Had je maar niet weg moeten gaanquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:22 schreef SoldMayor het volgende:
En natuurlijk dikke tracks maken op dat bazen piano ding op google.
Sowieso! Heb al dikke melodie voor nieuwe Nick Geezy ft Gertje F baby track.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:22 schreef SoldMayor het volgende:
En natuurlijk dikke tracks maken op dat bazen piano ding op google.
WHAT UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso! Heb al dikke melodie voor nieuwe Nick Geezy ft Gertje F baby track.
Moet je na gaan, had eerst nog een eigen pic willen gebruikenquote:
Vandaag nog Bf?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je na gaan, had eerst nog een eigen pic willen gebruiken. Maar ken die sufkutten op facebook wel, dan gaan ze mauwen dat er kanker in staat, terwijl ze de hele dag met kanker spotten
hypocriete mensen[ afbeelding ]
Ben je wel een beetje natquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:50 schreef Pixell het volgende:
Fawakka broeders, het is zo tantoe warm in deze trein, ik ga er helemaal raar van praten
Ben je wel een beetje natquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:50 schreef Pixell het volgende:
Fawakka broeders, het is zo tantoe warm in deze trein, ik ga er helemaal raar van praten
Ging het gister goed ja? Pff weinig van gemerktquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vandaag nog Bf?
Het was gister nog best wel aardig eigenlijk, we ownde die tata's
Vandaag gaat die neger MW2 doen, want hij heeft mij gister geflasht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vandaag nog Bf?
Het was gister nog best wel aardig eigenlijk, we ownde die tata's
Ik had net een flesje water gekocht bij de ah to go, maak ik die verkeerd om open, hele broekje natquote:
O man, zware broner hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik had net een flesje water gekocht bij de ah to go, maak ik die verkeerd om open, hele broekje nat
Alle mensen begonnen uit het niets te soppen op het perron
Gaf ik nog een klein showtje, helemaal nat
Hihiquote:
Ik zou je meteen doen alles.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik had net een flesje water gekocht bij de ah to go, maak ik die verkeerd om open, hele broekje nat
Gister stonden wij op een gegeven moment buiten te zuipen en te roken op een of andere laffe steiger die ze als terrasje hebben gebouwd op mijn vereniging, ging een maatje van me daar een beetje een of andere chick proberen te regelen, wat hem ook nog wel zou lukken zo te zien aan die chick te zien, ware het niet dat wij 3 meter verder aan een tafeltje zaten en op de grond lagen van het lachen om onze eigen kutgrappen over de mensen onder de steiger die met paraplu's stonden omdat die chick zo hard van hem ging soppen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hihikomt die conducteur langs, wil ik me kaartje laten zien, zegt die "deze krijg je van mij lekker ding" en aaide die over me natte tepel
Waarom vertel je het dan, je weet dat hier niemand is die er bij wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gevalletje had-je-bij-moeten-zijn.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom vertel je het dan, je weet dat hier niemand is die er bij was [ afbeelding ]
Je vergeet de; Previously on The MauMau Stories.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gister stonden wij op een gegeven moment buiten te zuipen en te roken op een of andere laffe steiger die ze als terrasje hebben gebouwd op mijn vereniging, ging een maatje van me daar een beetje een of andere chick proberen te regelen, wat hem ook nog wel zou lukken zo te zien aan die chick te zien, ware het niet dat wij 3 meter verder aan een tafeltje zaten en op de grond lagen van het lachen om onze eigen kutgrappen over de mensen onder de steiger die met paraplu's stonden omdat die chick zo hard van hem ging soppen.Uiteindelijk is het hem daardoor niet gelukt, omdat zij echt elk woord kon horen. Cockblock deluxe.
![]()
Gevalletje had-je-bij-moeten-zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |