Survival of the fittestquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:00 schreef Rezania het volgende:
Hoe komt het dat vwo blijft toenemen? * Rezania kijkt streng.
hihi ik had em door, daarom quote ik emquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:05 schreef Zamorak het volgende:
Ik denk dat ik jullie nu succesvol getrolled heb want er is geen verschil!
O RLY?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:05 schreef Zamorak het volgende:
WE ZIJN NIE ALLEMAAL ZO HOOGBEGAAFD ALS JIJ HOORquote:
Eigenlijk.. ik zie friet als die dunne shizzle die je oa bij de mac kunt halen en patat wat van die lompe boeren aardappels. Dikgesneden, grondig gezouten, je weet wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:05 schreef Zamorak het volgende:
Vegaburger encounters aardappelkroket. She thinks it's patat. People look at her in confusion. Now vegaburger is confused. She hurt herself in confusion. It is super effective.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:06 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
WE ZIJN NIE ALLEMAAL ZO HOOGBEGAAFD ALS JIJ HOOR
Alle gele lange aardappeldingen zijn voor mij patat.
hahaha ik las patat ook gewoon echt als 'petet' op zn english you knowquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:08 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Vegaburger encounters aardappelkroket. She thinks it's patat. People look at her in confusion. Now vegaburger is confused. She hurt herself in confusion. It is super effective.
yeah I can totally relate to that y'know.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hahaha ik las patat ook gewoon echt als 'petet' op zn english you know
Leuke bedpartner.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:09 schreef Vegaburger het volgende:
Btw groeten van
[ afbeelding ]
Mijn geliefde casio <3
Jaa, we zijn echt maatjes voor het leven, hij vult mij aan waar ik tekort schiet (dat is toch zon verliefdenspreekwoord?)quote:
De klok tikt! Ik zou maar gaan slapen anders wordt het niks!quote:
succes meid!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:16 schreef Vegaburger het volgende:
JA FUCKIE BIO IS OVER 12 UUR EN IK MOET NOGSTÉÉDS BEGINNEN dus ik ga fokkertjes van me succes met alles morgen als je iets hebt en anders, veel plezier met.. Iets
koelkast in je hoofd doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:16 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik heb een warm hoofd. En mijn kussen heeft geen koude kant meer dus dat is mooi kut.
Je TI is je peniskoker? Weten we dat ook weer.quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 23 mei 2012 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je TI is je peniskoker? Weten we dat ook weer.
jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:18 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Had je nou net de verkeerde afbeelding geupload?
idd hoe KAN DIE GR ZO ZWEVEN?? Hans kazannetje ben je hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je TI is je peniskoker? Weten we dat ook weer.
Trustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik echt nooitquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:25 schreef Vegaburger het volgende:
Nou doeiiiii ik ga nu naar VLIEGTUIGSTAND overschakelen kusjeeee
quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:27 schreef Rezania het volgende:
Nou, hij geeft licht, daar heb je wat aan joh.Casio.
nee dat is uit zelfsbescherming anders zit ik binnen 3 minuten hier weer jullie zijn verslavendquote:
niemand die het zag (a) alleen m'n wiskunde leraar stond ineens achter me :l maar toen was de menu knop gelukkig dicht bij MUWHAHAHAHquote:
je hebt gelijkquote:
zal ik een slaapliedje voor je zingen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:41 schreef Zamorak het volgende:
Ik kan niet slapen. Eigenlijk moet ik het nog gaan proberen maar ik weet dat dat niet gaat lukken
jaaquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:44 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
zal ik een slaapliedje voor je zingen?
Geen spoilers hequote:Op woensdag 23 mei 2012 01:46 schreef Rezania het volgende:
Laatste aflevering van Star Trek Enterprise net gezien, beetje jammer wel.
Nee, gewoon een beetje jammer dat de eigenaars van de zender besloten om de stekker eruit te trekken na vier seizoenen, net toen het steeds beter begon te worden.quote:
slaap zamorak slaaap, daar buiten loopt een schaaap, een schaap met witte voetjes, die drinkt zn melk zo zoetjesss slaap zamorak slaaap daar buiten loopt een schaaaaaaaaaahaaahaaaaaa-a-a-a-a-a-a-aaapquote:
Ga slapen dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:51 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
pff ik was er bijna zelf in slaap van gevallen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:50 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
slaap zamorak slaaap, daar buiten loopt een schaaap, een schaap met witte voetjes, die drinkt zn melk zo zoetjesss slaap zamorak slaaap daar buiten loopt een schaaaaaaaaaahaaahaaaaaa-a-a-a-a-a-a-aaap
(mooie uithaal op het einde he?)
of gewoon fok afsluitenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
We moeten eens slaappillen inslaan.
whyyy? is toch gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:56 schreef Rezania het volgende:
Serieus, moet dit topic 's nachts gewoon op slot of zo?
ik ben vrij morgenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt morgen een examen! Ga pitten!
nee, wet shirt feestjequote:Op woensdag 23 mei 2012 02:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
yeaahhhh wordt wel een pyjamafeestjeeee
quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
pyjamaparty or no party at all
trots op je rezania!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:13 schreef Rezania het volgende:
Ik lig trouwens al in bed.#voorbeeldfunctie
awww blijft zoo cuteeeequote:Op woensdag 23 mei 2012 02:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
jeej
Dit vergeet ik nooit meer
[ afbeelding ]
quote:
Slijmbal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
ik ben niet vies van zon knap modje als jij
ik zit op mn bed... met mn laptop.... maar stap 1 is gezetquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]Voorbeeldfunctie hè, dus jij moet mijn voorbeeld volgen.
oke jij eerstquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:16 schreef Rezania het volgende:
Wel eerst pics, anders geen natte t-shirts.
Nee, eerst WhyAreTheAllTaken, hij stelde het voor.quote:
je hebt gelijk, onion firstquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, eerst WhyAreTheAllTaken, hij stelde het voor.
dames gaan voor tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, eerst WhyAreTheAllTaken, hij stelde het voor.
slaaplekkerrrr!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:23 schreef Rezania het volgende:
Nu wel slapen, lang genoeg wakker geweest. Trusten.
gooood WhyAreTheyAllTaken gaat pics van zichzelf postenquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:28 schreef Prulez het volgende:
Goedenacht!![]()
![]()
Hoe is de stemming in de EXA SC?
jaaaa door de TT en door je uienfotoquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat een doorgewinterde nachtuil ben je ook.
zeg, heb jij ook trek?
Een man gaat nooit voor. chivalry of a gentleman!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:29 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
gooood WhyAreTheyAllTaken gaat pics van zichzelf posten
Mooi! Ik ben benieuwd. Wanneer kan ik die verwachten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:29 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
gooood WhyAreTheyAllTaken gaat pics van zichzelf posten
zullen we ergens wat te kanen halenquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:30 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
jaaaa door de TT en door je uienfoto
hij durft niet meer nu jij er bent... misschien moet jij eerst zodat ie zich wat meer comfortable voeltquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:31 schreef Prulez het volgende:
[..]
Mooi! Ik ben benieuwd. Wanneer kan ik die verwachten?
kan jij het niet halen en dan bij mij bezorgen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:32 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
zullen we ergens wat te kanen halen
Ik ben even in beraad geslagen met mezelf en heb besloten om het niet te doen. Het spijt mequote:Op woensdag 23 mei 2012 02:33 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hij durft niet meer nu jij er bent... misschien moet jij eerst zodat ie zich wat meer comfortable voelt
verdorieeeequote:Op woensdag 23 mei 2012 02:33 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ik ben even in beraad geslagen met mezelf en heb besloten om het niet te doen. Het spijt me
wauwww je hebt me niet verteld dat je zo sexy bentquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben moe op deze foto dus vandaar dat ik er een beetje uit vorm uitzie
quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:37 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
wauwww je hebt me niet verteld dat je zo sexy bent
can't waitquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:38 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]op een dag kom ik je irl tegen
Soon
ahh leerse! en succesquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zit hier met mijn zieke hondje, en slapen durf/kan ik dus niet. Dan maar nog ff leren..
nee maar heb je vaker last van slapeloosheid? Ik kan met gemak 40+ uur wakker blijven. echt kutquote:
heb geen last van slapeloosheid hoor, als ik in mn bed lig, ben ik zo weg!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
nee maar heb je vaker last van slapeloosheid? Ik kan met gemak 40+ uur wakker blijven. echt kut
Sterktequote:Op woensdag 23 mei 2012 02:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zit hier met mijn zieke hondje, en slapen durf/kan ik dus niet. Dan maar nog ff leren..
ohquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:42 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
heb geen last van slapeloosheid hoor, als ik in mn bed lig, ben ik zo weg!
je wil me weg hebben he?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:43 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
ohover t algemeen is 2:45 redelijk abnormaal
omg wat zielig, houd ons op de hoogte, sterkte!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Thanks, tis zo zielig.. hij heeft een infectie in de luchtwegen, en dan met deze warmte.. hij kan amper adem halen. Spoed dierenartsen zeiden dat het wel tot morgen kon wachten, maar ik ben nu echt bang dat hy de nacht niet gaat halen..
oh dus ik ben een naar figuur?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
nee ik maak me zorgen om je. nare figuren zijn nu nog wakker.
Jaa zon lieverd ben ik he!
ahhhh ik zit veilig op mn kamertje hoor, no worriesquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
nee ik maak me zorgen om je. nare figuren zijn nu nog wakker.
Jaa zon lieverd ben ik he!
oh oh wat erg. Ik heb vroeger astma gehad en bij een aanval moest ik dan de warme kraan aanzetten. de damp / warmte zou dan de luchtwegen minder nauw maken. ik weet niet of dat een idee is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Thanks, tis zo zielig.. hij heeft een infectie in de luchtwegen, en dan met deze warmte.. hij kan amper adem halen. Spoed dierenartsen zeiden dat het wel tot morgen kon wachten, maar ik ben nu echt bang dat hy de nacht niet gaat halen..
Ik zet hem nu ff in het zwembadje in de tuin zodat de warmte ff weg kan via zijn pootjes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:49 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
oh oh wat erg. Ik heb vroeger astma gehad en bij een aanval moest ik dan de warme kraan aanzetten. de damp / warmte zou dan de luchtwegen minder nauw maken. ik weet niet of dat een idee is.
maak je longontstekingen niet erger met kou? Of is t daar echt snikheet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zet hem nu ff in het zwembadje in de tuin zodat de warmte ff weg kan via zijn pootjes.
mooie naam heb je trouwensquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:48 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ahhhh ik zit veilig op mn kamertje hoor, no worries
Is hier 23 graden en alleen zijn pootjes gaan in het water.quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:54 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
maak je longontstekingen niet erger met kou? Of is t daar echt snikheet?
haha dankjewelquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:56 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
mooie naam heb je trouwens
Wauw hier is het volgens mij echt 15-17 graden celsius. sterkte manquote:Op woensdag 23 mei 2012 02:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is hier 23 graden en alleen zijn pootjes gaan in het water.
hi Maurice!quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Maurice en nee ik ben niet Frans, maar Italiaans
Widiaquote:Op woensdag 23 mei 2012 03:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
O hai persoon wiens naam ik niet weet
seriously? hoe dan? echt faktapppquote:Op woensdag 23 mei 2012 03:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Beter dan geen bril hebben voor een week omdat je leraar hem na je examen van tafel liet vallen toen hij de antwoorden kwam ophalen. Glazen zijn beschadigd..
Slaaplekker!quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:19 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Shiit accu leeg. ik kan niet bij t stopcontact blijven hangen. ik zou maar gaan slapen trouwens. bioritme is al genoeg verstoord ;')
Ik laat mn hond hier niet zo liggen, heb toch pas dinsdag weer een examen, dus ik blijf wakker tot mn pa wakker is. Dat is dus 6:45 o.oquote:Op woensdag 23 mei 2012 03:19 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Shiit accu leeg. ik kan niet bij t stopcontact blijven hangen. ik zou maar gaan slapen trouwens. bioritme is al genoeg verstoord ;')
ahhhw ik wil wel wakker met je blijven, maar dat houd ik denk ik niet vol..quote:Op woensdag 23 mei 2012 03:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik laat mn hond hier niet zo liggen, heb toch pas dinsdag weer een examen, dus ik blijf wakker tot mn pa wakker is. Dat is dus 6:45 o.o
+1.quote:
ben benieuwd, 50 vragen, 2.5 uur..quote:
Thanks, ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:24 schreef Nutkicker22 het volgende:
Succes iedereen vandaag! ik heb zelf vandaag Duits & Biologie
Succesquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:22 schreef Unsub het volgende:
[..]
+1.
en dan ook nog gewoon tot half 5
en mijn oortjes zijn gisteravond overleden
en ik heb niet zo goed geleerd voor bio
en ik heb nog geen woordenboek duits
deze dag wordt leuk
huuuh wiskunde a was toch al geweestquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:48 schreef FokNederland het volgende:
Yes, Yes lekker binomcdf, normale verdeling, exponentiele groei, algebra en meer.![]()
Havoquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:50 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
huuuh wiskunde a was toch al geweest
3 uurtjes max.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:14 schreef Unsub het volgende:
GOEIEMORGEN!
Jullie hebben weer lekker veel slaap gehad, zie ik wel?
Ik hetzelfde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:19 schreef yornivv het volgende:
Ik heb gelukkig alleen Duits vandaag. Morgen wel een lange dag, aardrijkskunde en Engels.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:14 schreef Lutte het volgende:
Dit gaat een lange, vreselijke dag worden..
ich spreche ja kein deutsch want ich habe francoisisch, ICH HASSE DIE DEUTSCHE SPRACHEquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:53 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ah verdammd, gehen sie jetzt ja die ganze Morgen Deutsch sprechen?
Mooi! Heb je er een goed gevoel over?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:12 schreef yornivv het volgende:
Duits was te doen. Ik was al een half uur voor tijd klaar.
Je mag toch geen grafische rekenmachine gebruiken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik niet maar waar kan ik formules in mijn t-84 opslaan?
Ja, ze gaan eerst van 120 mensen de rekenmachine controleren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Controleren ze dat niet dan? Of je er wat in hebt gezet?
hoe is het met je hondje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben ook ontwaakt, voor iedereen met examens vandaag; succes. Ik zal aan jullie denken als ik met mijn luie reet in het zwembadje achter thuis lig straks
Er mag geen alcohol genuttigd worden op scholen. Tenzij je de examen ergens buiten school maakt natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:36 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Haii. Wie heeft het lef een krat bier mee te nemen in de examenzaal?
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:34 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Ja, ze gaan eerst van 120 mensen de rekenmachine controleren.
Eten mag wel. Alcoholische bonbons, mag dat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er mag geen alcohol genuttigd worden op scholen. Tenzij je de examen ergens buiten school maakt natuurlijk.
Was te doen ja maar sommige vragen waren echt ruk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:12 schreef yornivv het volgende:
Duits was te doen. Ik was al een half uur voor tijd klaar.
Ik zou niet weten waarom je alcohol wilt nuttigen tijdens je examen. Maar zolang ze het niet ruiken/zien oid zou het best kunnen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Eten mag wel. Alcoholische bonbons, mag dat?
Al die plaatsnamen hoor je je te herinneren van de basisschoolquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vond het wel absurd dat wij, vmbo-tl, geen atlas bij aardrijkskunde erbij kregen terwijl je wel topografie vragen kreeg
Ha-ha.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Al die plaatsnamen hoor je je te herinneren van de basisschool
Een vriend van me maakte gisteren een oefenexamen van 2011 en daar zat precies dezelfde vraag in... Dat kan toch nie?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ha-ha.
Een vraag was bijvoorbeeld, welke kuststreek is dit.
( Je kreeg een deel van spanje te zien )
En je kon kiezen uit costa da brava, costa de nogwat en bravuleira ofzo
Hoe moet ik die dingen nou weten dan, dat hebben we het hele jaar niet behandeld
niet weten waar het ligt maar wel met zijn alle daar flink gaan zuipen in de zomervakantiequote:Op woensdag 23 mei 2012 11:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ha-ha.
Een vraag was bijvoorbeeld, welke kuststreek is dit.
( Je kreeg een deel van spanje te zien )
En je kon kiezen uit costa da brava, costa de nogwat en bravuleira ofzo
Hoe moet ik die dingen nou weten dan, dat hebben we het hele jaar niet behandeld
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Een vriend van me maakte gisteren een oefenexamen van 2011 en daar zat precies dezelfde vraag in... Dat kan toch nie?
staat dat serieus in de wet? bij ons mag dat wel namelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er mag geen alcohol genuttigd worden op scholen. Tenzij je de examen ergens buiten school maakt natuurlijk.
Ik herkende ook wat vragen van 2010 die ik vanochtend nog geoefend had.. beetje vreemd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Een vriend van me maakte gisteren een oefenexamen van 2011 en daar zat precies dezelfde vraag in... Dat kan toch nie?
Wie zegt dat ik daar heen ga?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
niet weten waar het ligt maar wel met zijn alle daar flink gaan zuipen in de zomervakantie
Nee mag niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:05 schreef Shispeed het volgende:
[..]
staat dat serieus in de wet? bij ons mag dat wel namelijk
Ja. Mijn lerares is een duitse en die vond het examen te lang (dit keer 50 vragen, normaal gesproken rond de 40) en ook nog eens betrekkelijk moeilijk. Veel klasgenoten waren ook niet klaar. Ik heb meerdere antwoorden op het eind gewoon zo in moeten vullen. Erg jammer.quote:
50 is wel erg veel ja. Apart.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Ja. Mijn lerares is een duitse en die vond het examen te lang (dit keer 50 vragen, normaal gesproken rond de 40) en ook nog eens betrekkelijk moeilijk. Veel klasgenoten waren ook niet klaar. Ik heb meerdere antwoorden op het eind gewoon zo in moeten vullen. Erg jammer.
ik wist voordat ik begon dat ik weinig tijd zou hebben, dus daarom heb ik de meeste vragen snel gemaakt.. maar denk dat ik daardoor wel veel fouten heb gemaakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Ja. Mijn lerares is een duitse en die vond het examen te lang (dit keer 50 vragen, normaal gesproken rond de 40) en ook nog eens betrekkelijk moeilijk. Veel klasgenoten waren ook niet klaar. Ik heb meerdere antwoorden op het eind gewoon zo in moeten vullen. Erg jammer.
Ja, ik ook. Ik heb dus ook geprobeerd er tempo in te zetten, omdat ik van mezelf weet dat ik ook soms langzaam kan lezen of te lang pieker over vragen. Hier heb ik op gelet, maar was nog steeds niet op tijd klaar. Dit was, vind ik persoonlijk, meer een examen voor 3 uur en niet voor 2,5 uur.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:20 schreef Patrickk het volgende:
[..]
ik wist voordat ik begon dat ik weinig tijd zou hebben, dus daarom heb ik de meeste vragen snel gemaakt.. maar denk dat ik daardoor wel veel fouten heb gemaakt.
Ik ook, maar dat kwam ook omdat ik dacht dat we 3 uur hadden ipv 2,5 dus ik deed rustig aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:18 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
tja, op je boekje staat de tijd, en ze zeggen het aan t begin van ieder examen...quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kwam ook omdat ik dacht dat we 3 uur hadden ipv 2,5 dus ik deed rustig aan.
Ze hebben het bij ons niet gezegd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:28 schreef Patrickk het volgende:
[..]
tja, op je boekje staat de tijd, en ze zeggen het aan t begin van ieder examen...
Dan ben jij denk ik een van de weinigen :p Bij ons waren zelfs de mensen die normaal gesproken ruim voor tijd klaar waren, nu ook niet klaar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
Duits was heel erg pittig, maar ik vond het eigenlijk wel een goed examen. Gewoon VWO-waardig. Niet vergeten dat in de afgelopen jaren de examens steeds eigenlijk te makkelijk waren. Nu was het gewoon goed. Moeilijk, maar op zo'n manier dat het echt zal laten zien wie B2/ B2+ of C1- / C1 nvieau beheerst.
Lengte vond ik eigenlijk wel ok, ik had na 2 uur alle vragen af en kon nog chill eventjes in dat overige half uur 3 vragen beantwoorden die ik open had gelaten en de rottige voetbaltekst controleren.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:27 schreef JApieman het volgende:
http://examenklacht.nl/nieuws/2012/diefstal-tijdens-examens![]()
![]()
quote:Omdat wij het een sneu verhaal vinden heeft het LAKS besloten om geld voor deze jongen in te zamelen. Je kunt een bijdrage storten op 77.64.95.054 t.n.v. LAKS te Amsterdam (o.v.v. rekenmachine). Wij zorgen ervoor dat het geld bij de jongen terecht komt
Volgens mij is de site kapotquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op examenklacht.nl stond toch ook altijd rechts dat je je cijfer kon berekenen? Waar is dat heen?
Bij ons waren er meerderen ruim op tijd klaar, maar de meesten gewoon nét op tijd, zoals bij de meeste vakken.. niemand die het niet af had.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:34 schreef MarjoleinK het volgende:
[..]
Dan ben jij denk ik een van de weinigen :p Bij ons waren zelfs de mensen die normaal gesproken ruim voor tijd klaar waren, nu ook niet klaar.
Heb je iedereen gevraagd?quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:53 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Bij ons waren er meerderen ruim op tijd klaar, maar de meesten gewoon nét op tijd, zoals bij de meeste vakken.. niemand die het niet af had.
Kleine school, 'iedereen' is een groep van ongeveer.. wat zal het zijn.. 30-35 mensen? Gedeelte ging al eerder weg, dus die hadden daar sowieso geen last van.. van de overgebleven 30 ofzo hoor je het echt wel, als dat zo was.quote:
Ze hadden de achterkant van het blaadje niet gekopieerd dan waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Kleine school, 'iedereen' is een groep van ongeveer.. wat zal het zijn.. 30-35 mensen? Gedeelte ging al eerder weg, dus die hadden daar sowieso geen last van.. van de overgebleven 30 ofzo hoor je het echt wel, als dat zo was.
Kut.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:13 schreef Rezania het volgende:
Bij jou ging het kut las ik?
Hoe ging Duits bij de rest?
triestquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:45 schreef Haasbeuntje het volgende:
Mijn rekenmachien is ook gejatHeb er een terug gejat muwhahah
Ik ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef Raap het volgende:
Duits was wel te doen als we 3 uur de tijd zouden hebben gehad. Nu moest ik op het einde een stuk of 7 vragen gokken
het gezeur over ecologische boeren en dat soort shit kon me dan weer totaal niet interesseren..quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef yornivv het volgende:
Maar buiten het feit dat jullie hem te lang vonden. Vonden jullie niet dat de onderwerpen van de teksten beter waren dan voorgaande jaren? Zeker de teksten over Valkyrie en voetbalhooligans vond ik wel interessant.
Ben ik met je eens, vooral die over Valkyrie was behoorlijk pittig. Maar ik vond het wel fijn dat het daarover ging, want ik wist in ieder geval hoe de film liep en dat soort dingen.quote:Valkyrie en Hooligans vond ik trouwens wel relatief erg moeilijke teksten.
Ik ook ja, rest viel wel mee.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
Ik vond het vooral goed dat de onderwerpen zo divers waren. Bij Nederlands bijvoorbeeld heb je echt gewoon een probleem als je een tekst krijgt met een onderwerp dat je totaal niet ligt. Valkyrie en Hooligans vond ik trouwens wel relatief erg moeilijke teksten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |