Langsgaan in de shopquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
hoe kan je weten of je in je eigen woonplaats een wietpas nodig hebt?
als je opeens fucking veel dealertjes op straat ziet dan is het zoverquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
ohh, maar dan sta ik voor lul, ben nog nooit in me eigen woonplaats daar geweest, ik vraag me zusje welquote:
bel je gemeentequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
Dat zijn van die neppe sjonnie's die interessant komen doen, echten verschepen containers zonder dat iemand ziet overdag tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je opeens fucking veel dealertjes op straat ziet dan is het zover
jups. in grote boten die in de haven binnenkomen. respect omdat slim.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat zijn van die neppe sjonnie's die interessant komen doen, echten verschepen containers zonder dat iemand ziet overdag toch
Krijg je daar geen ik-kan-ook-een-leuk-meisje-scoren gevoel van?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:38 schreef Trollscience het volgende:
waarom hebben de leukste meisjes altijd de lelijkste jongens als vriend
Of vraag ze anders een Porsche 550 spyderquote:
Nee want ik ben knap en aardig en meisjes vallen op lelijke klootzakken. Waarom ben jij eigenlijk nog single?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Krijg je daar geen ik-kan-ook-een-leuk-meisje-scoren gevoel van?
Denk je dat die erdoor komen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jups. in grote boten die in de haven binnenkomen. respect omdat slim.
Maar jij valt toch op jongens?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee want ik ben knap en aardig en meisjes vallen op lelijke klootzakken. Waarom ben jij eigenlijk nog single?
Ik ben ook knap, het is een vloek.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee want ik ben knap en aardig en meisjes vallen op lelijke klootzakken. Waarom ben jij eigenlijk nog single?
ik heb voor 18e verjaardag een vw golf gevraagd. wat geven ze? een modelauto (ja echtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of vraag ze anders een Porsche 550 spyder
Weet ik niet, heb nooit opgelet op school, ik heb geen educatie nodig, ik leer mezelf alles..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dientje
wat verbruikt die vrachtwagen van jou zoal
1:4 ofzo?
nee hoor. je moet alleen zorgen dat de douane er geen issue van maakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Denk je dat die erdoor komen?
Douane enzo, ze plakken ook van die torpedo's onder die boten vol drugs, dan gaan ze met duikers naar die boten toe halen ze die eraf en niemand die het ziet, containers moet je doen over land zonder dat douane erbij ken komen
lucky bastardquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb vandaag een brief gekregen van de Belastingdienst waarin staat dat ik ¤500,- terugkrijg
terecht dat ze je laten werkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb voor 18e verjaardag een vw golf gevraagd. wat geven ze? een modelauto (ja echt), een sleutelhanger van vw en een enveloppe met 100 euro.
Sowieso vw golfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb voor 18e verjaardag een vw golf gevraagd. wat geven ze? een modelauto (ja echt), een sleutelhanger van vw en een enveloppe met 100 euro.
Troll ouders, daar komen jeugdtrauma's van!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb nooit opgelet op school, ik heb geen educatie nodig, ik leer mezelf alles..
Ik hoef niks van het systeem te weten, ik geef mezelf altijd les
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |