quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Le fu, ik braaf niet falen toen ik een paar weken grey's zag voor 20 eurie voor seizoen, kosten ze nu ineens 30 en 40 euro
Aanbod?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Debsterr het volgende:
En als ze zakken trekt elke ziekenhuis hun aanbod in.
Voor hun verdere loopbaanquote:
Ja voor andere ziekenhuizen om hun carriere te ontwikkelenquote:
opnemen?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, nog een aflevering? Ik had nog andere plannen!
Mijn dvd-recorder functioneert al 5 jaar niet meer omdat ik te lam was om de zenders op te zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:46 schreef RenRen- het volgende:
Website was de afspraak toch? Dan mag hij voor de rest gewoon betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ONDERHOUD zelfs. Dus af en toe een nieuw plaatje, nieuwe tekst. Een heel nieuwe layout was niet helemaal de afspraakquote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Website was de afspraak toch? Dan mag hij voor de rest gewoon betalen
Ja!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik die dvd's kopen om te vieren dat dit m'n laatste werkweek bij de BSO is en dat ik volgende maand dus tijd zat heb om te kijken?
*zoekt goeden excuses*
Dan zeg je dusquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ONDERHOUD zelfs. Dus af en toe een nieuw plaatje, nieuwe tekst. Een heel nieuwe layout was niet helemaal de afspraak
Hij is ook nooit tevreden.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zeg je dus
HAahahahaha
[ afbeelding ]
Je kunt ook gewoon online kijken he! Bam alles achter elkaarquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik die dvd's kopen om te vieren dat dit m'n laatste werkweek bij de BSO is en dat ik volgende maand dus tijd zat heb om te kijken?
*zoekt goeden excuses*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen zei m'n moeder tegen m'n vader "kijk even mee, Schaar heeft al die kastjes van de Ikea die we in gedachten hadden voor de nachtkastjes.
Mijn huis is een Ikea-showroom
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik kan grey's niet kijken zonder ondertiteling, met al die medische termen begrijp ik er dan niks vanquote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon online kijken he! Bam alles achter elkaar
Maar met ondertiteling zijn die medische termijn nog steeds medische termen toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan grey's niet kijken zonder ondertiteling, met al die medische termen begrijp ik er dan niks van
Maar dan weet je wel waar de normal talk weer begintquote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maar met ondertiteling zijn die medische termijn nog steeds medische termen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |