Ik dacht al idd dit is weer heel iets anders :pquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef Ephesis het volgende:
Ik heb net mijn wiskunde A [VWO] gemaakt en waarom heb ik hier nooit iets van gehoord?
P.S. ik heb heel iets anders uitgelegd excuse
Klopt, heb je gelijk in inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:43 schreef FirefoxNB het volgende:
anders heb je het fout.....
je kan de grens ook met normalcdf uitrekenen trouwens, dit is sneller maar alsnog.
gwn de (onbekende)X op de L of R zetten snap je
Graag gedaan :-)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef vera166 het volgende:
Omg ik denk dat jij me zojuist heel goed geholpen hebtbedankt!!!
Ik snap wel hoe het werkt, maar ik gebruik mathsolver nooit. Dus hierbij opnieuw, hoe werkt mathsolver?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:39 schreef fullmetal het volgende:
Maakt niet uit nu. Dit is basis, als je dit niet kent, zou ik nu een dikke joint draaien, een biertje pakken en volgend jaar nog een keer proberen. Invnorm....
math solver eqm o=normalcdf( l,r,m,s)-pquote:
добро пожаловатьquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:59 schreef vera166 het volgende:
Ik vroeg gewoon om hulp, als mensen vinden dat het te laat is, reageer lekker niet![]()
Thx iedereen! Het is best duidelijk en een paar oefenopgaven heb ik goed gemaakt dus.
Geef eens een voorbeeld want ik snap het niet helemaal... Je hebt eqm = 0, X =, en bound =.. :s wat zijn dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:53 schreef Gemini99 het volgende:
[..]
math solver eqm o=normalcdf( l,r,m,s)-p
je krijgt bij een vraag meestal 4 van die 5 waardes die vul je in. dan op de waarde staan die je niet hebt en dan alpha+ enter. en zie daar het antwo
mathsolver is een programmatje om je ontbrekende waarde voor het oplossen van een normale verdeling te zoeken. Dit programmatje staat als op je rekenmachine. ga naar math 0:solver ga op de bovenste regel staan en zoek dan met 2nd vars de normalcdf op ..nu staat er ingesteld dat je math solver de normalcdf berekend normalcdf( l,r,m,s)-pquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld want ik snap het niet helemaal... Je hebt eqm = 0, X =, en bound =.. :s wat zijn dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |