Je bent snel iemand vergeten?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb juist precies het tegenovergestelde
Goede tipquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb juist precies het tegenovergestelde
Moeilijke maar goede vraag. Ik heb het geloof ik voornamelijk bij mannen waar ik geen contact meer mee 'kan' hebben en dat zijn volgens mij inderdaad de onbeschikbare mannen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Heb je het bij alle mannen, of alleen degenen die onbeschikbaar zijn?
Denk dat dit het is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Die mannen lieten je goed voelen en dat gevoel wil je weer terug.
Klinkt als chronisch aandacht tekort van leuke mannen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Die mannen lieten je goed voelen en dat gevoel wil je weer terug.
Klinkt als chronisch aandacht tekort van leuke mannen.
Dat eerste zou inderdaad best eens kunnen eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Denk dat dit het is.
Is daten misschien een optie voor TS?
Ook van leuke mannen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:12 schreef Luxuria het volgende:
Dat tweede lijkt me niet want ik heb geen tekort aan aandacht.
Ik moet echt diep nadenken over jullie vragenquote:
Speelt het niet ook juist misschien mee dat het mannen zijn met een relatie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:30 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk dat ik die mannen toch wel extra leuk vind dan de andere leuke mannen.
Dat ze mij een extra goed gevoel geven, ook omdat ik het heerlijk vind om een beetje onschuldig te flirten.
Misschien dat dat wel meespeelt ja. Want ik ben niet direct op zoek naar een relatie maar ik vind het wel leuk om, inderdaad zoals jij het zegt, 'straffeloos' te flirten en ik denk ook wel die aandacht van een leuke man.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Speelt het niet ook juist misschien mee dat het mannen zijn met een relatie?
wat het dus juist mogeljk maakt om 'straffeloos' te flirten en jou des te meer spelruimte geeft, ook wetende dat je ze vermoedelijk toch niet meer zult zien?
Je kunt toch altijd straffeloos flirten? Dan ben je wel een vette cocktease, maar who cares?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:45 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Misschien dat dat wel meespeelt ja. Want ik ben niet direct op zoek naar een relatie maar ik vind het wel leuk om, inderdaad zoals jij het zegt, 'straffeloos' te flirten en ik denk ook wel die aandacht van een leuke man.
Maar het is juist dat ik het erg jammer vind dat ik ze nooit meer zal zien. Ik wil dat goede gevoel van het leuke contact behouden.
Dat lijkt me lastigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:00 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je kunt toch altijd straffeloos flirten? Dan ben je wel een vette cocktease, maar who cares?
Even daarvan afgezien; als flirten je een high geeft, en je weet dat er daarna een crash komt, dan zou ik niet zomaar gaan flirten.
Het lijkt je lastig om niet te flirten? Kom zeg, dat moet toch wel mogelijk zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastigIk weet ook niet of het echt door het flirten komt of gewoon door het leuke contact dat ik met ze heb.
Als ik iemand leuk/aantrekkelijk vind, flirt ik graagquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:14 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Het lijkt je lastig om niet te flirten? Kom zeg, dat moet toch wel mogelijk zijn?
Als je prettige gevoel afhangt van flirten, dan zou dat zonde zijn, toch?
Nou hier klinkt het inderdaad misschien overdrevener dan het is omdat er dieper op ingegaan wordtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Volgens mij loop je je gewoon aan te stellen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Haha nee 23quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:26 schreef Bisamrat het volgende:
Ben je rond de 30? Dan zijn het je eierstokken
maar dat is ook eigen aan je eigen wens 'geen verdere relatie te zoeken'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:45 schreef Luxuria het volgende:
Maar het is juist dat ik het erg jammer vind dat ik ze nooit meer zal zien. Ik wil dat goede gevoel van het leuke contact behouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |