Haha, op de bek genomen door een mug.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Er zit een muggenbult aan het uiterste puntje van mijn bovenlip
Fixedquote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Serieus, dit is al de 5e keer dat dit bij mij lapo's gebeurd
Ik ben te liefniet snel genoeg denk ik
Goedkoopste witte wijn die ik ken, kocht ik op mijn 16e verjaardag voor de chickies die kwamen je weet. Beetje jammer dat het verder niet te drinken is.quote:
Heb je geen geld voor nodig joh. Beetje met Mocros dansen en je krijgt gratis drinken.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee man, heb daar geen geld voor.
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goedkoopste witte wijn die ik ken, kocht ik op mijn 16e verjaardag voor de chickies die kwamen je weet. Beetje jammer dat het verder niet te drinken is.
Kinderwijn dusquote:Op maandag 21 mei 2012 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee man. Zit gewoon 8% in. Maar het is lekker en cheap
Ik moet er toch komen toeterquote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je geen geld voor nodig joh. Beetje met Mocros dansen en je krijgt gratis drinken.
Heel Fok! heeft dv al gedaan jaquote:Op maandag 21 mei 2012 19:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lekker roeren in de restjes van de heren voor je![]()
okquote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kinderwijn dus![]()
1 keer gedronken op een feestje, ik kon concluderen dat er in cola minder bubbeltjes zat
Hij lijkt een beetje op mijn pa, altijd afgeven op goedkope wijn omdat hij geweldig patrician en wijnkenner isquote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Alsof jij andere wijn wel lust.
Ja, een goede rode wijn kan ik wel waarderen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Alsof jij andere wijn wel lust.
Dat klopt.quote:
Ik ben geen wijnkenner.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op mijn pa, altijd afgeven op goedkope wijn omdat hij geweldig patrician en wijnkenner is
Ik wou wijn en glazen meenemen voor vrijdagavond als we naar het strand gaan. Maar dat wordt dus bier voor jou?quote:
oquote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben geen wijnkenner.
Wijn drink ik alleen als ik uit eten ga met een dame, om dan aan het bier te gaan is gelijk een slechte indruk.
Hossel skills alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |