quote:
Goed zat, na het nakijken iets minderquote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Heb je het zo hard nodig dan? Ik dacht dat je natuurkunde juist goed ging.
Dat zou echtquote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef Rezania het volgende:
Even een vraagje, is iemand met een proxy de vwo optie aan het spammen?
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
Heeft er iemand opvrolijkmuziek, anekdotes, IETS?
VWO is wel zo slim jaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef Rezania het volgende:
Even een vraagje, is iemand met een proxy de vwo optie aan het spammen?
Zo slim dat ze een proxy kunnen regelen? Wow.quote:
Heel veel proxy'squote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo slim dat ze een proxy kunnen regelen? Wow.
Ja, maar de verhoudingen kloppen gewoon niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:55 schreef Zamorak het volgende:
Nee, zoveel stemmen op een poll is best normaal. De meeste mensen zijn lurkersWas bij vorige poll ook
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Nog steeds evenals een paar uur geleden.
Ik ken maar liefst 1 vmbo'er op FOK! die examen doet en dat is Bambiequote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar de verhoudingen kloppen gewoon niet.
Ik ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:57 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik ken maar liefst 1 vmbo'er op FOK! die examen doet en dat is Bambie
Nu ga ik dus wel even het origineel bekijkenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Goed zat, na het nakijken iets minder
Maar begin aardig tegen Latijn en scheikunde op te kijken
DIT.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij zit op iedere schoolcomputer opnieuw te stemmen?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Goed zat, na het nakijken iets minder
hhahahaquote:
Gister ook alquote:
wat van niveau doe je dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef JoelBaka het volgende:
Duits en Wiskunde gingen best goed vandaagTussen de 6,6 en de 8,6
Morgen Engels
Hoe gaat het hier met de examens?
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef Rummikub het volgende:
Deze is aan de ene kant triest en aan de andere kant
wat een swagg heeft deze boyquote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef Rummikub het volgende:
Deze is aan de ene kant triest en aan de andere kant
STOOPJES!!11!quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:02 schreef Unsub het volgende:
[..]
Gister ook al
Deze is lekker rustig, en leuk:
? Oke.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Shispeed het volgende:
[..]
niks mis mee toch? ik had graag vmbo gedaan
nee serieus ik mocht niet van mijn ouders, anders had ik het gedaan, ik ben veel liever met mijn handen bezigquote:
quote:
Ah, in dat geval snap ik het.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:07 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee serieus ik mocht niet van mijn ouders, anders had ik het gedaan, ik ben veel liever met mijn handen bezig
Nee wij hebben het zuurbaseliedquote:
Nee wij hebben Triggerfingerquote:
En natuurlijk:quote:
ja maar ik doe vwo, en mijn ouders willen absoluut niet dat ik mbo ga doen en ik heb geen natuurkunde en wiskunde B in mijn pakket omdat ik zo stom was om geen zak uit te vreten en daarom moest switchenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ah, in dat geval snap ik het.Maar ja, iets met je handen doen kan altijd na de havo nog hé.
Diequote:
Gewoon doen wat je wilt man.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:09 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja maar ik doe vwo, en mijn ouders willen absoluut niet dat ik mbo ga doen en ik heb geen natuurkunde en wiskunde B in mijn pakket omdat ik zo stom was om geen zak uit te vreten en daarom moest switchen![]()
ik ga volgend jaar gelukkig werken onder het zoethoudertje dat ik het jaar daarop ga studeren
Kut, ik kliktequote:
zo heb ik latijn in de eerste ook nog gehadquote:
Same herequote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef Shispeed het volgende:
[..]
zo heb ik latijn in de eerste ook nog gehad
HOOOUUUUUDD OOOOPPPquote:
mijn ouders willen dat ik een opleiding ga doen die goed later goed betaald omdat "zij die kans nooit gehad hebben en ik de enige in de familie ben die zulke kansen krijgt"quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:12 schreef Shispeed het volgende:
[..]
mijn ouders willen dat ik een opleiding ga doen die goed later goed betaald omdat "zij die kans nooit gehad hebben en ik de enige in de familie ben die zulke kansen krijgt"
Ja, maar als jij daar niet gelukkig van wordt... dat snap ik echt niet, zulke ouders.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:12 schreef Shispeed het volgende:
[..]
mijn ouders willen dat ik een opleiding ga doen die goed later goed betaald omdat "zij die kans nooit gehad hebben en ik de enige in de familie ben die zulke kansen krijgt"
Wel echt jammer dat je ouders je zo pushen... Maarja, het leven duurt nog lang dus je al vast wel op je plekje belanden!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:09 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja maar ik doe vwo, en mijn ouders willen absoluut niet dat ik mbo ga doen en ik heb geen natuurkunde en wiskunde B in mijn pakket omdat ik zo stom was om geen zak uit te vreten en daarom moest switchen![]()
ik ga volgend jaar gelukkig werken onder het zoethoudertje dat ik het jaar daarop ga studeren
Ja van mijn 2 jaar Grieks kan ik alleen "oo eis ei omen ete ousin" ofzo nog herinnerenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat is ook echt het enige wat ik me nog van 2 jaar latijn kan herinneren
Passief is leuker..quote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Dat is ook echt het enige wat ik me nog van 2 jaar latijn kan herinneren
Wat dat betreft zijn mijn ouders helden, het zijn beste vreemde snuiters maar ze verwachten niks onredelijks van me.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar als jij daar niet gelukkig van wordt... dat snap ik echt niet, zulke ouders.
nouja ik snap het ergens wel, ze hebben nu alletwee een redelijk goede baan maar mijn moeder is op de huishoudschool begonnen en mijn vader op de LTS, omdat ze uit een lage sociale klassen kwamen (platteland). zij willen nu dat ik mijn capaciteiten wel benut en niet net zo als zei zelf onderaan begin.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar als jij daar niet gelukkig van wordt... dat snap ik echt niet, zulke ouders.
Ja en daar zit wel wat in toch.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nouja ik snap het ergens wel, ze hebben nu alletwee een redelijk goede baan maar mijn moeder is op de huishoudschool begonnen en mijn vader op de LTS, omdat ze uit een lage sociale klassen kwamen (platteland). zij willen nu dat ik mijn capaciteiten wel benut en niet net zo als zei zelf onderaan begin.
hahahahaha ik ben echt de lulquote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
je weet meer dan dat ik ervan afweet. en ik heb examen over 2 dagen
Van Monty Python?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef dramatic het volgende:
wat is dat filmpje met die romeinen en die man die die stad onderkliedert? iemand moet die nog uitleggen
Als ik echt graag mbo zou willen doen zouden ze dat ook oke vinden, en dat hoort eigenlijk ook zo, het is mijn leven, niet dat van hun.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn mijn ouders helden, het zijn beste vreemde snuiters maar ze verwachten niks onredelijks van me.
Mama blijft ook maar zeggen dat het haar echt niks uitmaakt of ik arts, lerares of DKW'er word
Ik ga falen met vertalen hoor. geen zorgenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
je weet meer dan dat ik ervan afweet. en ik heb examen over 2 dagen
welkom bij de clubquote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hahahahaha ik ben echt de lul
ohja, het is maandag vandaagquote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik ga falen met vertalen hoor. geen zorgenExamen is vrijdag trouwens
Het is ook wel te begrijpen, maar als jij je passie niet kan volgen vind ik dat wel jammer.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:15 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nouja ik snap het ergens wel, ze hebben nu alletwee een redelijk goede baan maar mijn moeder is op de huishoudschool begonnen en mijn vader op de LTS, omdat ze uit een lage sociale klassen kwamen (platteland). zij willen nu dat ik mijn capaciteiten wel benut en niet net zo als zei zelf onderaan begin.
zullen we doen wie het hoogste kan halenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hahahahaha ik ben echt de lul
ja zeker zit er wat in, maar ik wordt veel liever automonteur of boer ofzo, gewoon lekker klussen en prutsenquote:
De Romeinen gaan naar huis?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
deze idd
vast een werkwoordfout grap ofzo die ik niet vat omdat ik de taal niet ken
tot je het een jaar ben en het zat bentquote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja zeker zit er wat in, maar ik wordt veel liever automonteur of boer ofzo
haha okeequote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
zullen we doen wie het hoogste kan halenZamorak wint wel maargoed
dit gaat ook over latijn? anders doe ik meequote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha okeewat sta je gemiddeld?
Heb hem pas nog gekeken, geweldig film. Zal ff kijken en dan uitleggen als ik kan.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
deze idd
vast een werkwoordfout grap ofzo die ik niet vat omdat ik de taal niet ken
5.9quote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
haha okeewat sta je gemiddeld?
zal vast niet meer leuk zijn als ie uitgelegd wordt maar ik was er een poosje geleden benieuwd naarquote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Heb hem pas nog gekeken, geweldig film. Zal ff kijken en dan uitleggen als ik kan.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
wie had dat filmpje van latijn gepost? gonna kill you
hmm ja dat vraag ik mezelf ook af hoelang ik dat leuk zou vinden, maar ik denk dat ik agrarier wel echt mijn hele leven vol zou kunnen houdenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:18 schreef dramatic het volgende:
[..]
tot je het een jaar ben en het zat bentmaar kan natuurlijk
Wij kregen altijd een proefvertaling en tekstverklaren op 1 SE, en dan 50/50 puntenverdeling gelukkig..quote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ik scoorde op de SE proefvertaling wel eventjes een nette 2.4
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
ik scoorde op de SE proefvertaling wel eventjes een nette 2.4
Mwa het is niet echt heel grappig, hij gebruikt gewoon de verkeerde naamvallen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef dramatic het volgende:
[..]
zal vast niet meer leuk zijn als ie uitgelegd wordt maar ik was er een poosje geleden benieuwd naar
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
een 4,5 gehaald zonder te leren, best wel goed nog...
neequote:Op maandag 21 mei 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe ging het vandaag bij iedereen die aan de bak moest?Goed hopelijk?
Tussen de 8.3 en een 9.3quote:Op maandag 21 mei 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Over een jaar of tien doe ik mee wan boer zoekt vrouw of zo, lijkt me top.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef Shispeed het volgende:
[..]
hmm ja dat vraag ik mezelf ook af hoelang ik dat leuk zou vinden, maar ik denk dat ik agrarier wel echt mijn hele leven vol zou kunnen houden
Goed.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Kutquote:
'Tevreden'? Of had je beter geleerd?quote:
Puik!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:22 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Tussen de 8.3 en een 9.3(natuurkunde)
Soberso: Fransquote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef Dennisweb het volgende:
Motorbloempje: Frans havo hier. Een examen waar ik wat beduusd vandaan kwam. Ik had echt het gevoel alsof ik weinig goed had. Echter, toen ik nakeek, bleek ik best veel wel-niet-statements goed te hebben. Daar heb ik dus veel punten gescoord.
Mijn klasgenoten klagen ook, en sommigen zijn zich door Frans gaan beseffen dat zij misschien naar de VAVO moeten. Op examenklacht zie ik ook veel klachten over Frans. Mijn mening delen ze daarin: het was moeilijker dan voorgaande jaren. De teksten waren saai en de vragen werden moeilijk(er) gesteld. Toch nog een 6.5-7.5.
Geschiedenis ging redelijk goed voor mijn gevoel. Even nagekeken met het antwoordmodel, en dat blijkt flink te kloppen. Heb geen zin gehad om het hele examen na te kijken, een stuk bedorven kip viel helaas niet zo lekker.
N-term is sowieso 1,0 bij natuurkunde schat ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:26 schreef Rezania het volgende:
Natuurkunde was goed te doen dit jaar ja, ik heb er even naar gekeken.Zal me verbazen als de N-term hoger dan 0,7 is.
Ik weet niet wat de N-termen van de afgelopen jaren waren, maar ik betwijfel het.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef Zamorak het volgende:
[..]
N-term is sowieso 1,0 bij natuurkunde schat ik.
2011-I: 1,3quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de N-termen van de afgelopen jaren waren, maar ik betwijfel het.
Het wordt vast 1,3.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:36 schreef Zamorak het volgende:
[..]
2011-I: 1,3
2011-II: 1,3
2010-I: 1,3
2010-II: 1,3
Denk ik ook, ik blijf er bij dat het minder dan 0,8 wordt.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:38 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik denk dat er een combobreaker aankomt
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk ik ook, ik blijf er bij dat het minder dan 0,8 wordt.
Geen licht en geen elektriciteit, viel prima mee dus imo.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef Zamorak het volgende:
[..]ik vond dit examen wel lastiger dan afgelopen jaren.
42 is the answer to life and everything. So, yes.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef Renn het volgende:
[..]
Je schat de N-term van natuurkunde in op 42?
Wat heb ik dan voor cijfer met 74 punten? Een 42?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
42 is the answer to life and everything. So, yes.
Een 51 natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef Renn het volgende:
[..]
Wat heb ik dan voor cijfer met 74 punten? Een 42?
Het moet 42 zijn?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef Renn het volgende:
[..]
Volgens punten/tehalen x9 +N?
Zie je wel, die formule klopt niet!
Ik heb toch geen 77 puntenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:59 schreef Rezania het volgende:
Ik begrijp er niks meer van.
77/77*9+42=51 toch?
UltraISO kan daar wel mee overweg denk ik.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Unsub het volgende:
Godnondeju, ik kan nog geen spel installeren
hoe moet je een .bin file op een juiste manier omzetten en installeren??
Ja, ik heb nu magicISO, en volgens mij heb ik het geconverteerd, maar als ik op de setup.exe ram, zegt ie dat er een of ander bestand ontbreekt..quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef Zamorak het volgende:
[..]
UltraISO kan daar wel mee overweg denk ik.
toppiequote:Op maandag 21 mei 2012 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
Hij heeft een ban van 3 weken.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:08 schreef dramatic het volgende:
Waar is etsu? heeft ie gefaald vandaag ofzo?
Niet in een thread neequote:Op maandag 21 mei 2012 22:32 schreef Rummikub het volgende:
Waarom heeft Etsu een ban, of mag je dat niet vragen op fok?
sterktequote:Op maandag 21 mei 2012 22:29 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ga ook zo beginnen met wiskunde...
examen al gehadquote:Op maandag 21 mei 2012 22:37 schreef Rummikub het volgende:
Zo blij dat ik altijd mijn huiswerk wiskunde heb gemaakt, hoef nu amper nog iets te doen
Bedoel je niet binomcdf? Binompdf hoef je echt bijna nooit te gebruiken.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:36 schreef dramatic het volgende:
[..]
sterktewortel n wet en 1-binompdf enzo weet ik nog wel dus als het echt niet lukt
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
Zo gaan die dingen. Het houdt de boel tenminste nog een beetje mysterieus.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:36 schreef motorbloempje het volgende:
Zo gaan die dingen. Het houdt de boel tenminste nog een beetje mysterieus.
dat is toch voor de kans op 5x 6 gooien ofzo? mja dat kan je nog beter met 1/6^5 doenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:38 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Bedoel je niet binomcdf? Binompdf hoef je echt bijna nooit te gebruiken.
Ik ben blij dat ik voor de 3,3 ga.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:37 schreef Rummikub het volgende:
Zo blij dat ik altijd mijn huiswerk wiskunde heb gemaakt, hoef nu amper nog iets te doen
Een drie als eindcijfer wel ja. Niet voor een CE.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Moet minimaal een 3,5 zijn toch? Een drie betekent toch dat je bent gezakt?
e22 = *10^22quote:Op maandag 21 mei 2012 23:13 schreef enthiric het volgende:
Gezien er niemand meer in wiskunde topic is weet iemand wat er word bedoelt met e22 achter een getal? Als ik namelijk 23! doe krijg je 2.585201674e22
Met een 3,3 sta ik nog net een 3,5 gemiddeld.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Moet minimaal een 3,5 zijn toch? Een drie betekent toch dat je bent gezakt?
Met binomcdf bereken je een kans die niet 'precies' is. Dus stel dat er een productie potjes pindakaas wordt geproduceerd en er worden steeksproefgewijs 100 potten nagekeken op kwaliteit. De kans dat een pot mis is gegaan is 12%. Hoe groot is de kans dan dat er 10 of minder potten pindakaas 'slecht' zijn?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef dramatic het volgende:
[..]
dat is toch voor de kans op 5x 6 gooien ofzo? mja dat kan je nog beter met 1/6^5 doen
Oh ik dacht dat je afzonderlijk voor je CE's ook een 3,5 minimaal moest halen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
Met een 3,3 sta ik nog net een 3,5 gemiddeld.
Etsu zei van niet, en Etsu doet al eeuwen examen, dus ik geloof hem wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je afzonderlijk voor je CE's ook een 3,5 minimaal moest halen.
Nou ja, niet dat het wat uitmaakt toch. We gaan voor elk examen voor de 10!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Etsu zei van niet, en Etsu doet al eeuwen examen, dus ik geloof hem wel.
Ja.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:21 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nou ja, niet dat het wat uitmaakt toch. We gaan voor elk examen voor de 10!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
watquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
godver dat o s t mus tis nt zit nog steeds in mn hoofd, ik vervloek degene die dat filmpje heeft gepost!
hehe dat had ik ook in de 1e geleerdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
godver dat o s t mus tis nt zit nog steeds in mn hoofd, ik vervloek degene die dat filmpje heeft gepost!
Nee, ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:02 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik weet niet meer wie em heeft geposttt, was jij het?
oh haha is een liedje over latijn die iemand eerder vandaag hiero had gepostquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee waar je het over hebt.
Haha, oke. Latijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
oh haha is een liedje over latijn die iemand eerder vandaag hiero had gepost
Streber.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:06 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
omdat ik dan gymnasium deed ipv atheneum
Als jij het leuk vindt niks, maar bij ons op school hebben maar 3 mensen in heel vwo 6 grieks, dus kan me niet voorstellen dat het echt leuk is.quote:
haha bij mij ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als jij het leuk vindt niks, maar bij ons op school hebben maar 3 mensen in heel vwo 6 grieks, dus kan me niet voorstellen dat het echt leuk is.
Nerdje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat ik op de basisschool ook een streber was en het hoogste wilde.
550, ik ben er nog steeds trots op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff geen idee meer, genoeg om toegelaten te worden iig.
Jij?
En dan hebben ze ook nog havo filosofie tegelijk geroosterd, morgen met z'n vijven in die zaal. En dan wel 4 surveillanten erbij bwahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als jij het leuk vindt niks, maar bij ons op school hebben maar 3 mensen in heel vwo 6 grieks, dus kan me niet voorstellen dat het echt leuk is.
Vind je Grieks ook leuk, ofniet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:17 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
En dan hebben ze ook nog havo filosofie tegelijk geroosterd, morgen met z'n vijven in die zaal. En dan wel 4 surveillanten erbij bwaha
Haha nice. Weet nog wel dat ik op het rekengedeelte heel hoog hadquote:
Ik heb de hoop opgegeven. Welterusten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha nice. Weet nog wel dat ik op het rekengedeelte heel hoog had![]()
Hm ik ga maar verder met wiskundetrusten alvast!
550.quote:
Wij ook, wat ik daar op had weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:20 schreef Unsub het volgende:
[..]
550.
Wij hebben zelfs nog zoiets gemaakt dat de entree-toets heette.. In groep 7 volgens mij..
Dit jaar wel, die vage verhaaltjes van Odysseus boeien me wat meer dan dat gezeik van die Livius met z'n zinnen die ongeveer een hele bladzijde in beslag nemen :lquote:
Grieks heeft ook van die vage letters toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:22 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
Dit jaar wel, die vage verhaaltjes van Odysseus boeien me wat meer dan dat gezeik van die Livius met z'n zinnen die ongeveer een hele bladzijde in beslag nemen :l
Dat was in percentielen.. Ik had 100%.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wij ook, wat ik daar op had weet ik niet meer.
ik niet meer, dit jaar geleerd hoe je het 'hoort' te strikkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik strik mijn veters ook heel anders dan de meeste mensen.
Waarom.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik niet meer, dit jaar geleerd hoe je het 'hoort' te strikken
het strikje is dan mooier hihihiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom.Ik zal het altijd zo blijven strikken.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:25 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
het strikje is dan mooier hihihi
Hoe kan je je veters nou anders dan normaal strikken dan ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:23 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik niet meer, dit jaar geleerd hoe je het 'hoort' te strikken
Ik doe de veter er 2 keer omheen ofzo, ik weet ook niet hoe, maar zo heb ik het mezelf gewoon geleerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:26 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
Hoe kan je je veters nou anders dan normaal strikken dan ?
Ik ook. En zwemdiploma's.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:26 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik heb wel een paar pietendiploma's
ιαπιμαν ις γαι hihihiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Grieks heeft ook van die vage letters toch?
Hoi Daanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:42 schreef Dhaha het volgende:
morgen na half 5 lekker helemaal niks doen, oefenen voor duits heeft toch geen zin
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:53 schreef Zamorak het volgende:
Kan ik weer fijn slapen zonder schuldgevoel
Leren of nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:56 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
morgen lekker 26 graden, me gustaaaaa
Trusten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:41 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik ga lekker mn bed in, aangezien ik vannacht maar 2,5u heb geslapen
okeej topquote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Met binomcdf bereken je een kans die niet 'precies' is. Dus stel dat er een productie potjes pindakaas wordt geproduceerd en er worden steeksproefgewijs 100 potten nagekeken op kwaliteit. De kans dat een pot mis is gegaan is 12%. Hoe groot is de kans dan dat er 10 of minder potten pindakaas 'slecht' zijn?
Er zijn 100 potten
De kans dat een pot slecht is, is 12%, dus 0,12
Kans: minder of gelijk aan 10
Dus P(X<=10) = binomcdf(100, 0,12, 10) = 0,3336852341
Dus bij een een productie van 100 potten pindakaas is de kans ongeveer 33,4% dat er 10 of minder potten pindakaas slecht zijn.
Duits gaat echt drama wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:47 schreef dramatic het volgende:
Je mag nu al beginnen met succes wensen voor duits morgen
http://www2.cito.nl/vo/ex2012/VW-1024-a-12-1-s.pdfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Heeft iemand de opgaven verdeling van wiskunde a?
52 punten scoren en je hebt gegarandeerd een voldoendequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:40 schreef dramatic het volgende:
[..]
http://www2.cito.nl/vo/ex2012/VW-1024-a-12-1-s.pdf
Nee johquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:54 schreef Winegummetje het volgende:
Oei, ja, dat zal wel een superlastige zijn.
Natuurkunde viel echt tegen gisteren bij mij!Ik had me echt goed voorbereid. Ik heb wel een voldoende, maar hopelijk toch een 6.5 of hoger. En dan lees ik hier dat mensen superveel punten hebben gehaald. (of zijn die mensen als Zamorak gewoon supergenieën die met een 9 gemiddeld of hoger willen slagen?
)
nee dit is FOK!, hier haalt iedereen alleen maar 10'en, heeft iedereen een porsche en een piemel van +30cmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:54 schreef Winegummetje het volgende:
Natuurkunde viel echt tegen gisteren bij mij!Ik had me echt goed voorbereid. Ik heb wel een voldoende, maar hopelijk toch een 6.5 of hoger. En dan lees ik hier dat mensen superveel punten hebben gehaald. (of zijn die mensen als Zamorak gewoon supergenieën die met een 9 gemiddeld of hoger willen slagen?
)
Natuurkunde Wiskunde en Scheikunde zijn gewoon mijn vakken. Het boeit me en ik ben er goed in. Die vakken rond ik dan ook af met een 8/9. De talen etc zijn dan weer gewoon 7's.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:54 schreef Winegummetje het volgende:
)
Bij ons op school zijn de verwachtingen ook niet zo hoog als in dit topic hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:54 schreef Winegummetje het volgende:
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |