quote:Afgrijselijk nummer!!
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:22 schreef StefanP het volgende:
Tsss beschamend gewoon dat de volgende 2 nummers nog niet genoemd zijn!Little 15
Dit geldt overigens ook voor andere bands, dat de dj's alleen maar de bekendere nummers draaien.
Neem bijvoorbeeld de nieuwste cd van Muse: Absolution.
Dat vind ik echt een mooie cd met prima nummers.
En wat heb ik in twee dagen tijd drie keer op Radio 3 gehoord? Bliss!
Ook een mooi nummer, maar er is méér!
quote:word
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:09 schreef bartrid het volgende:
wij zitten helaas al vol met 5 man in een seat ibiza :-(
quote:Maar DM heeft nogal wat hits.. De grote hits..? Je bedoelt just cant get enough, enjoy the silence, people are people, i feel you en stripped ofzo?
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:34 schreef bartrid het volgende:
ach ik luister nog wel eens naar stadsradio den haag en daar draaien ze alleen just can't get enough dus het valt nog mee.
Het viel me ook op tijdens rock im park toen we dave gahan zagen dat de meeste mensen alleen de grote DM hits kenden.
Ik vind just can't get enough echt het slechtste wat ze ooit hebben gemaakt trouwens
Echt een debiel liedje. En precies dat blijft natuurlijk weer in het collectief geheugen hangen
quote:Ergens als mpg te zien
Op zaterdag 1 november 2003 18:20 schreef bartrid het volgende:
geweldige show, zoals gebruikelijk een hoop DM nummers maar daar is niks mis mee. De laatste paar nummers speelden ze acoustisch en dat was absoluut fantastisch. We hadden Dave een aantal maanden geleden op Rock im Park gezien en dat was niet echt super, de band was niet echt strak en op elkaar ingespeeld maar wat ze gisteravond lieten zien was absoluut een heel stuk beter.
Kutstad alleen, dat Brussel....
"you say that it's from above and I say this is modern love"
heb alleen mijn bedenkingen bij nummer 6.
quote:Potverdomme man, leef jij ook nog?
Op maandag 10 november 2003 14:16 schreef Rulin het volgende:
Speak&Spell ook maar aangeschaft. Wat een leipe plaat![]()
helemaal goed"you say that it's from above and I say this is modern love"
heb alleen mijn bedenkingen bij nummer 6.
1. Enjoy the silence (tsja
)
2. Freestate (jawel
)
3. Never hold me down again (
)
Ik blijf verder wel erg benieuwd naar de ontwikkeling van Depeche Mode. Niet alleen naar hun toekomst (Dave Gahan schijnt niet zo geinteresseerd meer te zijn trouwens). Ook hun historie boeit mij nogal; de pakweg eerste vijf jaar van Depeche Mode leek op niets van wat later zich zou ontwikkelen tot een zeer sferisch en melancholisch geheel. Vanaf wanneer is het nou eigenlijk gekanteld vraag ik mij af; sinds For all the masses? Of al bij voorganger Black celebration? Die laatstgenoemde moet ik maar eens snel gaan luisteren dan. Maar één ding weet ik wel; met die disco-songs van 81-85 heb ik helemaal niets, maar des te meer met het Depeche Mode van daarna.
[Dit bericht is gewijzigd door italia op 18-11-2003 17:19]
quote:Ik vind het allebei of allemaal geweldig, heb maar weinig tracks van DM gehoord die me niet aanspraken (conspiracy
Op dinsdag 18 november 2003 15:36 schreef italia het volgende:
Ik had vandaag echt de hele dag een gitaarachtig loopje in mijn hoofd die me helemaal verheerlijkte en die maar steeds bleef terugkomen. En ik dus maar zoeken en zoeken; maar kon nergens iets vinden wat ik nou van de laatste dagen was tegengekomen. Ik zat die solo-cd van Dave Gahan maar door te spitten; en toen wist ik het; ik snel naar de map van Depeche Mode - Ultra; weer wat nummer luisteren en; catcha!!! Het nummer is dus Freestate en gelijk een van mijn favoriete all-time songs van Depeche Mode. Hieronder even mijn favo-top 3 (even afgezien van de vele andere supersongs);
1. Enjoy the silence (tsja
)
2. Freestate (jawel)
3. Never hold me down again ()
Ik blijf verder wel erg benieuwd naar de ontwikkeling van Depeche Mode. Niet alleen naar hun toekomst (Dave Gahan schijnt niet zo geinteresseerd meer te zijn trouwens). Ook hun historie boeit mij nogal; de pakweg eerste vijf jaar van Depeche Mode leek op niets van wat later zich zou ontwikkelen tot een zeer sferisch en melancholisch geheel. Vanaf wanneer is het nou eigenlijk gekanteld vraag ik mij af; sinds For all the masses? Of al bij voorganger Black celebration? Die laatstgenoemde moet ik maar eens snel gaan luisteren dan. Maar één ding weet ik wel; met die disco-songs van 81-85 heb ik helemaal niets, maar des te meer met het Depeche Mode van daarna.
quote:Wat bedoel je hiermee?
Op dinsdag 18 november 2003 15:36 schreef italia het volgende:
...Vanaf wanneer is het nou eigenlijk gekanteld vraag ik mij af; sinds For all the masses? Of al bij voorganger Black celebration?
...
quote:Het ontplooien van hun meer donkere en artistieke kant. Want tot pakweg '85 leek het soms net een tiener-disco-act.
Op dinsdag 18 november 2003 17:50 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Wat bedoel je hiermee?
quote:Ik heb gisteren iets van hun gedownload van 1985
Op dinsdag 18 november 2003 19:20 schreef italia het volgende:Want tot pakweg '85 leek het soms net een tiener-disco-act.
quote:Bepaalde nummers hebben misschien wel wat; maar voor mij kan het bij lange na niet tippen aan hun werk van na '85.
Op dinsdag 18 november 2003 19:21 schreef Furby het volgende:[..]
Ik heb gisteren iets van hun gedownload van 1985
geweldig
quote:Ze waren zich aan het ontplooien denk ik. Shake the disease en ander werk van die tijd zijn echter wel erg goed en een maat voor hoe ze zich later ontwikkelden.
Op dinsdag 18 november 2003 19:20 schreef italia het volgende:[..]
Het ontplooien van hun meer donkere en artistieke kant. Want tot pakweg '85 leek het soms net een tiener-disco-act.
quote:Ik doelde meer op die jonge koppies en dat flauwe zingen. (ik heb een 23 min. durend live optreden uit 1985 gedownload van ze) Ze staan met z'n 5-en op een rij (statisch), de zanger in het midden en aan beide kanten de rest allemaal op een synthesizer
Op dinsdag 18 november 2003 19:45 schreef italia het volgende:Bepaalde nummers hebben misschien wel wat; maar voor mij kan het bij lange na niet tippen aan hun werk van na '85.
Persoonlijk vind ik ze ook later pas goed.
quote:Ik hoop ze echt ooit nog eens live te kunnen aanschouwen. Tot die tijd maar even achter een DVD aan van hun
Op woensdag 19 november 2003 19:55 schreef Furby het volgende:[..]
Ik doelde meer op die jonge koppies en dat flauwe zingen. (ik heb een 23 min. durend live optreden uit 1985 gedownload van ze) Ze staan met z'n 5-en op een rij (statisch), de zanger in het midden en aan beide kanten de rest allemaal op een synthesizer
Als ik dat vergelijk met de beelden van 1998 live concert die ik heb een klein verschilleke
Persoonlijk vind ik ze ook later pas goed.
quote:Thanx
Op donderdag 20 november 2003 16:32 schreef bartrid het volgende:
one night in paris is absoluut aan te raden en de 101 dvd die net uit is ook.
quote:Ja er zaten nogal wat vreemde overgangen in ja. Verder vind ik de closeups van het publiek erg mooi. Die zieke overgave die je bij sommigen ziet, prachtig
Op vrijdag 28 november 2003 08:30 schreef bartrid het volgende:
film is juist de hele reden dat 101 ooit uitgekomen is :-)
En het concert is wat kort omdat ze een gedeelte van de nummers kwijt zijn, dus het is niet het volledige concert.
quote:Film inmiddels gezien..hij's fijn
Op dinsdag 2 december 2003 11:50 schreef bartrid het volgende:
die zieke overgave heb ik bij `echte' concerten ook gezien, vooral als je een beetje vooraan staat
quote:modaire
Op vrijdag 16 januari 2004 20:46 schreef Rulin het volgende:
Cdtje erbij
Ben titel even kwijt, die met pipeline (wazig nummer btw)
101 is echt de shitquote:Op maandag 28 juni 2004 03:00 schreef nozem het volgende:
Had nog niet zoveel van Depeche Mode. Ik heb nu Violator en 101. De laatste heb ik pas sinds enkele dagen, maar sjemig wat een goeie live-cd is dat, en wat een enthousiast publiek zeg, het lijkt wel een concert van 'The Beatles'
Goed, het volgende album wordt Music for the Masses en die daarna Songs of Faith and Devotion, gelukkig zijn ze aantrekkelijk geprijst.
The best is yet to comequote:Op maandag 28 juni 2004 03:00 schreef nozem het volgende:
Goed, het volgende album wordt Music for the Masses en die daarna Songs of Faith and Devotion, gelukkig zijn ze aantrekkelijk geprijst.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:07 schreef bartrid het volgende:
Niet helemaal mee eens, het alllereerste werk (nog met vince clark) is niet de shit maar gewoon shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |