Haha valt ook zo op hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Jacqie1986 het volgende:
Wel jammer dat ik er voor op moet staan om uit het raam te kijken
Zolang iets anders niet omhoog kijktquote:
Hey uuuhhhh dat deel kan ik niet zien hoor!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zolang iets anders niet omhoog kijkt
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hey uuuhhhh dat deel kan ik niet zien hoor!!
Ik ga vnaaf nog maar even goed naar die van m'n vriend kijken
"bedankt voor uw bestelling"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Shiiiitttt die vind ik wel tof geloof ik...
mwah, wacht maar op die van debsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heheheh, dat probeer ik nog even uit te stellen.
Wel swatches maken als je ze hebt he??
Siquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Sjaan die ea active is wel heftig zeg!
SQ en dr neonliefdequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, alles behalve de blauwe en de 2 jelly's
Neons
Oja dat zei je al inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, wacht maar op die van debs
Mijn nagels zijn een beetje zielig
VV ook, en nog wel meer blogs... vind die van scrangie een beetje mwah.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:51 schreef Sharana_LV het volgende:
scrangie heeft al swatches
http://www.scrangie.com/2(...)-collection-for.html
Heb gisterochtend een halfuur medium gedaan en toen s'avonds nog een keer een half uur op medium en ik voel me net een oud wijf met mijn spierpijn nuquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Siik ben bezig op medium en dan half uur en ik ben helemaal gebroken op het einde en ik heb spierpijn steeds lol ... wil wel uiteindelijk over naar een uur en daarna natuurlijk op hard niveau, maar dat gaat nog wel ff duren
heb trouwens wel het idee dat het werkt
Shit...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
VV ook, en nog wel meer blogs... vind die van scrangie een beetje mwah.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Shit...die zijn inderdaad beter.. en nu wil ik ze dus allemaal behalve de blauwe en de jelly's ...
Sparen dan maar...
mij 12 euroquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:14 schreef Puckzzz het volgende:
Whehe....dat korte poosje internet in BE heeft me 19 ekkies gekost.....weet je hoeveel lakjes jonguh??
FTFYquote:
y u mad?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef RenRen- het volgende:
Zo. Ik ben boos dus ik ben passief-agressief mijn mandje bij bubs aan het vullen
Iets met schoonfamilie. Mag ik over schoonfamilie praten na 2 jaar?quote:
feesboek?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Iets met schoonfamilie. Mag ik over schoonfamilie praten na 2 jaar?![]()
Ik wil het wel posten, maar ik weet niet of Fiets dat prettig vindt
Uitvaart? Wat heb ik gemist?quote:
Opa van fiets toch?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef RenRen- het volgende:
Zo. Ik ben boos dus ik ben passief-agressief mijn mandje bij bubs aan het vullen
Het is ook gewoon garpigquote:
Jij faalde gewoon te hard, daar moet wat over gezegd wordenquote:
WAT WELK WIE?quote:
Krijgt Priem nu ook een pats?quote:
Oehquote:
Probleemwijken niet kennen.quote:
Skjoe faalde op feestboek.quote:
Ik heb het al twee keer gezegd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap de SQ wel, maar de rabobank niet
Probleemwijken, aflevering Woensel-Westquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap de SQ wel, maar de rabobank niet
Nope. Al moest ik daar ook heel even om lolleren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:35 schreef Mss het volgende:
Ooh, ik dacht dat het ging om de bokken-opmerking.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Al moest ik daar ook heel even om lolleren.
Maar zo relaxed.quote:
Als je het doet mag je het niet zeggen volgens de topic-gebodenquote:
Gelukkig doe ik niet aan geboden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je het doet mag je het niet zeggen volgens de topic-geboden
Luxeproblemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind ons bad heul zo tof niet meer sinds de jacuzzi van de verkansie
Jupquote:
Mijn neus is verbrandt, ik ben amper buiten geweest en ik heb factor 50 gesmeerd. Evenals op mijn handen en toch heb ik bultjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
Wtf doen jullie allemaal voor den beeldbuisch gezeten??
Het is zomer buiten!!
Heb net 10 dagen zomer gehadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
Het is zomer buiten!!
ik kan niks. Dus mjaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
Het is zomer buiten!!
Ik wil schoonweken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
Het is zomer buiten!!
Ugh... Klote zegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn neus is verbrandt, ik ben amper buiten geweest en ik heb factor 50 gesmeerd. Evenals op mijn handen en toch heb ik bultjes
Ik vond het vanmiddag veel te warm buitenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
Het is zomer buiten!!
Jij bent ook allergisch he? Zo naar!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn neus is verbrandt, ik ben amper buiten geweest en ik heb factor 50 gesmeerd. Evenals op mijn handen en toch heb ik bultjes
Klinkt idd niet goed... goei plan iigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
Net weer op tempo schildpad een rondje gestrompeld... ik ga denk ik een second opinion halen.
Misschien wel een goed idee dan jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Want de laatste dagen denk ik steeds vaker dat ik net zo goed dood kan zijn dus dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling
En hoi speeskutpubercakequote:
Gewoon flink ruften. Opgelost slotje!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind ons bad heul zo tof niet meer sinds de jacuzzi van de verkansie
Oh wawquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik vandaag in elkaar gegooid
Lijkt me geen slecht plan inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
Net weer op tempo schildpad een rondje gestrompeld... ik ga denk ik een second opinion halen.
Doe jij eens heul snel een second opinion vragen dan! Of die first opinion even vragen om zijn opinion te herzien, want er gaat blijkbaar iets niet goed. Zeg dat ze heul snel wat voor je gaan regelen anders komen wij ze in elkaar slaan!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Want de laatste dagen denk ik steeds vaker dat ik net zo goed dood kan zijn dus dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling
mooiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gaan we patsen geven!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe jij eens heul snel een second opinion vragen dan! Of die first opinion even vragen om zijn opinion te herzien, want er gaat blijkbaar iets niet goed. Zeg dat ze heul snel wat voor je gaan regelen anders komen wij ze in elkaar slaan!
Ga je morgenochtend gelijk bellen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja nou ja. Als het zo moet, hoeft het niet zo van mij. Ik zie ook geen verbetering en de druk van buitenaf wordt me gewoon te veel.
Anyway, ik ga in bed verder huilen, kan het hier weer gezellig
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dankje!quote:
Dankjewelquote:
Thanks! Eerst had ik die berg, huisje en het meisje met masking fluid neergezet en toen ben ik met vlekken aan de gang gegaan, eerst wou ik die lijnen allemaal wit laten, maar het zag er niet zo mooi uit...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leuk!
Welke volgorde heb je het gedaan? Eerst vlekken en dan afbeelding laten ontstaan, of van te voren idee in je hoofd en daarmee aan de gang gegaan?
Tsja first opinion is er natuurlijk lekker snel van af. Diagnose spit > fysio >quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe jij eens heul snel een second opinion vragen dan! Of die first opinion even vragen om zijn opinion te herzien, want er gaat blijkbaar iets niet goed. Zeg dat ze heul snel wat voor je gaan regelen anders komen wij ze in elkaar slaan!
Masking fluid? Is het niet gewoon aquarel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje!Serieus?
[..]
Dankjewel
[..]
Thanks! Eerst had ik die berg, huisje en het meisje met masking fluid neergezet en toen ben ik met vlekken aan de gang gegaan, eerst wou ik die lijnen allemaal wit laten, maar het zag er niet zo mooi uit...
En toen die berg en wolken, masking fluid weggehaald en toen dat huisje, meisje en boom verder ingelkleurd
Goed van je dat je voor een second opinion gaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja nou ja. Als het zo moet, hoeft het niet zo van mij. Ik zie ook geen verbetering en de druk van buitenaf wordt me gewoon te veel.
Anyway, ik ga in bed verder huilen, kan het hier weer gezellig
volgens mij is Ren een digi-artistquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Masking fluid? Is het niet gewoon aquarel?
Stiekemerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Cake?
Met mij gaat het oké hoor! Als ik niet post lurk ik stiekem mee
Volgens mij is dit analoog hoorquote:
Ik was eerst !!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jezus RenRen-.
mag ik die op groot formaat aan mn muur?
Heel heel mooiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was eerst !!!Crap.. jij hebt voordelen inzake pen0r enzulks...
Renquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Kom ik hier eens kijken, zie ik dit! Echt supermooi!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
nee, donderdag. Na fysio.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je morgenochtend gelijk bellen?
Is je spin al weg?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over kunst gesproken, ik moet m'n schilderij ook gaan afmaken![]()
doe eens sneller bellenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, donderdag. Na fysio.
Mooi hoor ren!
Jawel! Masking fluid is een soort vloeibare rubber, en dat smeer je op de plekken die je wit wilt houden, daar verf je dan overheen. En dan laat je alles drogen en haal je het rbber weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Masking fluid? Is het niet gewoon aquarel?
Het was wel op papierquote:
misschien kun je dan eerder terecht en dan misschien gewoon 1 dag eerder antwoordquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat maakt nu ook geen biet meer uit, die ene dag
komt goedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
misschien kun je dan eerder terecht en dan misschien gewoon 1 dag eerder antwoord
Ok dan is het goed!quote:
Don;t do it!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mijn buik rommelt en ik heb zin in kaastengels
Do not eat, do not eat
Ben druk bezigquote:
Goede tip, ik probeer dat altijd wel, ik ben alleen een beetje bangquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, even wat lagen laten drogen terwijl ik een sigaret rook![]()
Ren, ik vind het concept van dat werk echt supergaaf. Wat ik een beetje mis is dat het wat meer doorwerkt is. Meer lagen over elkaar bijvoorbeeld, zodat het wat meer diepte krijgt. Nu ben ik daarmee dood gegooid op m'n opleiding en ben ik daardoor misschien niet helemaal goed in wat ik mooi vind. Maar ik zou er dus nog wat langer mee verder gaan en wat lagen opbouwen, zodat het wat voller wordt. Het valt me nu op omdat het me ook opviel bij je pastelwerk. Dat was ook 1 laag, terwijl pastel ook het mooist is als het in lagen opgebouwd wordt (evenals potloodtekeningen, houtskool en nagellak
). Ik kan je als je wilt wel wat voorbeelden van mezelf laten zien van wat ik bedoel. Niet dat die zo mooi zijn, maar daar zitten wel heel veel lagen in.
Het is ook durven, ook omdat je iets hebt wat je mooi vind en wat gebeurd er dan als je iets toevoegt, straks verpest je het einzquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Goede tip, ik probeer dat altijd wel, ik ben alleen een beetje bangOm het pastellerige kwijt te raken. Maar ik wil wel zien hoe jij dan lagen hebt gebruikt, vind ik sowieso heel interessant. En misschien dat ik het dan wat meer durf
Ik vind het wel een heel goede tip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is op a2-formaat en hier zitten aardig wat lagen in. Hadden er nog veel meer kunnen zijn trouwens. Maar door de lagen raak je die druipranden ook een beetje kwijt.
Zelfde techniek en zelfde formaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik in het midden weinig lagen gebruikt, omdat ik het daar licht wilde hebben. Dit is ook wel te zien, daar zie je de randen van het water, terwijl je die er omheen niet/minder ziet. Achteraf had ik nog beter de verf kunnen verdunnen en meer lichte lagen kunnen zetten.
Beide werken zijn trouwens gemaakt met pure kleuren die met elkaar vermengt zijn op het doek.
Eentje waar je heel goed voor moet kijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou het niet zeggen, maar hier zitten heeeeel veel lagen heel erg verdunde verf op. Uren werk zit erin. En zoiets doe ik dus nooit meer
En om het gebruik van weinig lagen te illustreren in verhouding tot veel lagen bij pastelkrijt.
Onderstaande werk heb ik voor 1 van de kindjes van mijn stage destijds gemaakt als afscheidskado. Ik moest 6 werken maken, dus ik had maar weinig tijd. Dit is klein formaat, zit misschien een uurtje werk in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartstikke schattig en leuk, maar als je het vergelijk met het werk op mijn site is het verschil wel te zien denk ik. Deze is niet doorwerkt en blijft daardoor vlakker en minder levendig dan die op m'n site.
Gemiddeld ben ik aan een pastelwerk trouwens 4-6 uur bezig. De bovenste schilderwerken hebben me denk ik tussen de 2 en 4 uur gekost.
Ik denk trouwens niet na over lagen, ik maak ze in pastel- en acrylwerken vanzelf omdat ik veel van de verf meng op het doek. Dan moet je wel veel lagen gebruiken
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is ook durven, ook omdat je iets hebt wat je mooi vind en wat gebeurd er dan als je iets toevoegt, straks verpest je het einz. Maar wat is er zo erg aan het verpesten? Je komt nooit vooruit als je het niet probeert.
Ik heb het ook moeten leren, maar er wel veel uitgehaald om dat te kunnen. Ik moet zeggen dat ik voor mijn opleiding een opdracht soms wel 5 keer moest doen voor ik hem goed had, dan kan het je op den duur ook niet meer schelen als er een 6e keer bij komt.
Voorbeeld van Aquarelverf op aquarelpapier (hoewel de techniek iets anders is dan klassieke aquarel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is op a2-formaat en hier zitten aardig wat lagen in. Hadden er nog veel meer kunnen zijn trouwens. Maar door de lagen raak je die druipranden ook een beetje kwijt.
Zelfde techniek en zelfde formaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik in het midden weinig lagen gebruikt, omdat ik het daar licht wilde hebben. Dit is ook wel te zien, daar zie je de randen van het water, terwijl je die er omheen niet/minder ziet. Achteraf had ik nog beter de verf kunnen verdunnen en meer lichte lagen kunnen zetten.
Beide werken zijn trouwens gemaakt met pure kleuren die met elkaar vermengt zijn op het doek.
Eentje waar je heel goed voor moet kijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou het niet zeggen, maar hier zitten heeeeel veel lagen heel erg verdunde verf op. Uren werk zit erin. En zoiets doe ik dus nooit meer
En om het gebruik van weinig lagen te illustreren in verhouding tot veel lagen bij pastelkrijt.
Onderstaande werk heb ik voor 1 van de kindjes van mijn stage destijds gemaakt als afscheidskado. Ik moest 6 werken maken, dus ik had maar weinig tijd. Dit is klein formaat, zit misschien een uurtje werk in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartstikke schattig en leuk, maar als je het vergelijk met het werk op mijn site is het verschil wel te zien denk ik. Deze is niet doorwerkt en blijft daardoor vlakker en minder levendig dan die op m'n site.
Gemiddeld ben ik aan een pastelwerk trouwens 4-6 uur bezig. De bovenste schilderwerken hebben me denk ik tussen de 2 en 4 uur gekost.
Ik denk trouwens niet na over lagen, ik maak ze in pastel- en acrylwerken vanzelf omdat ik veel van de verf meng op het doek. Dan moet je wel veel lagen gebruiken![]()
![]()
Ren en Nagel wat kunnen jullie debiel mooie schilderijen maken
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2012 22:23:06 ]![]()
Ik denk trouwens dat dit niet heel erg van belang is voor de kunstacademie hoor, dus ga je hier niet heel druk over maken.
Hoewel het goed is om te laten zien dat je geduld hebt en technieken beheerst, is het denk ik nog belangrijker om je concepten te laten zien, zodat ze zien welke ideeën je hebt. (maar neem vooral geen advies aan van mij op dat gebied, mij wilde ze niet)
+1quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ren en Nagel wat kunnen jullie debiel mooie schilderijen makenA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!![]()
Dank jullie![]()
Na donderdag kan ik jullie laten zien waar ik nu mee bezig ben, wil ze eerst op de BSO laten zien voor ik ze op internet gooi
Ik ga maar weer verder
Succes Schaar!
Ik ga slapen trusten allemaal!
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!![]()
[..]
Het is ook durven, ook omdat je iets hebt wat je mooi vind en wat gebeurd er dan als je iets toevoegt, straks verpest je het einz. Maar wat is er zo erg aan het verpesten? Je komt nooit vooruit als je het niet probeert.
Ik heb het ook moeten leren, maar er wel veel uitgehaald om dat te kunnen. Ik moet zeggen dat ik voor mijn opleiding een opdracht soms wel 5 keer moest doen voor ik hem goed had, dan kan het je op den duur ook niet meer schelen als er een 6e keer bij komt.
Voorbeeld van Aquarelverf op aquarelpapier (hoewel de techniek iets anders is dan klassieke aquarel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is op a2-formaat en hier zitten aardig wat lagen in. Hadden er nog veel meer kunnen zijn trouwens. Maar door de lagen raak je die druipranden ook een beetje kwijt.
Onderstaande werk heb ik voor 1 van de kindjes van mijn stage destijds gemaakt als afscheidskado. Ik moest 6 werken maken, dus ik had maar weinig tijd. Dit is klein formaat, zit misschien een uurtje werk in.Ik vind die eerste echt prachtig!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartstikke schattig en leuk, maar als je het vergelijk met het werk op mijn site is het verschil wel te zien denk ik. Deze is niet doorwerkt en blijft daardoor vlakker en minder levendig dan die op m'n site.
Ik denk trouwens niet na over lagen, ik maak ze in pastel- en acrylwerken vanzelf omdat ik veel van de verf meng op het doek. Dan moet je wel veel lagen gebruiken![]()
![]()
[..]
Onderstaande werk heb ik voor 1 van de kindjes van mijn stage destijds gemaakt als afscheidskado. Ik moest 6 werken maken, dus ik had maar weinig tijd. Dit is klein formaat, zit misschien een uurtje werk in.Doe jij pas een nieuwe laag als de oude al helemaal droog is? Of nat op nat? Ik vind het wel heel vet, je hebt ook heel erg gelijk over dat als je niet probeert je nooit verder komt. Ik ga daar echt aan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hartstikke schattig en leuk, maar als je het vergelijk met het werk op mijn site is het verschil wel te zien denk ik. Deze is niet doorwerkt en blijft daardoor vlakker en minder levendig dan die op m'n site.
Ik denk trouwens niet na over lagen, ik maak ze in pastel- en acrylwerken vanzelf omdat ik veel van de verf meng op het doek. Dan moet je wel veel lagen gebruikenEigenlijk gewoon een kwestie van doen. Ik wist ook niet dat die vloeiranden dan weg gingen, of leken te gaan als je met veel lagen werkt
Dankjewel
Concepten. Daar hameren ze zo hard op, maar het is zo ingewikkeldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk trouwens dat dit niet heel erg van belang is voor de kunstacademie hoor, dus ga je hier niet heel druk over maken.
Hoewel het goed is om te laten zien dat je geduld hebt en technieken beheerst, is het denk ik nog belangrijker om je concepten te laten zien, zodat ze zien welke ideeën je hebt. (maar neem vooral geen advies aan van mij op dat gebied, mij wilde ze niet)
! Niet echt om met concept te werken, maar om dat door te voeren naar je normale leven. Ik teken nu nog omdat ik het leuk vind, niet omdat ik een geniale boodschap neer wil zetten. Gelukkig krijg ik nog twee toelatingsopdrachten
+Swartequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ren en Nagel wat kunnen jullie debiel mooie schilderijen maken
Lief![]()
Echt bedankt
![]()
Mooi werk komt hier voorbij.
Zal ik nog aardbeien gaan vreten?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
WAT EEN VRAAG!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi werk komt hier voorbij.
Zal ik nog aardbeien gaan vreten?
duh![]()
![]()
Retorische vragen.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Deze zijn grotendeels natte laag over natte laag gegaan. Die hele lichte heb ik elke laag laten drogen voor de volgende eroverheen ging (daarom duurde het zo lang en wilde ik hem het liefst kapot makenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Doe jij pas een nieuwe laag als de oude al helemaal droog is? Of nat op nat? Ik vind het wel heel vet, je hebt ook heel erg gelijk over dat als je niet probeert je nooit verder komt. Ik ga daar echt aan werken.Eigenlijk gewoon een kwestie van doen. Ik wist ook niet dat die vloeiranden dan weg gingen, of leken te gaan als je met veel lagen werkt
Dankjewel
[..]
Concepten. Daar hameren ze zo hard op, maar het is zo ingewikkeld! Niet echt om met concept te werken, maar om dat door te voeren naar je normale leven. Ik teken nu nog omdat ik het leuk vind, niet omdat ik een geniale boodschap neer wil zetten. Gelukkig krijg ik nog twee toelatingsopdrachten
[..]
+Swarte
Lief![]()
Echt bedankt
).
Je hebt ook een techniek waarbij je het papier nat maakt, kan je hele leuke dingen mee doen. Duurt even voor je de techniek door hebt, maar dan heb je er wel een hoop lol van
![]()
En dat concepten bedenken ben ik ook niet zo goed in. Daarom heb ik ook uiteindelijk besloten er niet mijn beroep van te maken maar voor mijn eigen lol verder te gaan.
Ik ken wel wat leuke oefeningetjes om outside the box te schilderen. Resultaat is niet persee mooi, maar het leert je wel een stapje verder te denken (ik moet zeggen dat ik mijn eigen schilderijen van die oefeningen de mooiste vind, maar dat is waarschijnlijk omdat ik weet wat erachter zit, voor een vreemde zullen ze niet zo interessant zijn)
Concepten zijn denk ik wel mijn ding, maar MBO is toch meer het uitvoeren, en denk asjeblieft niet voor jezelf. En dat merk je wel in de opleiding.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze zijn grotendeels natte laag over natte laag gegaan. Die hele lichte heb ik elke laag laten drogen voor de volgende eroverheen ging (daarom duurde het zo lang en wilde ik hem het liefst kapot maken).
Je hebt ook een techniek waarbij je het papier nat maakt, kan je hele leuke dingen mee doen. Duurt even voor je de techniek door hebt, maar dan heb je er wel een hoop lol van
![]()
En dat concepten bedenken ben ik ook niet zo goed in. Daarom heb ik ook uiteindelijk besloten er niet mijn beroep van te maken maar voor mijn eigen lol verder te gaan.
Ik ken wel wat leuke oefeningetjes om outside the box te schilderen. Resultaat is niet persee mooi, maar het leert je wel een stapje verder te denken (ik moet zeggen dat ik mijn eigen schilderijen van die oefeningen de mooiste vind, maar dat is waarschijnlijk omdat ik weet wat erachter zit, voor een vreemde zullen ze niet zo interessant zijn)
Zo, ik heb mijn portfolio samengesteld, officieel mogen het maar 20 dingen zijn maar heb er minstens 30.![]()
![]()
Is volgens mij alleen maar goed, in Utrecht kreeg ik te horen dat ik zo weinig had meegenomenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Concepten zijn denk ik wel mijn ding, maar MBO is toch meer het uitvoeren, en denk asjeblieft niet voor jezelf. En dat merk je wel in de opleiding.
Zo, ik heb mijn portfolio samengesteld, officieel mogen het maar 20 dingen zijn maar heb er minstens 30..
En ik heb ter plekke nog gekozen om bepaalde werken niet te laten zien, voelde ter plekke niet goed. Dus teveel is altijd beter dan te weinig
Ik moest trouwens mijn toelatingsopdrachten direct meenemen, heb je die nog niet hoeven maken?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Wat hebben ze uitgevroten?quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja, en dan zetten ze in de brief dat je maar weinig mee mag nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is volgens mij alleen maar goed, in Utrecht kreeg ik te horen dat ik zo weinig had meegenomen.
En ik heb ter plekke nog gekozen om bepaalde werken niet te laten zien, voelde ter plekke niet goed. Dus teveel is altijd beter dan te weinigKom op zeg.
Welke opleiding had je toelating voor in Utrecht?![]()
Noh, ik zit daar morgen van 9 tot 3 en moet dan 2 opdrachten doen en een vragenlijst invullen en een interview doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest trouwens mijn toelatingsopdrachten direct meenemen, heb je die nog niet hoeven maken?![]()
Mwehehehehe. Faalsjaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wou ze natspatteren maar zij zijn nu niet nat en ik wel, motherfuckers
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Grafisch vormgeven of illustratie, weet niet meer welke.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en dan zetten ze in de brief dat je maar weinig mee mag nemenKom op zeg.
Welke opleiding had je toelating voor in Utrecht?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
k voel mij lichtelijk sneu dat katten mij te slim af warenquote:
Ik wou milo natspatteren, ik zat bij de waterbak, en mika mauwde achter mij dus ik draai mijn hoofd om en toen ging milo snel met zijn poten in het water plonsen zodat ik nat was![]()
![]()
O zo deden ze het in Utrecht ook. Vermoeiend was dat, creatief zijn op commando... Voor Rotterdam kreeg ik destijds een opdracht toegestuurd die ik thuis moest maken. Daar had ik dus een gesprek van een uurtje ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Noh, ik zit daar morgen van 9 tot 3 en moet dan 2 opdrachten doen en een vragenlijst invullen en een interview doenSchnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Je verdient een emoslinger!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k voel mij lichtelijk sneu dat katten mij te slim af waren
Ik wou milo natspatteren, ik zat bij de waterbak, en mika mauwde achter mij dus ik draai mijn hoofd om en toen ging milo snel met zijn poten in het water plonsen zodat ik nat was![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wou milo natspatteren, ik zat bij de waterbak, en mika mauwde achter mij dus ik draai mijn hoofd om en toen ging milo snel met zijn poten in het water plonsen zodat ik nat was
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
tevens is de grond om de waterbak heen nu ook nat en milo trok snel een sprintje dus er staan ook natte poten door de gang en woonkamer
fijn![]()
![]()
Ja dat hebben ze nu veranderd, mag ook 30 euro neertellen om toelating te doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O zo deden ze het in Utrecht ook. Vermoeiend was dat, creatief zijn op commando... Voor Rotterdam kreeg ik destijds een opdracht toegestuurd die ik thuis moest maken. Daar had ik dus een gesprek van een uurtje ofzo.Maar ja, ik wil het graag...
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wou ze natspatteren maar zij zijn nu niet nat en ik wel, motherfuckers![]()
![]()
Trollkatten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
tevens is de grond om de waterbak heen nu ook nat en milo trok snel een sprintje dus er staan ook natte poten door de gang en woonkamer
fijn
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dafuqquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze nu veranderd, mag ook 30 euro neertellen om toelating te doenMaar ja, ik wil het graag...
![]()
Ik had wel zoiets gehoord..
Ik mocht toen nog gratiz, heb 4 toelatingen gedaan dat jaar... Allemaal afgewezen
Whahaha wat een slimmerds!!! Ze gingen gewoon samenspannen!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed, ze hebben dus een nieuwe eigenschap
Ze doen opeens heel erg "like a sir" ... nadat ze op de kattenbak zijn gweest gaan ze met hun poten in hun fontijn om ze schoon te maken? Zou heel netjes zijn behalve dat ik nu ELKE DAG het fontijntje uit elkaar moet halen omdat er kattengrit in drijft .....!!!!!!!!
Ik heb de etenbakjes al helemaal aan de andere kant van de kamer gezet zodat ze nu niet steeds bovenin het fontijntje eten gooien omdat het zo grappig is om te zien hoe dat dan van het watervalletje naar beneden plonst, doen ze dit!
ARGH /rageface![]()
Die beesten sporen niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze doen opeens heel erg "like a sir" ... nadat ze op de kattenbak zijn gweest gaan ze met hun poten in hun fontijn om ze schoon te maken? Zou heel netjes zijn behalve dat ik nu ELKE DAG het fontijntje uit elkaar moet halen omdat er kattengrit in drijft .....!!!!!!!!
Ik heb de etenbakjes al helemaal aan de andere kant van de kamer gezet zodat ze nu niet steeds bovenin het fontijntje eten gooien omdat het zo grappig is om te zien hoe dat dan van het watervalletje naar beneden plonst, doen ze dit!
ARGH /rageface
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ARGH /rageface![]()
![]()
dit mag ik dus niet meer hardop zeggen ...quote:
Toen MSS langs kwam en ik milo wou laten zien en zei "dit is nou die dikke" beet hij mij![]()
![]()
Volgens mij is het om lollerbroeken doe toelating doen om de toelating en niet om de opleiding uit te filteren... Of omdat lunch, geen idee. Wel zonde want ik vind wel dat je talent hebtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq![]()
Ik had wel zoiets gehoord..
Ik mocht toen nog gratiz, heb 4 toelatingen gedaan dat jaar... Allemaal afgewezen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit mag ik dus niet meer hardop zeggen ...
Toen MSS langs kwam en ik milo wou laten zien en zei "dit is nou die dikke" beet hij mij![]()
![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik zit hardop te lolleren hier, maar voor jou is het natuurlijk helemaal niet grappigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ARGH /rageface![]()
![]()
Ik moet echt die kadden van jou eens irl zienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ARGH /rageface
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Ik zit er over na te denken om terug naar die vrouw te gaan en te vragen of het wel katten zijn
Maar misschien als ik milo weer onder de douche laat spelen dat het gezeik met dat water over is ofzo ... ofzo ... ofzo ...![]()
![]()
Nou, ik heb dus ook een toelating gedaan op de toneelacademie.. En daar waren mensen die serieus al 3 jaar bezig waren om alle toelatingen van alle toneelacademies van Nederland door te lopen. Ze kenden elkaar allemaal alquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij is het om lollerbroeken doe toelating doen om de toelating en niet om de opleiding uit te filteren... Of omdat lunch, geen idee. Wel zonde want ik vind wel dat je talent hebt.
Kom je dan nooit op het idee dat je gewoon het talent niet hebt en dus ook niet gaat krijgen?![]()
Gevolg is wel dat toelating bij de toneelacademie nu als je in de tweede ronde komt meer dan 100 euro kost.
(ik was trouwens de enige in die zaal die hartstikke blij was dat ik de eerste ronde niet door was, ik was kapot. Had ook al door dat dit hem niet ging worden
)
En ik ben achteraf heel blij dat ik nergens ben toegelaten, want ik had het niet gered. Was er ook niet blij van geworden, ben veel blijer met het pad dat ik nu gevolgd heb
Mika slaapt nog steeds op zijn rug trouwens, echt elke avond nu, ik denk dat het komt omdat hij anders zo hard ligt te snurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Mika slaapt nog steeds op zijn rug trouwens, echt elke avond nu, ik denk dat het komt omdat hij anders zo hard ligt te snurkenKijk ze er lief en onschuldig uit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mika slaapt nog steeds op zijn rug trouwens, echt elke avond nu, ik denk dat het komt omdat hij anders zo hard ligt te snurkenDevils in disguise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja daaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk ze er lief en onschuldig uit zien![]()
![]()
Dat is toch een heel fijn gevoelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik ben achteraf heel blij dat ik nergens ben toegelaten, want ik had het niet gered. Was er ook niet blij van geworden, ben veel blijer met het pad dat ik nu gevolgd heb
*Lief dagboek* Kan mijn vriendinnengroep even rap aan het werkende leven beginnen zodat ik ook zo nu en dan wat begrip kan krijgen. Kthxbye!Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
bloggen gaat prima trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus ook een toelating gedaan op de toneelacademie.. En daar waren mensen die serieus al 3 jaar bezig waren om alle toelatingen van alle toneelacademies van Nederland door te lopen. Ze kenden elkaar allemaal al.
Kom je dan nooit op het idee dat je gewoon het talent niet hebt en dus ook niet gaat krijgen?![]()
Gevolg is wel dat toelating bij de toneelacademie nu als je in de tweede ronde komt meer dan 100 euro kost.
(ik was trouwens de enige in die zaal die hartstikke blij was dat ik de eerste ronde niet door was, ik was kapot. Had ook al door dat dit hem niet ging worden
)
En ik ben achteraf heel blij dat ik nergens ben toegelaten, want ik had het niet gered. Was er ook niet blij van geworden, ben veel blijer met het pad dat ik nu gevolgd hebOp een gegeven moment moet er echt iets gaan dagen ja.
Ja true, Dan was je waarschijnlijk heel anders terecht gekomen![]()
![]()
Mika slaapt nog steeds op zijn rug trouwens, echt elke avond nu, ik denk dat het komt omdat hij anders zo hard ligt te snurkenIk vind ze echt zo cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frodo slaapt ook zo trouwens
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef Sharana_LV het volgende:
bloggen gaat prima trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bloggen gaat prima trouwens"Ben je aan het dooooeeeeehooeeeen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
bloggen gaat prima trouwensAaaaaaaaawwhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Ik mag echt nooit ff wat doen van MiloZelfs gamen mag niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga die vetzakken zo maar in bed stoppen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik mag echt nooit ff wat doen van MiloZelfs gamen mag niet
Ik vind jouw katten echt super tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga die vetzakken zo maar in bed stoppen![]()
![]()
Zo, nog een sigaret en dan nog even verder.
Wil 3 schilderijen maken en heb er nu 1,5 af. Eventueel kan ik het er bij 2 laten, maar 3 is natuurlijk leuker
ze zijn ook echt heel leuk en ik moet altijd om ze lachen, het zijn alleen van die uber mongolenquote:![]()
![]()
Ze zijn echt leuk SjaanTrusten dames!
Vies zijn die he!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:50 schreef RenRen- het volgende:
Hoe vinden mannen die seksreclamefilmpjes verleidelijk? Echt verschrikkelijk![]()
Ik keek gewoon vrolijk dat tvprogramma van Dr Drew's sexrehab, dat is volgens mij normaal gesproken ook daytime TV, of in ieder geval normale tv. Nu zie ik opeens alleen blote tieten.quote:Volgens mij zijn ze vergeten dat het nog geen Teleshoppen is.
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik keek gewoon vrolijk dat tvprogramma van Dr Drew's sexrehab, dat is volgens mij normaal gesproken ook daytime TV, of in ieder geval normale tv. Nu zie ik opeens alleen blote tieten.Volgens mij zijn ze vergeten dat het nog geen Teleshoppen is.
![]()
![]()
Welke wil jesowieso? Ik heb er 5 besteldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
En kutje. Kan in principe 5 CG neons uitkiezen. Maar weet er maar 3 zeker die ik wil.![]()
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik keek gewoon vrolijk dat tvprogramma van Dr Drew's sexrehab, dat is volgens mij normaal gesproken ook daytime TV, of in ieder geval normale tv. Nu zie ik opeens alleen blote tieten.Volgens mij zijn ze vergeten dat het nog geen Teleshoppen is.
Groen, geel en Love's A Beach. Welke heb jij?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Welke wil jesowieso? Ik heb er 5 besteld![]()
Ik ook! Die wil ik best boven m'n bed hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:10 schreef megamandy het volgende:
Ren dat werk met het meisje en het huis is echt mooiik had een WANTZ!!1!! neiging
![]()
![]()
Zo, 2e schilderij bijna af, maar ik hou het voor gezien voor vandaag.
Morgenavond af maken en kijken of ik nog zin heb in nummer 3
Trusten lovely's
Want tieten?quote:Groeeen, de lichte blauw, een coral, een paarse en een roze. Namen vergetenquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Groen, geel en Love's A Beach. Welke heb jij?![]()
5 dusTellen is moeilijk
![]()
Oja en Nagel ik ken ook zo iemand die volgens mij nog langer dan drie jaar alle audities is afgegaanik kende hem van dansen en het was een eckte homo, eentje die dat niet uit kon zetten qua bewegen en praten zeg maar
Echt jaren en maar niet doorhebben dat het gewoon niets wordt, de ene keer krijg hij te horen dag hij te overdreven was, dan weer juist het tegenovergestelde etc. Heel nl en be afgegaan.
Uiteindelijk zit hij nu op een of andere school in Rotterdam die ook met toneel te maken heeft, maar wat precies weet ik niet.吴 曼 迪![]()
Ik twijfel over die blauwe met shimmer, want die schijnt niet echt neon te zijn. De paarse vind ik eigenlijk niet paars genoeg en van koraal weet ik nooit zo goed of het me staat...quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Want tieten?
[..]
Groeeen, de lichte blauw, een coral, een paarse en een roze. Namen vergeten![]()
5 dusTellen is moeilijk
![]()
Ik hou gewoon heel erg van blauw, en heb nog niet een echt felle blauw, zelfde geldt voor paars, het is een paars die ik al een tijdje zoekquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik twijfel over die blauwe met shimmer, want die schijnt niet echt neon te zijn. De paarse vind ik eigenlijk niet paars genoeg en van koraal weet ik nooit zo goed of het me staat...Dus vandaar, anders hdad ik ze ook laten liggen
![]()
Ja, ik wil dan eigenlijk ook gewoon echt neon blauw. En die paarse vind ik dus nog iets teveel naar roze neigen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik hou gewoon heel erg van blauw, en heb nog niet een echt felle blauw, zelfde geldt voor paars, het is een paars die ik al een tijdje zoekDus vandaar, anders hdad ik ze ook laten liggen
Fijn dat jij een keuze hebt kunnen maken iig!![]()
ooh lekkerquote:
Zijn er veel echte neon blauws?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik wil dan eigenlijk ook gewoon echt neon blauw. En die paarse vind ik dus nog iets teveel naar roze neigen.
Fijn dat jij een keuze hebt kunnen maken iig!![]()
Volgens mij geeneen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ooh lekker
[..]
Zijn er veel echte neon blauws?![]()
![]()
Oh, en ik had een kloofje in mijn duim en nu een vette ontstekingAls ik heel lichtjes op mijn nagel duw, voel ik het tot de andere kant van mijn duim
Nice
Don't come closer, I might hurt you![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:03 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik had een kloofje in mijn duim en nu een vette ontstekingAls ik heel lichtjes op mijn nagel duw, voel ik het tot de andere kant van mijn duim
Nice
Houd je het wel in de gaten?
![]()
Ja hoorquote:Heb ik eens in de zoveel tijd en gaat altijd gewoon weer over
Twee dagen pijn en dan trekt het óf vanzelf weg, of ik krijg zo een lekkere bult die ik open kan splashen![]()
Bij sommige lollerde ik echt heel hard![]()
![]()
http://www.buzzfeed.com/d(...)ou-knew-in-real-life
Tevens ende ook welterusten, tot morgen/strakd weer![]()
Deze is ook redelijk briljant
http://www.buzzfeed.com/d(...)the-world?ref=xpromo
Zo, dan nu echt slapen
![]()
Eigenlijk wilde ik vanavond lezen. En toen viel ik op de bank ik slaap, tot 23u. Ik zo naar boven misschien nog even in bed lezen..
Nu is het 02.30 en stop ik maar eens met mobiel internetten
吴 曼 迪![]()
Le fu. Als ik wakker lig midden in de nacht ga ik suffe dingen doen. Zoals 10 lakjes bestellen terwijl ik de rest van het jaar niet kan lakken
Damn you, CG Neons
3!![]()
Ik krijg ergeen PM's uitSkjoetje, als je dit leest: na deze BUY ALL THE THINGS is het denk ik wel veilig te zeggen dat ik klaar ben met winkelen in uw shoppe
oh, en een
voor je rug, ik vind het echt bagger voor je. Doen ze moeilijk op je werk?
3!![]()
Goeiesmorgens deze morgen!
Mooi weer --> check
Goeden stemming --> check
Plannen voor vandaag --> hele dag werken binnen in een muf hok zonder ramen ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Veertien!!!!!!!! Ik ga ze zo lezenquote:Op woensdag 23 mei 2012 04:22 schreef Incantrix het volgende:
Ik krijg ergeen PM's uitSkjoetje, als je dit leest: na deze BUY ALL THE THINGS is het denk ik wel veilig te zeggen dat ik klaar ben met winkelen in uw shoppe
oh, en een
voor je rug, ik vind het echt bagger voor je. Doen ze moeilijk op je werk?
nu eerst een call.
disclaimer![]()
Goedemorgen! Succes Renren!
Zometeen mini op het kdv droppen en dan gebruik maken van mijn vrije ochtend oftewel in de sportschool rondhangen. Pffff,veel te warm om te sporten man!![]()
Meurning!
Je kunt het Ren!
Geen panty, dan ga je dood van de warmte![]()
En het is een kunstacademie, zolang je het onder het motto van vrije expressie doet kan je alles aan wat je wilt![]()
Waren er hier nou nog mensen die nog van die AH mini's wilden?Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Mwehehe, ik moet dan gewoon als achterste de trap op. Nu word ik nerveusquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning!
Je kunt het Ren!
Geen panty, dan ga je dood van de warmte![]()
En het is een kunstacademie, zolang je het onder het motto van vrije expressie doet kan je alles aan wat je wilt![]()
Waren er hier nou nog mensen die nog van die AH mini's wilden?![]()
Goedemorgen allen die al wakker zijn.
Klein beetje hoop bij de hont!
Vanmiddag om half 2 gaan we naar de Dierenarts in Steenbergen voor een second opinion.
We kunnen daar in iedergeval in termijnen betalen! Ben erg benieuwd wat deze man gaat zeggen!
En of hij het wel kan doen.![]()
Hoe laat moest je er nou zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwehehe, ik moet dan gewoon als achterste de trap op. Nu word ik nerveusSchnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Kijk, weinig tijd om nog nerveus te wordenquote:![]()
Laat het over je heen komen, komt echt wel goed.
Heeft iemand hier wel eens een pakketje gestuurd naar Tami uit Brazilie? Ik heb haar lakjes nu al 3 weken binnen en mijn pakketje is nog steeds niet bij haar, vind het beetje sneu voor dr plus ik ben bang dat hij misschien weg isHoe lang deed het pakktje er bij juliie over?
![]()
Hihi, ik wil even kijken op de site van Rijkswaterstaat of er geen blauwalg in het meer hier zit (ivm hont die er induikt).. Maar de site is overbelast.
Dan gaan er blijkbaar heul veull mensen naar het meer en gaan wij dus niet
Succes Ren *duimt !!!!*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
fijn en spannend!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:39 schreef rosakai het volgende:
Goedemorgen allen die al wakker zijn.
Klein beetje hoop bij de hont!
Vanmiddag om half 2 gaan we naar de Dierenarts in Steenbergen voor een second opinion.
We kunnen daar in iedergeval in termijnen betalen! Ben erg benieuwd wat deze man gaat zeggen!
En of hij het wel kan doen.disclaimer![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Na wat Google research vannacht ga ik mijn eigen revalidatieplan trekken.![]()
Vertel!Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: