Daarom dus ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
In Game of Thrones zat ook een martel scene laatst. Rat in een loden pan ofzo, die tegen de buik van het slachtoffer, vuurtje d'r achter en je kunt wel raden wat er gebeurt.
Ze kunnen je ogen er ook uit lepelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
Vreselijke pijn moeten sommige mensen hebben gehad.
Wat mij vooral vreselijk lijkt is als ze je pijn doen aan zenuwen ( voor de orenvreselijke pijn met oorpijn ).
Of je ogen eruit prikken :/
Die traps alleen al, zo simpel en doeltreffend.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef haan33 het volgende:
Je zou maar door de vietcong worden gemarteld
Dat is nooit gestopt hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 23:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Vraagje: waarom is men plots gestopt met martelen?
Nee, dat weet ik ook wel. Maar toch een zeer sterke afname op korte tijd lijkt me.quote:
Ohquote:
De Nederlandse wel ja....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon een terechte strafquote:Op maandag 21 mei 2012 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Of 14 jarige meisjes die getrouwd zijn en worden gestenigd omdat de man vreemd gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |