quote:Ik doelde meer op die jonge koppies en dat flauwe zingen. (ik heb een 23 min. durend live optreden uit 1985 gedownload van ze) Ze staan met z'n 5-en op een rij (statisch), de zanger in het midden en aan beide kanten de rest allemaal op een synthesizer
Op dinsdag 18 november 2003 19:45 schreef italia het volgende:Bepaalde nummers hebben misschien wel wat; maar voor mij kan het bij lange na niet tippen aan hun werk van na '85.
Persoonlijk vind ik ze ook later pas goed.
quote:Ik hoop ze echt ooit nog eens live te kunnen aanschouwen. Tot die tijd maar even achter een DVD aan van hun
Op woensdag 19 november 2003 19:55 schreef Furby het volgende:[..]
Ik doelde meer op die jonge koppies en dat flauwe zingen. (ik heb een 23 min. durend live optreden uit 1985 gedownload van ze) Ze staan met z'n 5-en op een rij (statisch), de zanger in het midden en aan beide kanten de rest allemaal op een synthesizer
Als ik dat vergelijk met de beelden van 1998 live concert die ik heb een klein verschilleke
Persoonlijk vind ik ze ook later pas goed.
quote:Thanx
Op donderdag 20 november 2003 16:32 schreef bartrid het volgende:
one night in paris is absoluut aan te raden en de 101 dvd die net uit is ook.
quote:Ja er zaten nogal wat vreemde overgangen in ja. Verder vind ik de closeups van het publiek erg mooi. Die zieke overgave die je bij sommigen ziet, prachtig
Op vrijdag 28 november 2003 08:30 schreef bartrid het volgende:
film is juist de hele reden dat 101 ooit uitgekomen is :-)
En het concert is wat kort omdat ze een gedeelte van de nummers kwijt zijn, dus het is niet het volledige concert.
quote:Film inmiddels gezien..hij's fijn
Op dinsdag 2 december 2003 11:50 schreef bartrid het volgende:
die zieke overgave heb ik bij `echte' concerten ook gezien, vooral als je een beetje vooraan staat
quote:modaire
Op vrijdag 16 januari 2004 20:46 schreef Rulin het volgende:
Cdtje erbij
Ben titel even kwijt, die met pipeline (wazig nummer btw)
101 is echt de shitquote:Op maandag 28 juni 2004 03:00 schreef nozem het volgende:
Had nog niet zoveel van Depeche Mode. Ik heb nu Violator en 101. De laatste heb ik pas sinds enkele dagen, maar sjemig wat een goeie live-cd is dat, en wat een enthousiast publiek zeg, het lijkt wel een concert van 'The Beatles'
Goed, het volgende album wordt Music for the Masses en die daarna Songs of Faith and Devotion, gelukkig zijn ze aantrekkelijk geprijst.
The best is yet to comequote:Op maandag 28 juni 2004 03:00 schreef nozem het volgende:
Goed, het volgende album wordt Music for the Masses en die daarna Songs of Faith and Devotion, gelukkig zijn ze aantrekkelijk geprijst.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:07 schreef bartrid het volgende:
Niet helemaal mee eens, het alllereerste werk (nog met vince clark) is niet de shit maar gewoon shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |