Ik ga dadelijk een examen maken. Heb de theorie een keer doorgenomen, en dat is allemaal in grote lijnen helder. 75% is gewoon goed met meneer Binas samenwerken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:00 schreef zoodan het volgende:
Zijn er mensen voor bio bezig? Het valt me best tegen!
Vanmiddag nog even een examentje maken. Biologie is inderdaad best rot. Veel vragen en meestal ook combinatievragen. Dan stoppen ze 2 vragen in 1 multiplechoise en krijg je zo'n kiesschema. Hierdoor krijg je ook 0p als je 1fout hebt en 1goed. Beetje rot altijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:00 schreef zoodan het volgende:
Zijn er mensen voor bio bezig? Het valt me best tegen!
Hehequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:56 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee dit is FOK!, hier haalt iedereen alleen maar 10'en, heeft iedereen een porsche en een piemel van +30cm
Gebruik je binas of biodata?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:01 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk een examen maken. Heb de theorie een keer doorgenomen, en dat is allemaal in grote lijnen helder. 75% is gewoon goed met meneer Binas samenwerken.
Welke methode gebruikten jullie voor bio?
Speculaties over de norm moet je ook met een emmer zout nemen. Dit weten we toch pas 14 juni.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:02 schreef Winegummetje het volgende:
[..]
Hehe
In dat geval gaat het misschien nog wel meevallen. En dan komt nog zo'n modje steeds aan dat de normering niet hoger gaat worden dan 0.8. Huilen met de pet op.![]()
Ja, biologie. Pff, ik weet niet hoe ik dat het beste kan aanpakken. Het is zoveel.
Selectie algemene kennis die het belangrijkst gevonden word. (En dit verandert elk jaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Goeiemorgen!
Heeft bio eigenlijk ook een soort onderwerpen (a la Geschiedenis)? Of is het een selectie uit algemene kennis?
Algemene kennis. Je moet alles betrekkelijk oppervlakkig kennen.. En dat maakt het wel lastig, want ze gaan nergens diep op in, maar overal een beetje half half.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Goeiemorgen!
Heeft bio eigenlijk ook een soort onderwerpen (a la Geschiedenis)? Of is het een selectie uit algemene kennis?
Jupquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
Owh, da's kut. Oppervlakkige meuk zuigt.
Bekijk animaties op BioPlek. Wij worden er mee doodgegooid en het is op den duur erg vervelend, maar het help zeker!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:07 schreef zoodan het volgende:
Hoe kan ik het best deze onderwerpen leren; glycolyse, citroenzuurcyclus, oxidatieve fosforylering, stikstofkringloop, dissimilatie reacties, lichtreacties, membraanreacties, donkerreacties
Van die plaatjes in de binas wordt ik niet veel wijzer..
Nou geef mij maar vijftien graden en regen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
Fuck yeah, de week die ik moet studeren wordt heerlijk:
http://meteox.co.uk/forec(...)1&c=united%20kingdom
De ligstoel staat al in de zon
om een of andere reden haal ik altijd wel goede punten voor biologie zonder dat het me ook maar iets interesseertquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:04 schreef zoodan het volgende:
De stof zelf vind ik niet heel erg lastig (op glycolyse, citroenzuurcyclus, oxidatieve fosforylering, stikstofkringloop, dissimilatie reacties, lichtreacties, membraanreacties, donkerreacties na)
Maar die examens vind ik nog wel lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |