Da's gewoon lomp.quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor het geval ze humor heeft: een bord maken maken met daarop "Welkom terug! <andere naam dan de naam van je vriendin>" met hartjes enzo er omheen.
Dacht ik ook al aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:17 schreef Stefan het volgende:
Ik zou het niet erg duur maken, er is een kans dat ze thuis even met je moet praten, dat ze is veranderd, dat het niet aan jou ligt maar aan haar.
Doe er je voordeel mee.
Mee eens, een etentje of inderdaad beter zelfs, na een mooi hotel gaan is een heel goed idee. Maar doe dat niet gelijk als ze terug is. Kom zelf ook na half jaar weer terug en de eerste dagen zit ik wel heel graag gewoon ff thuis, inderdaad even al die bagage kwijt. Doe iets leuks, regel een leuk hotel maar doe dat wel een paar dagen later.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:25 schreef drijfhout het volgende:
Gewoon bloemen, wel degelijk bloemen, dit is waar bloemen voor bestaan, en anders zou ik voor die ballon hioerboven gaan. Voor de rest is ze bezig met thuiskomen joh, het is helemaal geen gelegenheid voor cadeaus, bewaar dat lekker voor een ander (romantisch) moment, waarop ze niet verlangt naar thuis, eigen bed, mama, papa en de hele mikmak. Je cadeautje zal in een zwart gat vallen, ze zal blij zijn als ze haar bagage kwijt is en niet staan te springen om extra meesleepspul.
Etentje over drie dagen, vele malen leuker.
Ze is net thuis man. Ik denk dat ze vooral even met rust gelaten wil worden, dus een schoon huis en haar lievelingswijn en hapjes in de koelkast is genoeg, bestel of maak haar favoriete eten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:25 schreef UIO_AMS het volgende:
In het licht van Stefan z'n suggestie: een zelfgemaakte bon voor een weekendje weg met elkaar. Mocht ze veranderd zijn, kost het je alleen een printje.
Een ballon heb ik toch meer ziekenhuisassociaties bij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:25 schreef drijfhout het volgende:
, en anders zou ik voor die ballon hioerboven gaan.
Of een GHB ballonquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:28 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Dan maak je er toch een lachgasballon van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |