Feestboekquote:Op maandag 21 mei 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
Kensers facebook dat iedere keer weer het privacybeleid oprekt
hai flipsquote:Op maandag 21 mei 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
Kensers facebook dat iedere keer weer het privacybeleid oprekt
Ja hij is leuk hoor.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke
*mompelt iets van "lucky bastard"
Ja ik ga hem nu deleten. Helemaal klaar met dat achterlijke gezeik.quote:
haiquote:
die optie bestaat al jaren..quote:Op maandag 21 mei 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ga hem nu deleten. Helemaal klaar met dat achterlijke gezeik.
[..]
hai
Dankzij tijdlijn (waar ik overigens verder niets op aan te merken heb) is mijn facebook voortaan te vinden op www.facebook.nl/(insert naam + random getal)Dat wil ik niet, ik was zo blij dat ik "een nummer" was.
Ja een óptie ja. Het is nu geen óptie.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die optie bestaat al jaren..
en ik heb nog steeds geen timeline
Dat je nog nooit eerder hier was, daar ging het fout.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
Oke ik verveel me dus zo erg dat ik post in een SC waar ik normaal nooit kom.Waar ging het fout.
Hoe moet ik nu op je gaan fappen danquote:Op maandag 21 mei 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ga hem nu deleten. Helemaal klaar met dat achterlijke gezeik.
[..]
hai
Dankzij tijdlijn (waar ik overigens verder niets op aan te merken heb) is mijn facebook voortaan te vinden op www.facebook.nl/(insert naam + random getal)Dat wil ik niet, ik was zo blij dat ik "een nummer" was.
Tussen licht en lucht. Een van de beste nederhop (al is het meer poëziequote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind vooral de nummers waarop typhoon solo rapt sick
Je maakt maar pics als we voetbal gaan kijken ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe moet ik nu op je gaan fappen dan
Ik ben meer van VBL. ONZ is meestal wat teveel ONZ voor mij.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat je nog nooit eerder hier was, daar ging het fout.
In welk topic spraken wij elkaar dit weekend?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:48 schreef Typisch het volgende:
Oke ik verveel me dus zo erg dat ik post in een SC waar ik normaal nooit kom.Waar ging het fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |