quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Le fu, ik braaf niet falen toen ik een paar weken grey's zag voor 20 eurie voor seizoen, kosten ze nu ineens 30 en 40 euro
Aanbod?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Debsterr het volgende:
En als ze zakken trekt elke ziekenhuis hun aanbod in.
Voor hun verdere loopbaanquote:
Ja voor andere ziekenhuizen om hun carriere te ontwikkelenquote:
opnemen?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, nog een aflevering? Ik had nog andere plannen!
Mijn dvd-recorder functioneert al 5 jaar niet meer omdat ik te lam was om de zenders op te zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:46 schreef RenRen- het volgende:
Website was de afspraak toch? Dan mag hij voor de rest gewoon betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ONDERHOUD zelfs. Dus af en toe een nieuw plaatje, nieuwe tekst. Een heel nieuwe layout was niet helemaal de afspraakquote:Op maandag 21 mei 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Website was de afspraak toch? Dan mag hij voor de rest gewoon betalen
Ja!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik die dvd's kopen om te vieren dat dit m'n laatste werkweek bij de BSO is en dat ik volgende maand dus tijd zat heb om te kijken?
*zoekt goeden excuses*
Dan zeg je dusquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ONDERHOUD zelfs. Dus af en toe een nieuw plaatje, nieuwe tekst. Een heel nieuwe layout was niet helemaal de afspraak
Hij is ook nooit tevreden.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zeg je dus
HAahahahaha
[ afbeelding ]
Je kunt ook gewoon online kijken he! Bam alles achter elkaarquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zal ik die dvd's kopen om te vieren dat dit m'n laatste werkweek bij de BSO is en dat ik volgende maand dus tijd zat heb om te kijken?
*zoekt goeden excuses*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen zei m'n moeder tegen m'n vader "kijk even mee, Schaar heeft al die kastjes van de Ikea die we in gedachten hadden voor de nachtkastjes.
Mijn huis is een Ikea-showroom
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik kan grey's niet kijken zonder ondertiteling, met al die medische termen begrijp ik er dan niks vanquote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon online kijken he! Bam alles achter elkaar
Maar met ondertiteling zijn die medische termijn nog steeds medische termen toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan grey's niet kijken zonder ondertiteling, met al die medische termen begrijp ik er dan niks van
Maar dan weet je wel waar de normal talk weer begintquote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maar met ondertiteling zijn die medische termijn nog steeds medische termen toch?
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn ouders waren trouwens net hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen zei m'n moeder tegen m'n vader "kijk even mee, Schaar heeft al die kastjes van de Ikea die we in gedachten hadden voor de nachtkastjes.
Mijn huis is een Ikea-showroom. Vanwege de spoiler.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Maar dan weet ik tenminste zeker welke termen ik niet begrijp, als ik in het Engels kijk twijfel ik of het een medische term is die ik niet snap of een algeheel Egels woord waar ik niet uit kom maar wat wel cruciaal is voor het plot..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maar met ondertiteling zijn die medische termijn nog steeds medische termen toch?
Echt je wilt het niet weten, ik heb serieus vanmorgen op zitten zoeken wat de mogelijkheden voor spinnen-therapie zijn, ik word er gestoord van.quote:
Ah oké, dan is het inderdaad niet handigquote:Op maandag 21 mei 2012 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dan weet ik tenminste zeker welke termen ik niet begrijp, als ik in het Engels kijk twijfel ik of het een medische term is die ik niet snap of een algeheel Egels woord waar ik niet uit kom maar wat wel cruciaal is voor het plot..
Dus ik moet de dvd's wel kopenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ah oké, dan is het inderdaad niet handig
Snel doen!quote:
Oude mensen sexquote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben nu aan het kijken wat ze nog meer hebben
Wordt wat afgeneukt in Greys
Sex met Aprilquote:
Averyquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar damn wat was Avery HOT in die scene!
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:26 schreef Puckzzz het volgende:
JEEZUS PRIEM WAT BEN JE VET GEWORDEN IN JE VAKANTIE!!! IEEUUUUUWWWW!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
WB Chickie
Jurkje en schoenen zijn![]()
Hoe ver ben je al met teruglezen?
Hij ziet er ook beter uit als hij boos isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:48 schreef RenRen- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet meer aan vrijwilligerswerk
Mensen gaan er uiteindelijk van profiteren
Denken dat het vanzelf gaat en dat je je hele vrije tijd er mee bezig 'wil' zijn
I feel ur pain
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nou ja, ik krijg er mooi haar voor, ter waarde van 100 euro wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik doe niet meer aan vrijwilligerswerk
Mensen gaan er uiteindelijk van profiteren
Denken dat het vanzelf gaat en dat je je hele vrije tijd er mee bezig 'wil' zijn
I feel ur pain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:48 schreef RenRen- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cursus nee-zeggen doen, want als je dat niet doet zijn dit soort mensen het gevolg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik ga hem zo bellen. Ik heb ook een leven, ik kan niet in een dag alle wijzigingen eruit kloppen als ik ook nog een leven wil hebbenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cursus nee-zeggen doen, want als je dat niet doet zijn dit soort mensen het gevolg.
Levens zijn overratedquote:Op maandag 21 mei 2012 21:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ga hem zo bellen. Ik heb ook een leven, ik kan niet in een dag alle wijzigingen eruit kloppen als ik ook nog een leven wil hebben
HET IS NOG HEUL GEEN MIDDERNACHT ! TERUG IN JE HOEK JIJquote:
Ik heb een paar ruggen moeten neerleggen en moest onder de tafel gaan ervoor, maar kan nu dus weer postenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HET IS NOG HEUL GEEN MIDDERNACHT ! TERUG IN JE HOEK JIJ
Nee, is ook net pas, muppetjequote:Op maandag 21 mei 2012 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Het was me heul niet opgevallen dat Kip terug was_!
Ja, ging het goed?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Toch maar even gaan wandelen, was fijn!
Transdesign?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Om te vieren dat ik weer mag posten, wat is die site met die Amerikaanse China Glaze series enzo ook alweer, van die halfgare Chinees ofzo?
Mwhehe ja, maar ik had je post van levens zijn overrated gewoon gelezenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, is ook net pas, muppetje
Kreeg een half uur geleden ofzo een berichtje dat het weer kon
Who dafuq let you back in????quote:
oh ja, die, ik ga daar eens kijkenquote:
ja man! Helemaal naar debsters hood en terugquote:
Krachtsterren voor yoeeeeeee!quote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
Toch maar even gaan wandelen, was fijn!
9 flesjes in flatrate pakketquote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, die, ik ga daar eens kijken
Nog besteldsuggesties, qua verpakking? Dat flatrate ofzo, wasda?
Woah dudequote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja man! Helemaal naar debsters hood en terug
Conclusie: ik heb pijn omdat ik lui ben
whehehehhe. Je neemt me gewoon for granted, huuuuuuquote:Op maandag 21 mei 2012 21:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mwhehe ja, maar ik had je post van levens zijn overrated gewoon gelezen
dank!quote:
Lach maar, ik stond serieus weer te janken vanmorgenquote:
Doet ze al.. Maar geen dooie spinnen en geen spinnen die buiten zitten...quote:Op maandag 21 mei 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar moet dr pousse es leren om spinnen te vangen. Daar heb je zo'n beest voor.
daar heeft PsyQ toch mooie cursussen/therapieën voorquote:Op maandag 21 mei 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lach maar, ik stond serieus weer te janken vanmorgen
En niet omdat ik zo bang ben, maar omdat ik er zo van baal dat die angst me zo verlamd dat ik dus echt m'n ouders moet bellen.
Ik heb het vanmorgen op zitten zoeken... 20 euro eigen bijdrage per sessie, maar waarschijnlijk eerst nog eigen risico.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar heeft PsyQ toch mooie cursussen/therapieën voor
Omdat boom = fallussymbool?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh zeer goeien wandelsessie dan skjoe
Argh... ik heb hawaii dinges iets nodig voor feest van dit weekend... Dus... ik zit weer op carnavalswinkels te kijken want op 1 of andere manier heeft mijn brain dan zoiets van: buy all tze hawaii shizzle
En nu wil ik zo'n plastiken palmboom van 90cm kopen zodat ik er een hele avond mee rond kan lopen.. Gewoon... Omdat het kan
En dat... Maar ik heb het als ik alleen ben in donker..... Dus ik ken et 'gevoel' welquote:
Nee gewoon.. tis hawaii thema... en dat vind ik dan weer garpig... om met zoiets rond te banjeren.. Dat of nen plastiken aapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik vraag me vooral af of ze me wat nieuws kunnen vertellen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik gok dat het volgend jaar nog een behoorlijk tikkie duurder wordt, dus zou het als ik jou was lekker dit jaar doen, zeker als het zo'n invloed heeft op je leven.
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Hahahaha, zal de alcohol wel zijn dan
MafkeesPeheheh die is ook cool !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Oh ist voor een feestje?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
Mensen moeten er ook geen thema op zetten.. Want dan overdrijf ik altijd weer en wil ik voor 5 tientjes zooi kopen die ik dan 1x aandoe/opheb en daarna never nooit meerKoopziek I amz.....
Gericht op die laatste stap (confrontatie door aan te raken enzo), dat kan wel toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of ze me wat nieuws kunnen vertellen.
Langzame confrontatie, dat heb ik zelf al allemaal geprobeerd.
Ik kan ermee leven als er een spin in dezelfde ruimte is als ik (uitgezonderd huisspinnen),
ik kan kijken naar een spin in een web, ik kan er langs lopen.
Allemaal niet van harte, maar ik kan het.
Het gaat mis zodra er enige vorm van interactie nodig is of voorkomt. En daarvoor maakt het niet uit of de spin leeft of dood is.
Vorige week dus een grote dode spin op mijn schildersezel... Toen kon ik dus niet meer schilderen.
Vanmorgen een spin op m'n wasmolen buiten. En ironisch genoeg zat er een spin op de hoes, daar heb ik omheen gewerkt. Er zat een spin op het rek, maar die was klein, die heb ik met de vliegenmepper weggemept.. Maar toen zat er dus een grote op het mechanisme waarmee je de wasmolen omhoog doet. En die kon ik niet handelen.
Dus heb ik m'n was binnen opgehangen... En dat voelt me toch een partij triest![]()
Terwijl ik al zoveel verder ben dan een paar jaar terug...
Ja dieeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh die is ook cool !!
[ afbeelding ]
* BBQ-kip roept heel hard: "bad bb, bad bb"quote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Kambouters
Bb wil mijn kambouter altijd per ongeluk expres omgooien
Enige wat ik kan bedenken is dat ik een schrikmoment heb gehad toen ik jong was, jaar of 7 denk ik... Toen had ik er ineens 1 op m'n hand die even groot was als m'n handpalm (kleine handpalm toen nog). Toen ben ik me kapot geschrokken. Ja en ik ben goed in angstig worden, iets van aanleg misschienquote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gericht op die laatste stap (confrontatie door aan te raken enzo), dat kan wel toch?
Weet je hoe het komt? Ooit erg van geschrokken of door iemand met een voor je neus gehouden spin gepest ofzo?
geen tuin zonder kambouter!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip roept heel hard: "bad bb, bad bb"
Als je dat moment nog goed voor de geest zou kunnen halen, het beeld wat je toen voor ogen had, zou je ook EMDR kunnen proberen. Da's kortdurig, heel effectief en dus ook goed voor je portemonneequote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is dat ik een schrikmoment heb gehad toen ik jong was, jaar of 7 denk ik... Toen had ik er ineens 1 op m'n hand die even groot was als m'n handpalm (kleine handpalm toen nog). Toen ben ik me kapot geschrokken. Ja en ik ben goed in angstig worden, iets van aanleg misschien.
Maar mijn ouders zijn totaal niet bang voor spinnen, dus er is ergens iets mis gegaan.
Fiets heeft deze zomer 5 kabouters vermoordquote:Op maandag 21 mei 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Kambouters
Bb wil mijn kambouter altijd per ongeluk expres omgooien
Geheel mee eens!quote:
Zou een idee kunnen zijn, hoor daar altijd goede verhalen over.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je dat moment nog goed voor de geest zou kunnen halen, het beeld wat je toen voor ogen had, zou je ook EMDR kunnen proberen. Da's kortdurig, heel effectief en dus ook goed voor je portemonnee
Ik kan wel kijken/vragen wie dat bij jou in de buurt doen. Tanthof toch?
Nee sorry, mijn man draagt die zelf altijd in het weekend.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
Heeft niemand gewoon een hawaiirok die ik kan lenen? Dan ga ik niet weer buitensporig zooi aanschaffen
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ach schaar, ik ben een keer midden in de nacht naar mijn ouders gefietst vanwege een muis
Okido, ga ik wel voor je kijken/vragenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou een idee kunnen zijn, hoor daar altijd goede verhalen over.
En tanthof nee ieuw. Woon in de Vrijeban, wijk naast de binnenstad
terugvermoorden!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fiets heeft deze zomer 5 kabouters vermoord
Teleurstellingquote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee sorry, mijn man draagt die zelf altijd in het weekend.
Of heb je hem door de weeks alleen nodig?
Volgende meetquote:Op maandag 21 mei 2012 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Teleurstelling
Pic van je man in rok
ik ben onschuldig.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fiets heeft deze zomer 5 kabouters vermoord
Volgens mij niet, maar ik heb een hele goedkope, was een garp van een vriendin toen ik net verhuisd wasquote:Op maandag 21 mei 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Dát zijn tuinkabouters die je niet in je tuin wilt inderdaad
SQ en Nagel (en RenRen?), hebben jullie een foto van je tuinkabouter?
Neequote:Op maandag 21 mei 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Dát zijn tuinkabouters die je niet in je tuin wilt inderdaad
SQ en Nagel (en RenRen?), hebben jullie een foto van je tuinkabouter?
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier Kip, een tuinkabouter-pretpark
(ze hebben ook een webshop en daar staan Rien Poortvliet-kabouters in)
http://www.rijkderkabouters.nl/
quote:Nog huisjes te huur tijdens Pinksteren!!!
doe maar fotoquote:Op maandag 21 mei 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een foto gevonden, maar toen was hij omgevallen
Show us the pica's!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NeeWe hebben er eentje die heel klein is en heel genoeglijk voor zich uit staart.
En zo een gele van die telefonie-actie een paar jaar terug
En nog een paar grappige
Gij zijt een held!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zal morgen foto's maken als ik eraan denk
Looooooolquote:Op maandag 21 mei 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ze hebben alleen lelijken....
en deze:
[ afbeelding ]
Net of hij vleugels heeft en zijn noten eruit hangen
niet goed te zien, maar wel garpigquote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gevonden
Op deze was hij omgevallen:
[ afbeelding ]
En op deze staat hij rechtop, maar wat verder weg
[ afbeelding ]
Hij heeft iets van een harkje vast
jij weegt vast geen 22 kiloquote:Op maandag 21 mei 2012 22:41 schreef rosakai het volgende:
halloa allemaal.
iemand ooit 22 kilo vlees verpakt?
voel me nu net een karbonaatje,
over kabouters gesporken wij hebben er thuis eentje in de rijbak zitten! volgens mn paardje zit hij ook wel eens op zn bibs tijdens het rijden zomaar in eens.
hij moet wel heel lelijk zijn want hij vind het niet erg gezellig.
koei vlees.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij weegt vast geen 22 kilo
koop 1 kokosnoot, laat cif die doormidden hakken and you're setquote:Op maandag 21 mei 2012 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
Heeft niemand gewoon een hawaiirok die ik kan lenen? Dan ga ik niet weer buitensporig zooi aanschaffen
Heb je een dier laten slachten of gewoon een mega partij vleesch opgekocht?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:41 schreef rosakai het volgende:
halloa allemaal.
iemand ooit 22 kilo vlees verpakt?
voel me nu net een karbonaatje,
over kabouters gesporken wij hebben er thuis eentje in de rijbak zitten! volgens mn paardje zit hij ook wel eens op zn bibs tijdens het rijden zomaar in eens.
hij moet wel heel lelijk zijn want hij vind het niet erg gezellig.
Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden waar de tuin van m'n buren op staat, dan weet je gelijk dat ik geen grotere hoef te hebbenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet goed te zien, maar wel garpig
Al verdient je tuin een vet grotere natuurlijk
balie controleur miep?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:44 schreef Mss het volgende:
Mijn nichtje, die overigens een kuthoer is, heeft op feesboek heel trots een foto van haar naamtagbordje gezet. Ze is 'front desk supervisor'. Dan ben je toch gewoon een secretaresse?![]()
Overigens zit ze wel in de VS, dus het Engels is gelegitimeerd.
Spoelbakmanager in een restaurantquote:Op maandag 21 mei 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
balie controleur miep?
Ach ja, doet me altijd denken aan "assistent to the regional manager" bij The Office
hehehehe, ben benieuwd!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden waar de tuin van m'n buren op staat, dan weet je gelijk dat ik geen grotere hoef te hebben
paard springt soms wel eens zomaar weg of ziet "iets" dat moet dan een kaboutertje zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je een dier laten slachten of gewoon een mega partij vleesch opgekocht?
22 kg krijg ik niet eens in mijn vriezer denk ik
En tweede deel van je post snap ik na 4 x lezen nog niet eens, leg eens uit?
dat je foto gaat makenquote:
Ik snap er echt helemaal niks vanquote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef rosakai het volgende:
[..]
paard springt soms wel eens zomaar weg of ziet "iets" dat moet dan een kaboutertje zijn.
en hebben met n man of 6 n koeike laten lachten en daar heb ik 22 kilo vlees van gekocht.
(echt boers ofzo)
Het kan ook een laagvliegend vliegtuig zijn, dat doet alsof-ie neerstort!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef rosakai het volgende:
[..]
paard springt soms wel eens zomaar weg of ziet "iets" dat moet dan een kaboutertje zijn.
en hebben met n man of 6 n koeike laten lachten en daar heb ik 22 kilo vlees van gekocht.
(echt boers ofzo)
lekker! Heb je wel een beetje de goeie onderdelen gekregen?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef rosakai het volgende:
[..]
(echt boers ofzo)
ik denk dat de kambouter een ponyfetish heeft?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je een dier laten slachten of gewoon een mega partij vleesch opgekocht?
22 kg krijg ik niet eens in mijn vriezer denk ik
En tweede deel van je post snap ik na 4 x lezen nog niet eens, leg eens uit?
amai, het is officieel ik kan niet uitleggen!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niks van
OH zoquote:
Ik dacht dat je je vriend een paard noemde en je auto een bak. Dus dat er een kabouter in je auto zit die af en toe er even bij gaat zittenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:47 schreef rosakai het volgende:
[..]
(echt boers ofzo)
Nee ik las niet goedquote:Op maandag 21 mei 2012 22:49 schreef rosakai het volgende:
[..]
amai, het is officieel ik kan niet uitleggen!
Paarden schrikken soms zonder verklaring, daarom is er een verklaring bedacht, namelijk kaboutertjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik snap er echt helemaal niks vanOh
Slachten. Sorry ik las lachen
![]()
ja ja uhm... nog bak en braad, rib en stoof, sukade uhh uiteraard bief en ros bier en kogel bief enquote:Op maandag 21 mei 2012 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lekker! Heb je wel een beetje de goeie onderdelen gekregen?
Rib-eye, entrecote enzo
En lekker stoofvlees, omnomnom
Goh, wat gek dat wij dat niet begrijpen zonder enige vorm van uitlegquote:Op maandag 21 mei 2012 22:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Paarden schrikken soms zonder verklaring, daarom is er een verklaring bedacht, namelijk kaboutertjes.
Zit er bier in een koe?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef rosakai het volgende:
[..]
ja ja uhm... nog bak en braad, rib en stoof, sukade uhh uiteraard bief en ros bier en kogel bief en
natuurlijk gore lever:s
en n hoop botten om de buren te choqueren(?)
En datquote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Goh, wat gek dat wij dat niet begrijpen zonder enige vorm van uitleg.
leverquote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef rosakai het volgende:
[..]
ja ja uhm... nog bak en braad, rib en stoof, sukade uhh uiteraard bief en ros bier en kogel bief en
natuurlijk gore lever:s
en n hoop botten om de buren te choqueren(?)
Sorry voor mij bedoel je?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Slachten jonguh, zo van, pen door den hersens en dan leeg laten bloeden en dan uit elkaar slopen tot allemaal hapklare lekkere stukjes vleesch
(sorry voor de vegetariërs)
goeie ga ik eens proberen. of met bier?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lever
Stoofvlees met Guinness is lekker trouwens, Irish Stew
yepquote:
Jij hebt het over ros bier.quote:
Guinness = bierquote:Op maandag 21 mei 2012 22:53 schreef rosakai het volgende:
[..]
goeie ga ik eens proberen. of met bier?
GMTAquote:
Ik heb ben een hele subcultuur in mijn eentjequote:
ben je de enige vega hiero? Verder allemaal vleeschvreterds?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ben een hele subcultuur in mijn eentje![]()
En ik kan tegen alle verhalen hoor, heb er filmpjes van gezien, geen probleem
En dat je moeite hebt met correct typen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruh, Rosakai, vertel eens wat over jezelf, want we weten niks over je. Alleen dat je koeien slacht, van paarden houdt en van nagellak.
Pils? Lijkt me niet lekker, je moet donker bier hebben met veel pit en een beetje zoetig, da's lekkerder.quote:
Zover ik weet heb ik hier geen lotgenotenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben je de enige vega hiero? Verder allemaal vleeschvreterds?
Ugh, van die filmpjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ben een hele subcultuur in mijn eentje![]()
En ik kan tegen alle verhalen hoor, heb er filmpjes van gezien, geen probleem
Dat Nederlands typen niet haar sterkste punt is is duidelijk ja. Maar goed, ik wil wel meer weten van de persoon Rosakai. Wie, wat, waar, hoe, cupmaat, autistenscore, IQ, etc etcquote:Op maandag 21 mei 2012 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat je moeite hebt met correct typen.
(heb ik subtiel genoeg gezegd zo toch?)
Alles wat je kaant van vleesch, gaat een dier voor dood, zo ist nu eenmaalquote:Op maandag 21 mei 2012 22:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ugh, van die filmpjes.
Maar ik vind het zo lekker
maar ik eet geen tot nauwelijks bio industrie vleesquote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind dat iedereen die het eet die filmpjes moet zien en ook gelijk de filmpjes van de bio-industrie.
En als jouw vlees dat waard is, dan moet je vooral vlees eten.
Ben alleen niet zo van ogen sluiten maar wel doorvreten.
Denk dat heel veel mensen nu geschokt in hun stoel zittenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alles wat je kaant van vleesch, gaat een dier voor dood, zo ist nu eenmaal
ja dat slachten doet de slager he, dat zou ik dan weer niet kunnen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruh, Rosakai, vertel eens wat over jezelf, want we weten niks over je. Alleen dat je koeien slacht, van paarden houdt en van nagellak.
Oh, dat weet ik wel. Maar ik wil niet echt weten hoe.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alles wat je kaant van vleesch, gaat een dier voor dood, zo ist nu eenmaal
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen nu geschokt in hun stoel zitten
pauwel kwak?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pils? Lijkt me niet lekker, je moet donker bier hebben met veel pit en een beetje zoetig, da's lekkerder.
Ik vond paard ook lekker toen ik nog vlees atquote:Op maandag 21 mei 2012 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind paard wel lekker. Nog smakelijker dan koe
Hihi jij heet Discoquote:Op maandag 21 mei 2012 22:59 schreef rosakai het volgende:
[..]
ja dat slachten doet de slager he, dat zou ik dan weer niet kunnen.
nou, ik ben dus rosa en kai zo heet mn paardje. mn achternaam is disco dat is geen grapje.
maar ja uhm ik woon in heerle, samen met mn vriend, al n heel half jaar.
en ben bezig met een baan te vinden om mn opleiding te kunnen doen. (detailhandel)
voor de rest doe ik niet zoveel.
zoiets?
eerlijk gezegd nog nooit gegeten. maar als je t voor me neus legt zou ik het wel willen proberen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vond paard ook lekker toen ik nog vlees at
en hoe oud ben je, wat voor opleiding detailhandel ga je precies doen (is dat MBO ofzo? en zit er nog een specialisatie bij), wat doe je nu dan aangezien je geen opleiding doet?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:59 schreef rosakai het volgende:
[..]
ja dat slachten doet de slager he, dat zou ik dan weer niet kunnen.
nou, ik ben dus rosa en kai zo heet mn paardje. mn achternaam is disco dat is geen grapje.
maar ja uhm ik woon in heerle, samen met mn vriend, al n heel half jaar.
en ben bezig met een baan te vinden om mn opleiding te kunnen doen. (detailhandel)
voor de rest doe ik niet zoveel.
zoiets?
ja dat ookquote:Op maandag 21 mei 2012 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat je moeite hebt met correct typen.
(heb ik subtiel genoeg gezegd zo toch?)
Paard is ook lekkerquote:Op maandag 21 mei 2012 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind paard wel lekker. Nog smakelijker dan koe
nee, donker bier, zoals dit:quote:
Ik vind 't een beetje een engnek.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
* AlbinoBambi is aan het teruglezen.
Avery.![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 21 mei 2012 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Paard omnomnomDe beesten daarentegen
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb echt heul niks met paarden
Afte slinkt nog niet echt?quote:
Tja Rosa, we zijn hier nu eenmaal eerlijk en als je daaraan kunt wennen ga je ons misschien nog echt leuk vindenquote:
Oh, ik vind 't wel grappig.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Paard omnomnomDe beesten daarentegen
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb echt heul niks met paarden
Kijk, met IJs kan ik zaken doen vleesch etenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Vleesch
Vleesch gestoofd in donker bier
Nu heb ik honger.
je hoeft niet meer te ontbijten....quote:
ik vind het ook een engnek, crazy man eyesquote:Op maandag 21 mei 2012 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje een engnek.(Al valt het bewegend wel mee, maar de foto's
)
Ik hou van vleeschquote:Op maandag 21 mei 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kijk, met IJs kan ik zaken doen vleesch eten
Man, weet je hoe geilquote:Op maandag 21 mei 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het ook een engnek, crazy man eyes
Nou, het ontstoken gedeelte leek minder, de afte is alleen niet kleiner.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, het ontstoken gedeelte leek minder, de afte is alleen niet kleiner.Het zijn ook vooral pijnstillers, omdat alles echt zo veel pijn doet
Ik vind z'n ogen zo mooi.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 't een beetje een engnek.(Al valt het bewegend wel mee, maar de foto's
)
Nee, zit dan ook wel vol 's ochtendsquote:Op maandag 21 mei 2012 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hoeft niet meer te ontbijten....
uhmmmm, nee sorryquote:
Dankjewel! Ik vind het ook wel rot, zeker als ik in het openbaar een slok water neem en bijna mijn AUW niet in kan houdenquote:
Daarom vind ik jullie ook allemaal zo aardigquote:
Zijn die boeken leuk?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uhmmmm, nee sorry
Geef mij Eric/Alcide maar
(ik ben True Blood boeken aan het lezen op mijn Kindle)
ohh... nou ben 22 jaar en de opleiding is mbo ja en dan verkoop specialiste niv 2 dus ik begin er net mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en hoe oud ben je, wat voor opleiding detailhandel ga je precies doen (is dat MBO ofzo? en zit er nog een specialisatie bij), wat doe je nu dan aangezien je geen opleiding doet?
Sinds wanneer zit je op Fok, wat vind je hier leuk, wat niet. Waarom kwam je plots in de SC posten, vertel eens wat meer gewoon. Wij weten niks van je verder namelijk
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik vind het ook wel rot, zeker als ik in het openbaar een slok water neem en bijna mijn AUW niet in kan houdenHoe voel jij je nu eigenlijk?
Daar valt 'ie inderdaad weer alles mee. Hij moet gewoon iets voor z'n mond houden denk ik.quote:
maar 19 ( negentien!!) is een pietsie veul Ren! Paracetamol?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, het ontstoken gedeelte leek minder, de afte is alleen niet kleiner.Het zijn ook vooral pijnstillers, omdat alles echt zo veel pijn doet
quote:
Goeien matigen woorden.quote:
LOLquote:Op maandag 21 mei 2012 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar valt 'ie inderdaad weer alles mee. Hij moet gewoon iets voor z'n mond houden denk ik.
Wacht, was dat dezelfde?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
LOLIk vond hem tijdens de NoT in The cabin in the woods ook errrrug leuk hoor
Was hij dat?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
LOLIk vond hem tijdens de NoT in The cabin in the woods ook errrrug leuk hoor
Zekersquote:
IK BEN NIET DE ENIGEquote:
Een deel is niet zo erg hoor!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar 19 ( negentien!!) is een pietsie veul Ren! Paracetamol?
En die gaan soms al best ver (Voor een amerikaanse seriequote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers![]()
![]()
En de sexscenes gaan allemaal nog net even een stapje verder dan op tv ook nog
Whut, neger?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij ging wel eerder dan de neger dood! Ik denk dat ik daarvan geschokt was.
Aaaw!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik vind het ook wel rot, zeker als ik in het openbaar een slok water neem en bijna mijn AUW niet in kan houdenHoe voel jij je nu eigenlijk?
Huh watquote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij ging wel eerder dan de neger dood! Ik denk dat ik daarvan geschokt was.
dankjequote:Op maandag 21 mei 2012 23:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tja Rosa, we zijn hier nu eenmaal eerlijk en als je daaraan kunt wennen ga je ons misschien nog echt leuk vinden. Ik vind je sowieso dapper dat je hier weer post.
Ja toch? Die andere was Thor.quote:
Da's een halve Klingon joh!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek hem boos zijn dan![]()
[ afbeelding ]
Ja toch?! Die andere is Chris Hemsworth. (oid)quote:
Godverdomme Mssquote:Op maandag 21 mei 2012 23:14 schreef Mss het volgende:
Ik vond het al raar dat ik de neger best heet vond. Maar nu heb ik een verklaring!
Oeh! Daar zou ik wel een kunstje op kunnenquote:Op maandag 21 mei 2012 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek hem boos zijn dan![]()
[ afbeelding ]
Het is me nog niet zo duidelijk waarom je nou specifiek voor LIF en specifiek voor de SC in LIF koos, maar goed. We'll see.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:10 schreef rosakai het volgende:
[..]
ohh... nou ben 22 jaar en de opleiding is mbo ja en dan verkoop specialiste niv 2 dus ik begin er net mee.
nu werk ik 3 ochtendjes in de week bij een tuin planten kwekerij.
waarom dit topic.. uhm nou, er wordt hier niet alleen maar over paarden geouwemoffeld. daarom ben ik een ander forum gaan zoeken en kwam hier uit. normaal zat ik op bokt.nl
Ja, ik vond hem redelijk neger in Cabin in the Woods, maar waarschijnlijk had-ie zich niet zo goed gewassen.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 21 mei 2012 23:16 schreef Mss het volgende:
Maar ik vind negers over het algemeen dus niet echt heet
Mwehehehe.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik vond hem redelijk neger in Cabin in the Woods, maar waarschijnlijk had-ie zich niet zo goed gewassen.
Valt dat nog onder neger ja? Ik ben het spoor een beetje bijster waar de grens ligt.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar deze vind ik ook erg heet
[ afbeelding ]
ja we sien wel en ik ga r niet doot van.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is me nog niet zo duidelijk waarom je nou specifiek voor LIF en specifiek voor de SC in LIF koos, maar goed. We'll see.
Als ik puur voor mezelf spreek zou ik je aanraden een beetje een olifantenhuid te kweken, goed rond te kijken op heel Fok en ertegen te gaan leren kunnen dat iedereen je op jou spelfouten e.d. wijst, aangezien we elkaar hier in de SC altijd heel hard op aanpakken
We kijken wel hoe het loopt joh, zootje ongeregeld is het hier in ieder geval, hoop dat je ertegen kunt en het klikt. En zo niet, dan niet, toch?
Trustenquote:
Ik gok dat het een halve is, zoals ikquote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt dat nog onder neger ja? Ik ben het spoor een beetje bijster waar de grens ligt.
Da's gewoon lastig inschatten soms.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik gok dat het een halve is, zoals ik
Ik ook niet, ik heb er gewoon niets meequote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
LOL @ Mss![]()
Ik hou ook niet van (half) negers![]()
Behalve UNF natuurlijk, maar da's gewoon een lekker wijf, punt!
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
LOL @ Mss![]()
Ik hou ook niet van (half) negers![]()
Behalve UNF natuurlijk, maar da's gewoon een lekker wijf, punt!
Maar ik wel.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:19 schreef rosakai het volgende:
[..]
ja we sien wel en ik ga r niet doot van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |