Dat is dan ook wat ik doe. Maar ja je moet wel je punten halen, anders word je er vanaf gekickt.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat is wel echt relaxt
Kan je elke dag uitslapen
oh ja, maar op een duur zal je wel wat meer sensatie willen, je gaat hem meer spacen en dan ga je opstaan en weer nieuwere dingen meemakenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon vastgebonden worden op een bed, aan een heroïne infuus en een voedingsinfuus, je leven lang in een roes leven lijkt me ook wel wat. Lekker de hele dag liggen, nergens aan hoeve denken, altijd lekker dromen.
Als ik het zo lees ben je niet meer dan 30 uur per week bezig met school en je haalt zo'n beetje alles? Lijkt mij wel goed te doen danquote:Op maandag 21 mei 2012 23:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat ik doe. Maar ja je moet wel je punten halen, anders word je er vanaf gekickt.
Maar ben nu niet zo gemotiveerd meer want heb al veel punten en wat ik nu doe zijn de wat saaiere vakken waar ik verder toch niks mee doe omdat dit nog Economie & Bedrijfseconomie is en niet Fiscale Economie
Succesquote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef Snuf. het volgende:
Maar ik moet dus inderdaad nog wat lezen voor morgen. De groeten.
De laatste weken haal ik de 20 nog nietquote:Op maandag 21 mei 2012 23:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees ben je niet meer dan 30 uur per week bezig met school en je haalt zo'n beetje alles? Lijkt mij wel goed te doen dan
Als je slaagt zit het wel snor lijkt me.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De laatste weken haal ik de 20 nog niet
Maar goed heb het laatste blok dan ook respectievelijk een 5,8 en een 4,7 gehaald
Ik kan dat echt niet handelenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
België was echt horror vergeleken met hier dan. College's begonnen om 8:15 en eindigde rond 17:00 en je had 6 uur per week verplicht practicum en 10 uur per week nuttige werkzittingen buiten de college's om.
Ja, het probleem was dat het vrij saaie vakken waren (statistiek en marketing) en ik voor allebei eigenlijk maar een 4,5 nodig had. Dan ga je snel veel andere dingen doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als je slaagt zit het wel snor lijkt me.
Tja wie weet zijn die colleges wel wel super moeilijk om te volgen en te snappenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:01 schreef monkyyy het volgende:
Mijn vriend heeft ongeveer 14 uur college in de week. Waarvan 0 verplicht.
Ik vind jou niet dom overkomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
Ik heb 28 uur les, verplicht.
De fijne voordelen van dom zijn en op het MBO zitten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |