquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
stelletje mongolbeesten
[..]
uuh, nee eigenlijk nietik zal ze deze week weer eens gaan stalken met de camera
Mmmm die heb ik gister gehad in de korte pauze, het lukt me om ze steeds sneller te etenquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:51 schreef Lindytje het volgende:
Hoeveel kcal zouden er in een swirl zitten?![]()
Ze zijn zo lekker, swirlsquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mmmm die heb ik gister gehad in de korte pauze, het lukt me om ze steeds sneller te eten![]()
Oja en onze westie had dua ook geen piepbeestjes maar als we ergens op bezoek kwamen was het meestal al te laat om het nog weg te pakken
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil dingen kopen, maar ik weet niet eens wat
hier ook vakantiegeldquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil dingen kopen, maar ik weet niet eens wat
Goeden doelen voor vakantiegeldquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier ook vakantiegeld
servies kopen en balkon inrichten
Ik krijg geen salaris, maar een onkostenvergoeding. Mijn baan is semi-vrijwillig, dus toeslagen enzo krijg ik allemaal niet. Ik betaal dan ook geen belasting, maar dat zou ik sowieso niet hoeven met mijn uitgaven.quote:
64 euro van het uwvquote:
Oh, kakquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat op!
Nog een week en twee dagen
Oh, dat is schijt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik krijg geen salaris, maar een onkostenvergoeding. Mijn baan is semi-vrijwillig, dus toeslagen enzo krijg ik allemaal niet. Ik betaal dan ook geen belasting, maar dat zou ik sowieso niet hoeven met mijn uitgaven.
Wajoo, vetpot!! Daar kun je wel 4 dagen van kamperen op een goedkope campingquote:
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy ik heb een samenvatting van een artikel gelezen goed heh
Verwende nestenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
Hier wel geld; maar sparen voor nieuwe keukenSparen....
En het ergste is: Ik wil eik een nieuwe auto ipv die rotbak van cifEn nee dan niet zomaar gewoon een 2dehands iets dingesen... Ik wil persé een fiat 500. Hoezo verwend nest
![]()
![]()
Precies, ik ook. Maar ik wil in september met dit stoppen en weer een ekten bijbaan zoeken, want dat verdient ook gewoon meer. Ik wil volgende week naar uitzendbureau's voor een vakantiebaan, en dan hoop ik ergens te komen waar ik kan blijven hangen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is schijt.
Ik betaal idd ook geen belasting... ja, 400 ekkies per jaar ofzo, die ik dan ook weer terug krijg aan het einde van het jaar
woensdagquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Lindytje het volgende:
Psst, mels, ben je toevallig volgende week woensdag of donderdag vrij?
Ik heb nog geen belastingbrief...quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef megamandy het volgende:
Mijn vakantiegeld moet van de belasting komen. En na 3x mijn rekening opgestuurd/bevestigd te hebben kreeg ik gister eindelijk een brief dat het nu eindelijk in hun systeem staat.
Ben benieuwd wanneer ik het nu krijg
Dat zou idd wel mooi zijn, als je zoiets kan vindenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Precies, ik ook. Maar ik wil in september met dit stoppen en weer een ekten bijbaan zoeken, want dat verdient ook gewoon meer. Ik wil volgende week naar uitzendbureau's voor een vakantiebaan, en dan hoop ik ergens te komen waar ik kan blijven hangen.
Thehehe... En stiekem weet ik dat die er nooit in huis zal komen want cif past daar nooit in.. Maar ik wil emquote:
Kneusquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal de belastingaangifte ook es opsturen ja
He wel goed voor het afvallenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wajoo, vetpot!! Daar kun je wel 4 dagen van kamperen op een goedkope camping
Dan kun je alleen niet eten. En je moet er naar toe lopen of liften
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
He wel goed voor het afvallen
Sure!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe... En stiekem weet ik dat die er nooit in huis zal komen want cif past daar nooit in.. Maar ik wil em
Oh skjoe; is het goed als ik dan tussen half 20 a 20u bij jou ben?
Ons mannetje heeft nooit haastquote:
Ja, dat zou ik ook zeer zeker tof vinden. Ik wil alleen wel een beetje een inhoudelijke bijbaan, ik ga geen vakken vullen ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou idd wel mooi zijn, als je zoiets kan vinden
Jullie hebben gewoon een mannetjequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sure!![]()
[..]
Ons mannetje heeft nooit haast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |