Er komt een nieuwe boeker, die vult een paar containers met tegels ofzo en daartussen drugs, ze laten er 5 doorgaan ze kijken waar ze uitkomen, en de boeker denkt heyy PINGPING, en de 6e is die de lul en staat zn naam levenslang bij de belastingdienst..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee hoor. je moet alleen zorgen dat de douane er geen issue van maakt.
Wat kom je haten sahbi.quote:
ik hou van de douane.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe boeker, die vult een paar containers met tegels ofzo en daartussen drugs, ze laten er 5 doorgaan ze kijken waar ze uitkomen, en de boeker denkt heyy PINGPING, en de 6e is die de lul en staat zn naam levenslang bij de belastingdienst..
Douane, ik heb er een hekel aan
Ze mogen van mij een .45 koppen
.44 is een eckte ecktequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe boeker, die vult een paar containers met tegels ofzo en daartussen drugs, ze laten er 5 doorgaan ze kijken waar ze uitkomen, en de boeker denkt heyy PINGPING, en de 6e is die de lul en staat zn naam levenslang bij de belastingdienst..
Douane, ik heb er een hekel aan
Ze mogen van mij een .45 koppen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
1:3 ofzo met optrekken meer liters dan km
Ik kan ze niks maken als ze in functie zijnquote:
Wowquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
1:3 ofzo met optrekken meer liters dan km
Gewoon djoeken tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kan ze niks maken als ze in functie zijn
Volgens mij zijn ze heel hun leven op school gepest ofzo en komen ze nu wraak geven
kankernerds
nee, zonder douane wordt het echt een hel hier.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kan ze niks maken als ze in functie zijn
Volgens mij zijn ze heel hun leven op school gepest ofzo en komen ze nu wraak geven
kankernerds
Dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, zonder douane wordt het echt een hel hier.
Als het nat weer is, stoom van die banden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik vind altijd mooi gezicht bij stoplichten zo naar de banden en de onderdelen kijken van vrachtwagens
Ik bedoelde .45 acp holle puntjes tochquote:
Oh, die doet ook wel pijn denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoelde .45 acp holle puntjes toch
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
je hebt toch alleen op schiphol enz douane of ben ik nou gek?
het zit hem in de enzquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
je hebt toch alleen op schiphol enz douane of ben ik nou gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |