SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
THRILLANIGGAquote:
hahaha ja qua omvang haha xDquote:
Swsquote:
Datfeel wanneer je mooie bruine bovenbenen hebt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga mijn benen maar eens bruinen op het balkon nu, die lopen wel achter in tegenstelling tot de rest
Wat is er zo erg aan zwart, panzermaus? :Squote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Datfeel wanneer je mooie bruine bovenbenen hebt.
Word jij niet zwart zo trouwens? Kijk maar uit.
Als ik in Spanje ben ofzo word ik wel echt zwart ja. Maar Nederland heeft toch zoveel van die niet-zonnige dagen dus hier gebeurt 't niet zo snelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Datfeel wanneer je mooie bruine bovenbenen hebt.
Word jij niet zwart zo trouwens? Kijk maar uit.
Blanke.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik in Spanje ben ofzo word ik wel echt zwart ja. Maar Nederland heeft toch zoveel van die niet-zonnige dagen dus hier gebeurt 't niet zo snel
Zonde van de appel-peer milkshakequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom haten, ik gooi mijn appel-peer milkshake in je broek
Klopt jaquote:
Wat was er loos m'n kind?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt ja
Tevens zijn McDonalds medewerkers te dom om te poepen, nooit eens een bestelling in één keer goed
Ik vroeg 2 grote milkshakes en een McChicken, wat tikt zij aan: 2 medium milshakes, 1 garnalen euroknaller dinges en een McChickenquote:
Gewoon dikke vingersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vroeg 2 grote milkshakes en een McChicken, wat tikt zij aan: 2 medium milshakes, 1 garnalen euroknaller dinges en een McChicken
Welke Mac was dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vroeg 2 grote milkshakes en een McChicken, wat tikt zij aan: 2 medium milshakes, 1 garnalen euroknaller dinges en een McChicken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |