Ik moest snel handelenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:05 schreef Mss het volgende:
Fok blokkeerde mijn post gewoon. Ik mocht niet twee keer dezelfde post plaatsen. HET WAS HEUL EEN ANDERE SMILEY!
quote:
Je hebt het gejinxt!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze TT klopt ook niet meer, wat een rust jonge
Met cola light ja, ik moet rijdenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vroegah was dat spel helemaal mooi, moest je altijd hopen dat je op the Box uitkwam, altijd negers
Waar was dat dan? Heb ik heul gemistquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:12 schreef Mss het volgende:
[..]![]()
Zoiets had ik ook al op de feesboek gezet
In de feesboek SCquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar was dat dan? Heb ik heul gemist
Ik ben er ook nog!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit ik in m'n eentje in m'n stormlooptopic
OMDATquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom mag je de TT nooit meer wijzigen![]()
REN!
dat pawsquote:
Komt wel goed! Ik moet niet vergeten om de goede schoenen aan te trekken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Succes morgen Mss, ge kunt het endezo
Ik houd nou eenmaal van zakjes!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:19 schreef megamandy het volgende:
[..]Omvergerend worden door geiten in de kinderboerderij omdat je een zakje eten hebt
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:23 schreef RenRen- het volgende:
Hallo!
Mijn naam is Ren. Ik ken heel weinig mensen met dezelfde naam als de mijne. Laat staan een geit.
Dus ik wou even zeggen hoe enorm gaaf ik dit vind, en ik wil graag de groetjes doen aan geit Ren.
Heeft u misschien nog een mooie foto van Ren? Een andere dan die op de website?
Groetjes,
Ren
Assen is toch ook Drenthe? Of had jij niet ergens een connectie met Assenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:24 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil haar eigenlijk ontmoeten, maar het is nogal uit de route... Ergens in Drenthe.
Jawel, dat is waar... Ik zal eens vragen waar ze zit en dan vragen of Fiets me kan brengenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Assen is toch ook Drenthe? Of had jij niet ergens een connectie met Assen
Die Marvin noemde me vroeger altijd Polly. Van Kids from Room 201 ofzo. Die had een geit. Net als ik. En ik leek op haar. En nu bestaat er een geit Ren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Ren ik houd van jou.
Maar ga nu wel echt slapen. Welterusten liefjens.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jawel, dat is waar... Ik zal eens vragen waar ze zit en dan vragen of Fiets me kan brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |