Ja ach. Een boete maakt mij niks uit is maar geld. Taakstraf ook niet boeiend en tijd de cel in in nederland ben ik ook niet bang voor.quote:
conformeer of wij conformeren u!quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:02 schreef badtripbob het volgende:
Wat is er met die vage tt ineens? De klacht ging over een verrader. De politie deed haar werk. Kunnen zij niks aan doen maar degene die de politie heeft gebelt omdat er iemand even tegen een boom lag te slapen.
Dude, dat moet je nooit doen,quote:Nu heb ik dus verklaard dat ik de drugs bij me had voor eigen gebruik, weg te geven en te ruilen tegen ander lekkers dat ik zelf niet bij mij had.
wtf. Je kent mij, ik ken jou. Die man uit zwolle die de politie heeft gebelt ken jij? Of heb je verkeerd gelezen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:01 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kijk nou!!!, ik ken die NSB-er!![]()
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/29490/55/
Gadverdamme.. Waarom toch die strijd? Leer eens wat verder te denken dan in de denk kaders waarin je bent opgevoed..quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Catch22- het volgende:
duidelijk onder invloed... je verhaal wordt zo wel iets anders bob
dus omdat die man die ons vroeg wat wij aan het doen waren, terwijl m'n maat lag te slapen en ik dus geen enkel geluid maakte, moest hij de politie bellen omdat wij ons verdacht gedroegen... We deden niks verkeerd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Catch22- het volgende:
Te veel gedronken op de vereniging?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef Catch22- het volgende:
Denk ik ook altijd als ik onder invloed ben. De volgende dag (nuchter) denk ik daar dan wel weer anders over...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
dus omdat die man die ons vroeg wat wij aan het doen waren, terwijl m'n maat lag te slapen en ik dus geen enkel geluid maakte, moest hij de politie bellen omdat wij ons verdacht gedroegen... We deden niks verkeerd.
Ik doe nooit gek door drugs.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:45 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd als ik onder invloed ben. De volgende dag (nuchter) denk ik daar dan wel weer anders over...
gast. Wij kunnen beiden echt veel drugs hebben en gewoon normaal doen. Heb veel 2c-i op ervoor, en we deden echt niks verdachts. We wilden gewoon wachten op de 1e of 2e trein. Maat ging even 3 a 4 uurtjes pitten ik bleef wakker om op te letten en hoefde ook niet te slapen maar even tegen een boom aan liggen was wel chill.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:45 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Denk ik ook altijd als ik onder invloed ben. De volgende dag (nuchter) denk ik daar dan wel weer anders over...
Mooi man. Ben jij nou die computerdinges waar ik vaker onenigheid mee heb gehad of die andere? Boeit niet, maar van de 1 ben ik meer verbaasd dan van de ander.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:39 schreef computerprobleem het volgende:
die harte lefen van de straad ik voel je pijn broder je bent een ekte fiter
quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
minder stimulanten en of wiet en meer dingen als lsd. Krijg je vast wel weer vertrouwen en liefde voor je medemens. Neemt niet weg dat niet iedereen even betrouwbaar is, maar een bekende kan je net zo hard naaien als een onbekende. Een persoon die ik nog niet ken is een vriend die ik nog nooit heb ontmoet.
Ps. vandaag een dakloze die 50 cent vroeg en het ook goed vond als ik het broodje zou betalen. Dus loop even met hem, praat wat en merk meteen dat het een chille gast is. Heb een mobiel voor hem gekocht met prepaid dan kan ik hem weer bereiken. Heb hem aangeboden een leuke functie naar keuze te kunnen gaan vervullen bij het bedrijf waar ik volgende week voor naar de kvk ga. Had hem meegenomen naar subway en hij mocht gewoon drinken en een broodje samen stellen. Kost mij maar 10 euro. Daarna nog even gechillt en mijn fruit en zo gedeelt wat ik bij had en hem wat mee gegeven en gezegd dat hij mij in de tussentijd altijd kan bellen als hij eten nodig heeft dan hoeft hij niet te bedelen. Had hem al gelijk aangeboden om mensen te vragen om een pand waar hij kan wonen tot hij voor mij werkt, maar hij vond op straat leven tot die tijd prima. Hele aardige gast, en niemand zou dakloos moeten zijn of moeten bedelen.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef max_payne4 het volgende:
[..]
Gadverdamme.. Waarom toch die strijd? Leer eens wat verder te denken dan in de denk kaders waarin je bent opgevoed..
gaan wij samen eens trippen oké? Ik kies de combinatie van drugs en de dosering en ik neem het dubbele van wat jij neemt. Dan gaan we kijken wie er meer nuchter kan over komen op mensen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben ook wel eens onder invloed hoor vriend, maar Bob deed voorkomen alsof hij daar "gewoon" lag te chillen, maar hij was dus kats van het pad.
how 'bout no?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
gaan wij samen eens trippen oké? Ik kies de combinatie van drugs en de dosering en ik neem het dubbele van wat jij neemt. Dan gaan we kijken wie er meer nuchter kan over komen op mensen.
Tjah, dat is een subjectieve term he.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef sinepedraap het volgende:
Ik denk dat badtripbob af en toe drugs gebruikt.
Groetjes
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Tjah, dat is een subjectieve term he.
Ja, maar ik denk dat je niet echt doorhebt dat jij met 1 gram MDMA in je mik in combinatie met LSD niet zo normaal bent als je denkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
dacht ik al. Maar je snapt het punt dat ik ermee wil maken toch?
gozer. Ik had 1 bommetje mdma op bij die gast thuis vlak voor we naar de trein gingen. Die werkte toen niet eens meer. Je maakt aannames en dan maak je daaruit conclusies...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je niet echt doorhebt dat jij met 1 gram MDMA in je mik in combinatie met LSD niet zo normaal bent als je denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |