abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5231685
Steven Caethoven Espoirs -> Lotto
Richard Virenque -> Quick Step
Jan Ullrich -> CSC
Andreas Kloden -> CSC
Mario Aerts -> Telekom
Santiago Botero -> Telekom
Axel Merckx -> US Postal
Johan Museeuw -> Quick Step
Romans Vainsteins -> Quick Step
Oscar Freire -> CSC
Arno Wallaard -> BGL
Jeroen Blijlevens -> BGL
  donderdag 1 augustus 2002 @ 18:02:04 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_5231699
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 17:59 schreef Dwaallicht het volgende:
Jeroen Blijlevens -> BGL
Over afzakken gesproken...
  donderdag 1 augustus 2002 @ 18:03:25 #3
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_5231710
Hunter gaat dus naar Rabo.

En voor Jeroen vind ik het nog meevallen dat ie naar BGL kan. Hij heeft echt NIKS gepresteerd dit jaar.

Zou trouwens leuk zijn als BGL nou gewoon een TT1 zou worden, dan hebben we tenminste weer ouderwetsch 2 grote ploegen.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_5231739
Blijlevens heeft sinds hij tekende bij Polti niks meer gepresteerd, puur op naam heeft hij nog contractjes gekregen bij Lotto en Domo en volgend seizoen dan waarschijnlijk bij BGL.

BGL moet TT 1 worden, Nederland heeft best wel wat leuke renners en 2 grote ploegen is geen overbodige luxe in Nederland.

pi_5231800
quickstep en csc-tiscali zijn leuke ploegen aan het vormen zo te zien
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
pi_5232095
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hunter gaat dus naar Rabo.

En voor Jeroen vind ik het nog meevallen dat ie naar BGL kan. Hij heeft echt NIKS gepresteerd dit jaar.

Zou trouwens leuk zijn als BGL nou gewoon een TT1 zou worden, dan hebben we tenminste weer ouderwetsch 2 grote ploegen.

Gaat Hunter naar Rabo? Vreemd gezien het feit dat ze zich op de tour willen richten. Kan ie een beetje tijdrijden?

Hoop ook dat het BGL lukt maar ik zie er niet echt kwaliteit rondrijden.

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_5232444
bij BGL rijdt genoeg kwaliteit rond hoor voor een TT1!!
pi_5232508
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 19:24 schreef Bartolomew het volgende:
bij BGL rijdt genoeg kwaliteit rond hoor voor een TT1!!
Hoeveel punten heeft BGL nog nodig om een Tradeteam 1 te worden?

Jammer dat Voskamp net niet de Ronde van Luxemburg won en dat Kemna 2e ipv 1e op het NK werd. Dat zou immers wat extra puntjes hebben opgeleverd.

donderdag 1 augustus 2002 @ 19:40:44 #10
11923 I.R.Baboon
pi_5232616
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 19:30 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Hoeveel punten heeft BGL nog nodig om een Tradeteam 1 te worden?

Jammer dat Voskamp net niet de Ronde van Luxemburg won en dat Kemna 2e ipv 1e op het NK werd. Dat zou immers wat extra puntjes hebben opgeleverd.

BLG had genoeg punten om 1 of 2 jaar geleden TT1 te worden, maar de Bankgiroloterij wilde niet meer geld gaan geven, en dat zou wel nodig geweest zijn.

Het zou nu een perfect tijdstip zijn voor een 2e sponsor om geld in BLG te gaan steken. Dr komen een aantal nederlanders vrij van Domo, en je zou er best een leuk (en bijna helemaal nederlands) team van kunnen maken.

pi_5232633
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 19:38 schreef Bartolomew het volgende:
Dit ziet er wel goed uit:
http://www.uci.ch/data_2002/road/rankings/02/20020728_M_TT2.htm
Dat ziet er heel goed uit. En ging EDS - Fakta volgend jaar nou niet fuseren met een Nederlandse sponsor?
pi_5239760
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 19:41 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat ziet er heel goed uit. En ging EDS - Fakta volgend jaar nou niet fuseren met een Nederlandse sponsor?

Yepz, Fakta kreeg een Nederlandse sponsor of een sponsor met belangen in Nederland. Ze wilden een aantal Nederlandse renners, onder andere Voskamp had een aanbieding gekregen van Fakta.
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 18:51:04 #13
25540 GeraLd
Het begint met ambitie
pi_5245478
quote:
Axel Merckx -> US Postal
dít vind ik echt een ongelofelijke. Ik hoorde geruchten idd al langer, maar ... ik zie Axel Lance niet helpen. Axel heeft de afgelopen Tour zichzelf meerdere malen goed laten zien, maar das dan ook de eerste keer dattie zich op het wat hogere internationale podium enigszins profileert (volgens mij dan he ). Het is geen windrijder zoals die Padenos (oid) in deze Tour, en geen geit zoals die Heras. Het is geen echte tijdrijder (a la Ekimov), en volgens mij is het ook geen fijne knul om mee om te gaan - okay, dat laatste is natuurlijk zwaar subjectief, maar tis een gevoel.

Verder zijn het allemaal wel leuke transfers ... ik hoop dat Ullrich weer opbloeit, dan wordt volgend jaar misschien de Tour eens wat leuker (Lance, der Jan, Santi, Beloki, Levi, Rumsas - wishfull thinkin').

Stromen er trouwens nog rabo-amateurs door naar de pro's?

Het leven is geen krentenbol
pi_5245547
Kevin de Weert en misschien Hans Dekkers of Mart Louwers
pi_5249895
Kevin de Weert en Robert Hunter sowieso naar Rabo, Hunter vooral omdat Rabo wat afmakers in de voorjaarsklassiekers mist. Duijn en Boerman zullen vertrekken.
pi_5250062
En ik lees net het volgende:
quote:
CSC-Tiscali interested in Verbrugghe and McEwen

According to Remi Demoor, whose company Vosschemie co-sponsors CSC-Tiscali, the Danish team is interested in Lotto's Rik Verbrugghe and Robbie McEwen, who have been named as possible replacements for the retiring Laurent Jalabert. However, Riis is still reportedly very interested in Jan Ullrich, despite denials from the latter's manager. Demoor made the remarks in Het Laatste Nieuws.

pi_5253053
Ook zijn er geruchten dat naast Duijn en Boerman ook Verheyen, Pronk en eventueel M.Zberg Rabo gaan verlaten. Verheyen is vrij zeker, Pronk en M.Zberg betwijfel ik. Ook zijn er geruchten dat Den Bakker gaat stoppen wegens psychische problemen, dezelfde problemen waardoor hij ditjaar nog bijna niets gereden heeft.

Kroon en Lotz hebben recent hun contract verlengd, Kroon voor 2 jaar Lotz voor 1 jaar. De laatste lijkt nog een laatste kans van de ploegleiding te krijgen om zich eindelijk eens te gaan laten zien...de contractsverlenging van Kroon is niet meer dan logisch.

pi_5253084
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 01:09 schreef PortoPartito het volgende:
Kevin de Weert en Robert Hunter sowieso naar Rabo, Hunter vooral omdat Rabo wat afmakers in de voorjaarsklassiekers mist. Duijn en Boerman zullen vertrekken.
Hunter is een goeie renner. Maar dan zal Rabo zijn tactiek in de voorjaarsklassieker iets aan moeten passen, omdat Hunter toch vooral een spurter is.

Alhoewel, Robert Hunter is ook sterk in ontsnappingen.

zaterdag 3 augustus 2002 @ 15:04:05 #19
11923 I.R.Baboon
pi_5253111
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:00 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Hunter is een goeie renner. Maar dan zal Rabo zijn tactiek in de voorjaarsklassieker iets aan moeten passen, omdat Hunter toch vooral een spurter is.

Alhoewel, Robert Hunter is ook sterk in ontsnappingen.

Hunter is een goede man voor klassiekers, en ook voor kleine rondes. Ronde v. Zweden en zo.

Hij kan behoorlijk tijdrijden, meer dan behoorlijk sprinten, en over kleine heuveltjes moet ie ook wel heenkunnen.

pi_5253142
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:04 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Hunter is een goede man voor klassiekers, en ook voor kleine rondes. Ronde v. Zweden en zo.

Hij kan behoorlijk tijdrijden, meer dan behoorlijk sprinten, en over kleine heuveltjes moet ie ook wel heenkunnen.

Yep, hij kan sprint van kopgroepjes wel winnen, dus een Ronde van Vlaanderen moet hij aankunnen. Hij werd dit jaar geloof ik ook al 2e of 3e in Dwars door Vlaanderen.

Voor pelotonspurts komt hij denk ik te kort. Dus Milaan Sanremo zie ik hem niet makkelijk winnen.

pi_5253161
Maar ik denk ook niet dat Rabo een echte puresprinter zoekt want dan moet je toch voor zo iemand werken en dat is niet echt de tactiek van Rabobank...moeten ze ook niet willen vind ik. Met Hunter hebben ze een goeie voor datsoort werk ookal had Jans Koerts misschien ook een goeie oplossing geweest...
  zaterdag 3 augustus 2002 @ 15:09:59 #22
11923 I.R.Baboon
pi_5253162
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:07 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Yep, hij kan sprint van kopgroepjes wel winnen, dus een Ronde van Vlaanderen moet hij aankunnen. Hij werd dit jaar geloof ik ook al 2e of 3e in Dwars door Vlaanderen.

Voor pelotonspurts komt hij denk ik te kort. Dus Milaan Sanremo zie ik hem niet makkelijk winnen.

Nee, idd. Maar ik denk dat ie in het WB-klassement wel erg ver kan komen. Ik zie hem nog geen Parijs-Roubaix rijden, en misschien is LBL ook net te zwaar, maar de rest van het werk moet hem wel liggen. Of de Ronde v. Nederland.
pi_5253253
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2002 15:09 schreef PortoPartito het volgende:
Maar ik denk ook niet dat Rabo een echte puresprinter zoekt want dan moet je toch voor zo iemand werken en dat is niet echt de tactiek van Rabobank...moeten ze ook niet willen vind ik.
Dat is ook exact de reden waarom het niet boterde met McEwen
pi_5253303
Precies, al doende leert men...

Boerman vind ik vrij terecht, hij had één uitschieter toen hij de 1ste etappe in de Guldensporen tweedaagse won en Bradley McGee klopte op zijn specialiteit, voor de rest heeft hij niet kunnen overtuigen.

Duijn nog terechter, heeft helemaal geen platte prijs gereden, helaas pindakaas voor beide heren misschien is BGL geintresseerd.

pi_5262515
Boerman en Duijn zullen wel naar BGL gaan. Ook Koerts en Moerenhout staan in de belangstelling van BGL.
Bas van Dooren krijgt geen nieuw contract bij BGL. FUlco van Gulik mag waarschijnlijk opkrassen bij Lotto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')