Dat heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is nog best naar als je wakker word, alsof je een fucking zuignap bent die aan iemand is vastgeplakt.
Dat heeft iedereen hoorquote:Op maandag 21 mei 2012 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn lichaam kan hier niet tegen. Het is autistisch.
Op school langs iemand lopen die gewoon in zijn stoel zit met zijn hoofd naar het scherm terwijl de screensaver staat te spelen.quote:
NOU ENquote:Op maandag 21 mei 2012 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gebeurt tegenwoordig aan de lopende band in deze topicreeks.
Dit waardeer ik niet. Ik ga weg uit dit topic.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, jij ligt ook niet met iemand in bed. dat bedoel ik. Mijn hemel, dat is warm.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet.
Het enige wat gebeurd is dat mijn hoest weer opspeelt en ik de hele ochtend loop te hoesten als een astma patient.
bij mij had er eentje een paar weken terug zijn word openstaan en is gaan slapen op zijn laptopquote:Op maandag 21 mei 2012 21:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Op school langs iemand lopen die gewoon in zijn stoel zit met zijn hoofd naar het scherm terwijl de screensaver staat te spelen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij mij had er eentje een paar weken terug zijn word openstaan en is gaan slapen op zijn laptop
150 pagina's
Godver.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bij mij had er eentje een paar weken terug zijn word openstaan en is gaan slapen op zijn laptop
150 pagina's
sletquote:Op maandag 21 mei 2012 21:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, jij ligt ook niet met iemand in bed. dat bedoel ik. Mijn hemel, dat is warm.
mono is geen gay dus er heeft nooit iets plaatsgevonden :Squote:Op maandag 21 mei 2012 21:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je wordt niet meer gebuttfucked door mono.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |