Ik was ff een rondje rijden en fokken en autorijden gaan niet samen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
En daar moest je een uur over nadenken?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef teknomist het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+bij+Oisterwijk.aspx![]()
![]()
Zijn gerelateerd, quote ze gewoon allebei.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik was ff een rondje rijden en fokken en autorijden gaan niet samen.
Als spookrijder op de vrachtwagenstrook.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:10 schreef teknomist het volgende:
Er moet een wet komen dat wielrenners verplicht op de snelweg moeten fietsen.
Dan hebben de Joden het beter bekeken, die hebben ook feestdagen in september en oktober.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:01 schreef vannelle het volgende:
Best stom verdeeld eigenlijk idd, hadden ze in de bijbel best rekening mee mogen houden
Moet je in Belgie gaan wonen en werken, heb je mss. minder vakantiedagen maar nationale feestdagen hebben ze daar maar zat!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan hebben de Joden het beter bekeken, die hebben ook feestdagen in september en oktober.
Ik moet binnen nu en een half jaar sowieso een ander regiotopic zoeken, omdat ik richting Zuid-Holland ga.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:23 schreef vannelle het volgende:
Moet je wel een ander regiotopic zoeken natuurlijk.
Misschien toch maar hier blijven?
Ga je nu krassen?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:24 schreef automatic_ het volgende:
Halllooooo
Het is mijn dag niet.
Zonnebril kapot, ereader dood en ik heb krasjes ontdekt op mijn auto. En ja, dat laatste is erg want auto is nog nieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |