De politie vind liggen tegen een boom aan al verdacht gedrag. Ben je echt zo naïef dat je de politie en de media blind op hun woord geloofd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef Catch22- het volgende:
nou, de politie classificeerde je al als "duidelijk onder invloed
Toen ik nog een feestbeest was deden agenten altijd aardig tegen mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De politie vind liggen tegen een boom aan al verdacht gedrag. Ben je echt zo naïef dat je de politie en de media blind op hun woord geloofd?
dat kan prima als je normaal doet. Ik geloof nog eerder de politie en media dan een 19 jarige junkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De politie vind liggen tegen een boom aan al verdacht gedrag. Ben je echt zo naïef dat je de politie en de media blind op hun woord geloofd?
gast. Ik ben 24 ik gebruik vooral geestverruimende middelen als lsd, verschillende soorten 2c's, wiet, ketamine, lachgas etc. Speed en mdma gebruik ik tegenwoordig amper meer, af en toe lekker en met feesten en lang wakker zijn is een beetje pep wel handig ja. Dus denk even na voordat je iemand een junk noemt. Ik drink een paar keer per jaar, rook alleen tabak als ik niks te blowen heb. Drink geen koffie. En keer eens lezen. Je komt met allemaal dingen die niet waar zijn en in dit topic al aangegeven zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat kan prima als je normaal doet. Ik geloof nog eerder de politie en media dan een 19 jarige junk
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
gast. Ik ben 24 ik gebruik vooral geestverruimende middelen als lsd, verschillende soorten 2c's, wiet, ketamine, lachgas etc. Speed en mdma gebruik ik tegenwoordig amper meer, af en toe lekker en met feesten en lang wakker zijn is een beetje pep wel handig ja. Dus denk even na voordat je iemand een junk noemt. Ik drink een paar keer per jaar, rook alleen tabak als ik niks te blowen heb. Drink geen koffie. En keer eens lezen. Je komt met allemaal dingen die niet waar zijn en in dit topic al aangegeven zijn.
Gemakkelijk in je eigen kringetje, iets moeilijker op maatschappelijk vlak.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef badtripbob het volgende:
Ach, als je niks hebt en drugs gebruikt kom je er heel makkelijk achter wie mensen beoordelen zonder de moeite te nemen ze te leren kennen en wie bereid zijn te delen met je wat we kunnen. Zo heb ik jaren geleefd, en de kleine beetjes die ik had deelde ik. Nu ik zelf wat heb deel ik nog steeds en verwacht van niemand wat terug want ik geef het en verkoop of ruil het niet. Je word behandeld zoals je zelf anderen behandeld. Toon je respect dan krijg je dat ook.
heb allang genoeg gebruikt. maar jullie doen alsof drugs goed voor je zijn. dat zijn ze nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ga drugs gebruiken dan is goed voor je algemene ontwikkeling.
Jullie doen wat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb allang genoeg gebruikt. maar jullie doen alsof drugs goed voor je zijn. dat zijn ze niet
Owquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:12 schreef Catch22- het volgende:
Je snapt me niet zo goed denk ik.
TS doet net alsof het goed is om flinke hoeveelheden LSD en andere harddrugs weg te hakken en dat is gewoon niet goed voor je. TS heeft het niet over 4 pilletjes per jaar. En dat is een verschil.
Af en toe een beetje drugs is niet erg, maar TS doet niet een beetje drugs. Anders wordt je niet gepakt met zulke hoeveelheden op zak.
Dit slaat toch als een tang op een varken? Drugs zijn leuk, je kan er lekker wazig mee doen, leuke dingen beleven, maar het helpt je verder echt geen klap verder in het leven. Behalve in het kringetje drugsgebruikers. En die zijn meestal niet zo succesvol in het leven (muv wat kunstenaars en wat cokegebruikende mensen in het hogere bestuur)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef badtripbob het volgende:
Ach, als je niks hebt en drugs gebruikt kom je er heel makkelijk achter wie mensen beoordelen zonder de moeite te nemen ze te leren kennen en wie bereid zijn te delen met je wat we kunnen. Zo heb ik jaren geleefd, en de kleine beetjes die ik had deelde ik. Nu ik zelf wat heb deel ik nog steeds en verwacht van niemand wat terug want ik geef het en verkoop of ruil het niet. Je word behandeld zoals je zelf anderen behandeld. Toon je respect dan krijg je dat ook.
Hoeveel illegale raves, kraakpanden, etc ben je geweest? Hoe veel mensen ken jij die lsd gebruiken? Je leest nog steeds niet goed. Ik had zelf 1 dosis mdma ingenomen bij die gast die ons daarna naar centraal bracht. Ik deel drugs uit omdat het geen reet kost als je een onsje koopt met 2 man of zo. Neem gewoon wat mee om te gebruiken en weg te geven. Geld is niet belangrijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:17 schreef Catch22- het volgende:
Laten we eerlijk zeggen
[..]
Dit slaat toch als een tang op een varken? Drugs zijn leuk, je kan er lekker wazig mee doen, leuke dingen beleven, maar het helpt je verder echt geen klap verder in het leven. Behalve in het kringetje drugsgebruikers. En die zijn meestal niet zo succesvol in het leven (muv wat kunstenaars en wat cokegebruikende mensen in het hogere bestuur)
Geen, geen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoeveel illegale raves, kraakpanden, etc ben je geweest? Hoe veel mensen ken jij die lsd gebruiken? Je leest nog steeds niet goed. Ik had zelf 1 dosis mdma ingenomen bij die gast die ons daarna naar centraal bracht. Ik deel drugs uit omdat het geen reet kost als je een onsje koopt met 2 man of zo. Neem gewoon wat mee om te gebruiken en weg te geven. Geld is niet belangrijk.
Jij was toch degene die hem aanraadde om maar 15 bier op een avond te gaan drinken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb allang genoeg gebruikt. maar jullie doen alsof drugs goed voor je zijn. dat zijn ze niet
Maakt niet uit, je moet gewoon je mond houden, dat is het beste.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Alsof bezit niet strafbaar isWe wonen niet in de usa
Wiet is zeker sterk. Dt betekent niet dat d rest niet lekker kan zijn. Maar ik ben er ff klar mee, hb ff te vl freaky shit gezien n ga rustig an doen ff hoofd hdlr makenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:17 schreef SuperChips het volgende:
waarom harddrugs wrm niet gwn de softdrugs zoals wiet zijn die niet sterk genoeg ofso?
Nee. En dan nog, ik zal niet zeggen dat dat goed voor je is, of dat je daardoor je persoonlijkheid ontwikkeltquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:32 schreef defamai het volgende:
[..]
Jij was toch degene die hem aanraadde om maar 15 bier op een avond te gaan drinken?
Ach drink jij maar lekker alleen alcohol dan gebruiken de domme mensen wel lsd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:19 schreef Catch22- het volgende:
en wat heb je nu op?
[..]
Nee. En dan nog, ik zal niet zeggen dat dat goed voor je is, of dat je daardoor je persoonlijkheid ontwikkelt
doe ik ook met mate. Maar hoezo kraam je dit uitquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ach drink jij maar lekker alleen alcohol dan gebruiken de domme mensen wel lsd.
????quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wiet is zeker sterk. Dt betekent niet dat d rest niet lekker kan zijn. Maar ik ben er ff klar mee, hb ff te vl freaky shit gezien n ga rustig an doen ff hoofd hdlr makenen dn verder mt mijn non-profit plannn di al bijna klr zijn mr allen nog gstart moten worden.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
doe ik ook met mate. Maar hoezo kraam je dit uit
[..]
?????????
quote:Wiet is zeker sterk. Dat betekent niet dat de rest niet lekker kan zijn. Maar ik ben er ff klaar mee, heb te veel freaky shit gezien en ga rustig aan doen. Ff hoofd helder maken en dan verder met mijn non-profit plannen die al bijna klaar zijn maar alleen nog gestart moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |