Na de huilie-allochtonenkaart de huilie-homokaart spelen? Lijkt mij gewoon een slecht idee....quote:Op zondag 27 mei 2012 16:59 schreef remlof het volgende:
Omdat het nogal obvious is en het zijn campagne zou helpen.
Nee nu heeft dat geen zin meer, maar als ie uit de kast was gekomen voordat ie de aanval op Sap opende had 'm dat nog wel eens een aardige steun in de rug kunnen opleveren.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Na de huilie-allochtonenkaart de huilie-homokaart spelen? Lijkt mij gewoon een slecht idee....
twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 30-05-2012 om 17:22:59In de trein naar Grunn voor 3e debat. Bizarre gewaarwording als mensen over je praten zonder dat ze doorhebben dat je achter ze zit :-) reageer retweet
Hehequote:Op woensdag 30 mei 2012 17:31 schreef remlof het volgende:
twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 30-05-2012 om 17:22:59In de trein naar Grunn voor 3e debat. Bizarre gewaarwording als mensen over je praten zonder dat ze doorhebben dat je achter ze zit :-) reageer retweet
Electoraal gezien niet. Niet dat ik dat erg vind.quote:Hoera, de goeie keus is gemaakt
Electoraal heeft Dibi nu niet bepaald de potentie om nieuwe kiezers te trekken en schrikt hij vaste kiezers eerder af dan Sap.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Electoraal gezien niet. Niet dat ik dat erg vind.
Omdat?quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Electoraal gezien niet. Niet dat ik dat erg vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |