Bel je LaPeach ff, kunnen jullie over me roddelen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:15 schreef automatic_ het volgende:
Bah, ik ben hier een beetje aan het chagrijnen
Dat het wel heel toevallig was, vond het zelf ook wel grappig.quote:
Was heel toevallig idd, maar vond em wel grappig.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:31 schreef automatic_ het volgende:
Nee, snap ik! Was ook maar toevallig hoor!
Nou, ik ga eerst een stukje taart eten
Ik was ff een rondje rijden en fokken en autorijden gaan niet samen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
En daar moest je een uur over nadenken?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef teknomist het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+bij+Oisterwijk.aspx![]()
![]()
Zijn gerelateerd, quote ze gewoon allebei.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik was ff een rondje rijden en fokken en autorijden gaan niet samen.
Als spookrijder op de vrachtwagenstrook.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:10 schreef teknomist het volgende:
Er moet een wet komen dat wielrenners verplicht op de snelweg moeten fietsen.
Dan hebben de Joden het beter bekeken, die hebben ook feestdagen in september en oktober.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:01 schreef vannelle het volgende:
Best stom verdeeld eigenlijk idd, hadden ze in de bijbel best rekening mee mogen houden
Moet je in Belgie gaan wonen en werken, heb je mss. minder vakantiedagen maar nationale feestdagen hebben ze daar maar zat!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan hebben de Joden het beter bekeken, die hebben ook feestdagen in september en oktober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |