- Mijn kind is chronisch ziek en krijgt bakken met stimulerende middelen op recept. Natuurlijk krijgt hij die niet zelf, want pappa kan dan goedkoop onder invloed zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef Daddysfirst het volgende:
Voor het nieuwe tijdschrift ‘Daddy’s 1st’ zijn we opzoek naar een aantal mooie quotes van ouders, met name over vrijheid. Hier willen we één grote, positieve pagina van maken.
Als u wilt meewerken, willen we u vragen de volgende vragen te beantwoorden:
- Wat voor positieve invloed heeft uw kind op uw leven?
- Wat voor invloed heeft uw kind op uw vrijheid?
- Uw voornaam, leeftijd en beroep.
Met ons tijdschrift willen we kersverse vaders een steun in de rug geven. Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp hierbij!
Goede baan denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht altijd dat dat soort zogenaamde citaten in tijdschriften door de redactie werd verzonnen, zo van "Mijn kind is mijn hemel, aarde èn planeten!" Erik-Jan 34, junior buitendienst adviseur. Maar ik zie hier wel waarom ik dat dacht
Ik snap dat het samenstellen van één pagina vol positiviteit mb.t. ouderschap en vrijheid een verdomd moeilijke opgave is, waarvoor een grote online-coommunity ingeschakeld moet worden. Hoe is het met de rest van het blad, is dat gewoon realistisch negatief?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef Daddysfirst het volgende:
Voor het nieuwe tijdschrift ‘Daddy’s 1st’ zijn we opzoek naar een aantal mooie quotes van ouders, met name over vrijheid. Hier willen we één grote, positieve pagina van maken.
Vooruit, laat ik helpen:quote:Als u wilt meewerken, willen we u vragen de volgende vragen te beantwoorden:
Aangezien het vrouwtje Henkje niet alleen wil laten,kan ik weer gewoon met m'n maten de kroeg in, zonder dat zij mee moet.quote:- Wat voor invloed heeft uw kind op uw vrijheid?
Peter, IT-nerd, 40quote:- Uw voornaam, leeftijd en beroep.
quote:Met ons tijdschrift willen we kersverse vaders een steun in de rug geven. Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp hierbij!
Ik vond het wel een mooie omschrijving voor wat hoogstwaarschijnlijk een deur-tot-deur verkoper van Oxxio isquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie omschrijving voor wat hoogstwaarschijnlijk een deur-tot-deur verkoper van Oxixo is
Dat staat in zijn profiel, je hoeft geen wiskunde te hebben gestudeerd om uit te rekenen dat hij 2012 jaar oud isquote:
Jezus!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat staat in zijn profiel, je hoeft geen wiskunde te hebben gestudeerd om uit te rekenen dat hij 2012 jaar oud is
Oh ja. Sorry! Komt er aan!quote:
Nee, da's m'n zoon. Roepnaam Henk.quote:
Er zijn vast meer mensen in dat jaar geboren.quote:
Brian bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn vast meer mensen in dat jaar geboren.
Gatverdamme smeerlap. Als Sharona en ik jouw in mijn handen krijg dan doen we jouw wat.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn seksuele honger wordt gestild op deze manier.
Een kind onder dwang zegt nooit nee, op deze manier heb ik veel vrijheid om zelf te bepalen wat ik lekker vind.
Klaas, 45, varkenshouder.
Haha koos werkloosquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:26 schreef LompeHork het volgende:
Mijn lievelingshobby is vieze luiers verschonen, sinds ik een kind heb, heb ik mijn handen vol aan mijn hobby. Erg leuk!
Geen, ik was toch al nooit thuis, ik ga liever met wat maten in de voortuin hangen op een kratje Heineken terwijl we lekkere goedkope zware shag zitten te paffen.
Koos, 41, werkeloos.
Koos klust hier en daar wat bij een "hoveniersbedrijf"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:40 schreef Leandra het volgende:
Dat Koos Heineken kan kopen vind ik wel discutabel, Schultenbrau zou meer voor de hand liggen... Koos werkt zwart stiekem toch?
Hij zit op een kratje Heineken, wil niet zeggen dat er ook flesjes Heineken inzitten.....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:40 schreef Leandra het volgende:
Dat Koos Heineken kan kopen vind ik wel discutabel, Schultenbrau zou meer voor de hand liggen... Koos werkt zwart stiekem toch?
Mooi, je hebt DM, heb ook downers nodig ter compensatie van vooral die rode pilletjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Koos klust hier en daar wat bij een "hoveniersbedrijf"
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn vast meer mensen in dat jaar geboren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |