even bijpraten, we hebben wel veel gemeen uiteraard.quote:
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar ik hoef haar niet meer terug en ik ben niet verliefd meer
Weerzien met ex'en leverden bij mij vooral seks en drama en/of gezeik op, dus ik heb er nou niet de beste ervaringen mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
probleem is dat ik niet zo over wil komen, en ik geen zin heb in drama en/of gezeik.
Ik zou het nog 5 keer zeggen....misschien is het dan wel geloofwaardig. Je klinkt me als een type dat jezelf probeert te overtuigen. Maar diep in je hart ben je (weer) verliefd en wil je haar gewoon terug.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar ik hoef haar niet meer terug en ik ben niet verliefd meer
Hoe wil je niet overkomen? Waarom verwacht je drama en/of gezeik?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
probleem is dat ik niet zo over wil komen, en ik geen zin heb in drama en/of gezeik.
Hoe niet wil over komen? als verliefd? Zolang je niet met hangende pootjes achter haar aanloopt is er voglens mij niets aan de hand.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
en dat wil ik dus nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:11 schreef Plums het volgende:
[..]
Weerzien met ex'en leverden bij mij vooral seks en drama en/of gezeik op, dus ik heb er nou niet de beste ervaringen mee.
Dan bespreek je dat zonder bij elkaar in bed te belanden. Of ben je daar bang voor?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:10 schreef AldoTheApache het volgende:
ik en mijn ex hadden voor 6 maanden geen contact,
dus er is veel te bespreken (of niet)
Als je dat echt niet wilt heb je dat zelf in de handquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dat wil ik dus nietdaarom dit topic
Maar om een concreet antwoord te kunnen geven moeten we jou en je ex en het hele verhaal en de gedragstrekken van jullie en alles allemaal weten. Dat kan niet, dus zinloos om algemeenheden hier te vragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ergens in een centrum afspreken dan, praatje maken en dan hup, ieder zn eigen weg en verder niks.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
cafeetje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Ergens in een centrum afspreken dan, praatje maken en dan hup, ieder zn eigen weg en verder niks.
ik haar een keer, toen kon zij niet. nu zij mijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie heeft wie uitgenodigd om af te spreken?
Is het handig dat je haar nu ziet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik haar een keer, toen kon zij niet. nu zij mij
Bv, wat drinken op een terras als het weer er naar is. Kan je prima bijkletsen zonder dat er gekke dingen gebeuren of er drama ontstaat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |