Apart, maar wel ff geaddquote:
Had niet verwacht dat een old school hiphop vocal zou passen op een tech house nummer, maar het is ze goed gelukt.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes kerel, het is weer zover. Maar goed, zulke mensen sterven alleen
Dat had ik bij deze :quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat een old school hiphop vocal zou passen op een tech house nummer, maar het is ze goed gelukt.
Is dat een reactie op mijn post?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ze op een openbaar forum zittenWat een sufkutten
Ik weet niet over welke post je het hebt, en heb toch geen haat tegen jou Rossjeflosjequote:
http://tinyurl.com/c5p4cj9quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Stuur eens een mix/youtube link van die dj erwin dan.
Damn, zn fb pagina.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/c5p4cj9
DJ MystiQ
de rest zoek je zelf maar
Dan snap je nu ook meteen de pijn die ik en Sold hebbenquote:
Dan zou je toch juist op andere mensen hun FB spammen en op andere plekken ipv je eigen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan snap je nu ook meteen de pijn die ik en Sold hebben
Wij krijgen dat ook te zien hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan zou je toch juist op andere mensen hun FB spammen en op andere plekken ipv je eigen.
Ben je er nog ff ? Want dan kom ik over een 15 minquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ik een gekke drommelse dekselse malle bui en heb zin in MW2!Welke olijke kornuit heeft zin om mij virtueel te vergezellen in een partijtje digitaal oorlogvoeren?
Wat? Moest ie penalty nemen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Robben wordt even uitgefloten door z'n eigen aanhang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |