quote:Over afzakken gesproken...
Op donderdag 01 augustus 2002 17:59 schreef Dwaallicht het volgende:
Jeroen Blijlevens -> BGL
En voor Jeroen vind ik het nog meevallen dat ie naar BGL kan. Hij heeft echt NIKS gepresteerd dit jaar.
Zou trouwens leuk zijn als BGL nou gewoon een TT1 zou worden, dan hebben we tenminste weer ouderwetsch 2 grote ploegen.
BGL moet TT 1 worden, Nederland heeft best wel wat leuke renners en 2 grote ploegen is geen overbodige luxe in Nederland.
quote:Gaat Hunter naar Rabo? Vreemd gezien het feit dat ze zich op de tour willen richten. Kan ie een beetje tijdrijden?
Op donderdag 01 augustus 2002 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hunter gaat dus naar Rabo.En voor Jeroen vind ik het nog meevallen dat ie naar BGL kan. Hij heeft echt NIKS gepresteerd dit jaar.
Zou trouwens leuk zijn als BGL nou gewoon een TT1 zou worden, dan hebben we tenminste weer ouderwetsch 2 grote ploegen.
Hoop ook dat het BGL lukt maar ik zie er niet echt kwaliteit rondrijden.
quote:Hoeveel punten heeft BGL nog nodig om een Tradeteam 1 te worden?
Op donderdag 01 augustus 2002 19:24 schreef Bartolomew het volgende:
bij BGL rijdt genoeg kwaliteit rond hoor voor een TT1!!
Jammer dat Voskamp net niet de Ronde van Luxemburg won en dat Kemna 2e ipv 1e op het NK werd. Dat zou immers wat extra puntjes hebben opgeleverd.
quote:BLG had genoeg punten om 1 of 2 jaar geleden TT1 te worden, maar de Bankgiroloterij wilde niet meer geld gaan geven, en dat zou wel nodig geweest zijn.
Op donderdag 01 augustus 2002 19:30 schreef Leatherface het volgende:[..]
Hoeveel punten heeft BGL nog nodig om een Tradeteam 1 te worden?
Jammer dat Voskamp net niet de Ronde van Luxemburg won en dat Kemna 2e ipv 1e op het NK werd. Dat zou immers wat extra puntjes hebben opgeleverd.
Het zou nu een perfect tijdstip zijn voor een 2e sponsor om geld in BLG te gaan steken. Dr komen een aantal nederlanders vrij van Domo, en je zou er best een leuk (en bijna helemaal nederlands) team van kunnen maken.
quote:Dat ziet er heel goed uit. En ging EDS - Fakta volgend jaar nou niet fuseren met een Nederlandse sponsor?
Op donderdag 01 augustus 2002 19:38 schreef Bartolomew het volgende:
Dit ziet er wel goed uit:
http://www.uci.ch/data_2002/road/rankings/02/20020728_M_TT2.htm
quote:Yepz, Fakta kreeg een Nederlandse sponsor of een sponsor met belangen in Nederland. Ze wilden een aantal Nederlandse renners, onder andere Voskamp had een aanbieding gekregen van Fakta.
Op donderdag 01 augustus 2002 19:41 schreef Leatherface het volgende:[..]
Dat ziet er heel goed uit. En ging EDS - Fakta volgend jaar nou niet fuseren met een Nederlandse sponsor?
quote:dít vind ik echt een ongelofelijke. Ik hoorde geruchten idd al langer, maar ... ik zie Axel Lance niet helpen. Axel heeft de afgelopen Tour zichzelf meerdere malen goed laten zien, maar das dan ook de eerste keer dattie zich op het wat hogere internationale podium enigszins profileert (volgens mij dan he
Axel Merckx -> US Postal
Verder zijn het allemaal wel leuke transfers ... ik hoop dat Ullrich weer opbloeit, dan wordt volgend jaar misschien de Tour eens wat leuker (Lance, der Jan, Santi, Beloki, Levi, Rumsas - wishfull thinkin').
Stromen er trouwens nog rabo-amateurs door naar de pro's?
quote:
CSC-Tiscali interested in Verbrugghe and McEwenAccording to Remi Demoor, whose company Vosschemie co-sponsors CSC-Tiscali, the Danish team is interested in Lotto's Rik Verbrugghe and Robbie McEwen, who have been named as possible replacements for the retiring Laurent Jalabert. However, Riis is still reportedly very interested in Jan Ullrich, despite denials from the latter's manager. Demoor made the remarks in Het Laatste Nieuws.
Kroon en Lotz hebben recent hun contract verlengd, Kroon voor 2 jaar Lotz voor 1 jaar. De laatste lijkt nog een laatste kans van de ploegleiding te krijgen om zich eindelijk eens te gaan laten zien...de contractsverlenging van Kroon is niet meer dan logisch.
quote:Hunter is een goeie renner. Maar dan zal Rabo zijn tactiek in de voorjaarsklassieker iets aan moeten passen, omdat Hunter toch vooral een spurter is.
Op zaterdag 03 augustus 2002 01:09 schreef PortoPartito het volgende:
Kevin de Weert en Robert Hunter sowieso naar Rabo, Hunter vooral omdat Rabo wat afmakers in de voorjaarsklassiekers mist. Duijn en Boerman zullen vertrekken.
Alhoewel, Robert Hunter is ook sterk in ontsnappingen.
quote:Hunter is een goede man voor klassiekers, en ook voor kleine rondes. Ronde v. Zweden en zo.
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:00 schreef Leatherface het volgende:[..]
Hunter is een goeie renner. Maar dan zal Rabo zijn tactiek in de voorjaarsklassieker iets aan moeten passen, omdat Hunter toch vooral een spurter is.
Alhoewel, Robert Hunter is ook sterk in ontsnappingen.
Hij kan behoorlijk tijdrijden, meer dan behoorlijk sprinten, en over kleine heuveltjes moet ie ook wel heenkunnen.
quote:Yep, hij kan sprint van kopgroepjes wel winnen, dus een Ronde van Vlaanderen moet hij aankunnen. Hij werd dit jaar geloof ik ook al 2e of 3e in Dwars door Vlaanderen.
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:04 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hunter is een goede man voor klassiekers, en ook voor kleine rondes. Ronde v. Zweden en zo.
Hij kan behoorlijk tijdrijden, meer dan behoorlijk sprinten, en over kleine heuveltjes moet ie ook wel heenkunnen.
Voor pelotonspurts komt hij denk ik te kort. Dus Milaan Sanremo zie ik hem niet makkelijk winnen.
quote:Nee, idd. Maar ik denk dat ie in het WB-klassement wel erg ver kan komen. Ik zie hem nog geen Parijs-Roubaix rijden, en misschien is LBL ook net te zwaar, maar de rest van het werk moet hem wel liggen. Of de Ronde v. Nederland.
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:07 schreef Leatherface het volgende:[..]
Yep, hij kan sprint van kopgroepjes wel winnen, dus een Ronde van Vlaanderen moet hij aankunnen. Hij werd dit jaar geloof ik ook al 2e of 3e in Dwars door Vlaanderen.
Voor pelotonspurts komt hij denk ik te kort. Dus Milaan Sanremo zie ik hem niet makkelijk winnen.
quote:Dat is ook exact de reden waarom het niet boterde met McEwen
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:09 schreef PortoPartito het volgende:
Maar ik denk ook niet dat Rabo een echte puresprinter zoekt want dan moet je toch voor zo iemand werken en dat is niet echt de tactiek van Rabobank...moeten ze ook niet willen vind ik.
Boerman vind ik vrij terecht, hij had één uitschieter toen hij de 1ste etappe in de Guldensporen tweedaagse won en Bradley McGee klopte op zijn specialiteit, voor de rest heeft hij niet kunnen overtuigen.
Duijn nog terechter, heeft helemaal geen platte prijs gereden, helaas pindakaas voor beide heren misschien is BGL geintresseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |