quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:52 schreef badtripbob het volgende:
Zo, even de link gepost naar dit topic bij de reacties op die post over dit voorval op weblogzwolle.nl
Goed om te weten. Kun je het best wat vroeger in de middag dealen.quote:Zwolle - In de nacht van maandag op dinsdag wisselen opklaringen en wolkenvelden elkaar af en het blijft droog. De temperatuur zakt niet ver terug, maximaal naar een graad of 18. De wind is overwegend matig uit noord tot noordoost. Dinsdag zijn er zonnige perioden, maar later in de middag en avond is er een kleine kans op een enkele geïsoleerde regen- of onweersbui, waarbij dan ook hagel mogelijk is.
Ik stop het bij legale feesten in mijn boxer vlak voor ik naar binnen ga en neem dan alleen voor mezelf mee. Mijn uiterlijk maakt geen reet uit. Ze mogen meestal niet iemand zomaar vragen zijn zakken te legen als die persoon niks gedaan heeft. Het is blijkbaar verboden om tegen een boom in het gras te gaan liggen slapen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 02:01 schreef smitjew het volgende:
Je kunt ook slimmer worden en paar dagen over na denken waar je je drugs verstopt en over je uiterlijk
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Maar ik heb dus duidelijk gemaakt dat ik niet aan dealen doe. En degenen die mij verhoordden vonden het een logisch verhaal en vonden mij een toffe vent dat ik altijd mensen probeer te helpen en alles te delen wat ik kan delen.
Ok ik lees te snel. Wel respect inderdaad dat je dan niet aan uitkeringen meedoetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
ik heb mijn uitkering niet eens zo lang, je maakt zomaar aannames. Ik heb een paar jaar na mijn 18e de meeste tijd zonder werk of uitkering gezeten omdat ik er geen een wilde. Dan gaat de schuld bij de zorgverzekering snel omhoog hoor... En ik heb nog een aantal maanden een studie gedaan die niet mijn ding bleek te zijn waardoor ik een schuld kreeg door mijn stufi.
[..]
Door mensen zoals jij leven we nog niet in anarchisme. Vroeger zeiden koningen dat democratie niet zou werken, er zou chaos komen en het volk zou te dom zijn. Nu zeggen de machthebbers hetzelfde omdat ze hun macht niet kwijt willen. Kraakpanden zijn bijvoorbeeld anarchistische woningen. Iedereen is gelijk niemand is de baas. Illegale raves zijn een voorbeeld van tijdelijke autonome zones. Geen security nodig, iedereen let op elkaar en zo lang je je niet misdraagt ben je welkom wat voor afkomst, geloof of wat dan ook je toe behoort.
Hij kraakt niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:09 schreef Catch22- het volgende:
je mag wel baat hebben bij dope (wat ik niet geloof) maar je bent nog steeds krakerstuig en niet goed bij je kop.
Ja, het is nogal moeilijk om naar school te gaan zonder het te kunnen betalen he... Mijn wajong heb ik omdat ik ook moet eten en zo he, we leven nu eenmaal (nog) in een kapitalistisch systeem.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:49 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ok ik lees te snel. Wel respect inderdaad dat je dan niet aan uitkeringen meedoet. Maar stufi is ook overheid he en studeren is ook overheid en die zorg die je krijgt is ook overheid he want dik gesubsidieerd.
dus volgens jou word een baby geboren als kapitalist en democraat en dat is natuurlijk gedrag van de mens?quote:Maar mensen zoals ik, het is gewoon de mensheid. Daar kun je niks aan veranderen. Zo zit het nou eenmaal in elkaar.
ja, want er bestaan pas anarchisten sinds er raves worden gehouden.quote:Misschien als iedereen ravers, is maar dat is niet zo, enkel een utopie voor jou. Anarchie is gewoon helaas niet mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
krakerstuig is ook al die aanhangsels.quote:
En dat wil jij met de kennis van nu ontkennen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij leven we nog niet in anarchisme. Vroeger zeiden koningen dat democratie niet zou werken, er zou chaos komen en het volk zou te dom zijn. Nu zeggen de machthebbers hetzelfde omdat ze hun macht niet kwijt willen. Kraakpanden zijn bijvoorbeeld anarchistische woningen. Iedereen is gelijk niemand is de baas. Illegale raves zijn een voorbeeld van tijdelijke autonome zones. Geen security nodig, iedereen let op elkaar en zo lang je je niet misdraagt ben je welkom wat voor afkomst, geloof of wat dan ook je toe behoort.
Ze wachten teminste niet op subsidiesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef Catch22- het volgende:
Ja want als niemand ergens iets voor betaalt en niemand werkt, dan gaat het allemaal wel vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |