Jij denkt zeker dat geen enkele kraker werk heeft of zo. Veel mensen hebben gewoon normaal werk hoor of studeren. Op een feest vragen mensen vaak genoeg wat voor studie je doet of gedaan hebt. Ik ga binnenkort een eigen bedrijf opzetten om van mijn wajong af te komen. Ik heb er het volste recht op want ik zit al sinds mijn 5e jaar in de psychiatrie en school en werk zijn altijd al een probleem geweest. Maar ik ben tegen de staat, eigenlijk tegen elke vorm van hiarchie(anarchie is dus het tegenovergestelde, en betekend dat er geen leiders zijn) dus vind het wel krom om dan wel geld van de staat te ontvangen.quote:
Jij laat je toch niet pakken johquote:Op maandag 21 mei 2012 20:31 schreef HunterSThompson het volgende:
Je had dus 17 gram bij? Ik weet uit ervaring dt je daarvoor een flinke boete krijgt. Zal niet minder dan ¤1500,- zijn.
Goed zo jongen!..quote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat geen enkele kraker werk heeft of zo. Veel mensen hebben gewoon normaal werk hoor of studeren. Op een feest vragen mensen vaak genoeg wat voor studie je doet of gedaan hebt. Ik ga binnenkort een eigen bedrijf opzetten om van mijn wajong af te komen. Ik heb er het volste recht op want ik zit al sinds mijn 5e jaar in de psychiatrie en school en werk zijn altijd al een probleem geweest. Maar ik ben tegen de staat, eigenlijk tegen elke vorm van hiarchie(anarchie is dus het tegenovergestelde, en betekend dat er geen leiders zijn) dus vind het wel krom om dan wel geld van de staat te ontvangen.
En mensen die een samenvatting hebben geschreven, dank je wel.
Kost toch niets + 4x productiecapquote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef Pluckie het volgende:
Haha, ik zou niet graag zo'n doorgesnoven crackjunk annex psychisch wrak als leverancier willen hebben.
Maar waarschijnlijk is het toch zo over met dat bedrijfje, want de winsten gaan natuurlijk in no time op aan speed en andere rotzooi.
Ben jij trouwens Joods/joods?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vanaf 5 jaar psych
Wajong
Kraker
Anti-semiet
Alle vooroordelen weer bevestigd.
nee fc den haagquote:
Je ontwijkt mijn vraag, ik heb het niet over een of andere ballenclub, waarom zou ik anders een onderscheid maken met hoofdletter en geen hoofdletter? Dus antwoorden gaarne.quote:
Kan je dit even uitleggen, TS?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:07 schreef badtripbob het volgende:
om eventuele probleemzoekers(Bijvoorbeeld skinheads. Als die iemand zien zoals m'n maatje die er ook overduidelijk als een anarchistische krakende punker uitziet, dan kan je best problemen krijgen.)
Dan loop je dus een hoor gratis drugs mis, waaronder drugs als lsd, ketamine, 2c-b en andere drugs waar niet elke straatdealer mee rondloopt en voor veel mensen moeilijk te krijgen zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:36 schreef Pluckie het volgende:
Haha, ik zou niet graag zo'n doorgesnoven crackjunk annex psychisch wrak als leverancier willen hebben.
Ja,want drugs kosten ook echt veel geld...quote:Maar waarschijnlijk is het toch zo over met dat bedrijfje, want de winsten gaan natuurlijk in no time op aan speed en andere rotzooi.
Nee oh boze joden zoekende moslim. Ik ben overtuigd atheïst. Ben toch geen monhool die in sprookjes geloofd kom op zeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag, ik heb het niet over een of andere ballenclub, waarom zou ik anders een onderscheid maken met hoofdletter en geen hoofdletter? Dus antwoorden gaarne.
Gast, jij hebt echt hulp nodig.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan loop je dus een hoor gratis drugs mis, waaronder drugs als lsd, ketamine, 2c-b en andere drugs waar niet elke straatdealer mee rondloopt en voor veel mensen moeilijk te krijgen zijn.
[..]
Ja,want drugs kosten ook echt veel geld...Jij hebt blijkbaar een crappy dealer die je zwaar aan het oplichten is.
Poserrrrrrrrrrquote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan loop je dus een hoor gratis drugs mis, waaronder drugs als lsd, ketamine, 2c-b en andere drugs waar niet elke straatdealer mee rondloopt en voor veel mensen moeilijk te krijgen zijn.
[..]
Ja,want drugs kosten ook echt veel geld...Jij hebt blijkbaar een crappy dealer die je zwaar aan het oplichten is.
Doe mij wat gratisch acidquote:Op maandag 21 mei 2012 20:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[..]
5 jaar ja, een psychisch probleem waarmee je geboren word kan al jong gezien worden he. Van de wajong wil ik af. Krakers vechten tegen leegstand door speculanten die de huurprijs kunstmatig hoog houden. Daar zou de regering wat tegen moeten doen en niet een kraakverbod invoeren terwijl er geen andere oplossing word aangeboden. Met jood bedoel ik dus een agent in de OP.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vanaf 5 jaar psych
Wajong
Kraker
Anti-semiet
Alle vooroordelen weer bevestigd.
Waarom houd je het niet bij alcohol? Of gewoon helemaal niets?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:52 schreef Zenato het volgende:
Waarom hou je het niet gewoon bij wiet ofzo, 't is niet erg hoor, al die drugs, als je het maar niet/niet te veel gaat gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |