Gebruik dan speed, dan gaat ze harder.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:25 schreef arachide. het volgende:
Alles wordt vanuit je vagina toch sneller en sterker opgenomen? Dan moet je een vrouw er vooral mee volproppen down under. Of ze krijgt een overdosis of ze is compleet verdoofd. Lijkt me echt een feest.
Als ik t op mijn vagina doe voel ik niksquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:25 schreef arachide. het volgende:
Alles wordt vanuit je vagina toch sneller en sterker opgenomen? Dan moet je een vrouw er vooral mee volproppen down under. Of ze krijgt een overdosis of ze is compleet verdoofd. Lijkt me echt een feest.
Knal gewoon een pakkie leeg in je reet. Heb je toch ook veel beter antwoord.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:55 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Als ik t op mijn vagina doe voel ik niks
quote:Op maandag 21 mei 2012 19:13 schreef fathank het volgende:
Niet teveel snuiven want dan doet pinkeltje het niet meer.
Ligt eraan wat voor drugs. Spirituele mensen gebruiken meestal psychedelische middelen, VMBO figuren en metselaars, zoals jij ze noemt, zitten aan de coke of speed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:18 schreef Ffleamig het volgende:
Coke gebruiken is wel heel erg des VMBO tegenwoordig. Vroeger werden drugs gebruikt door kunstenaars en spirituele mensen, tegenwoordig zijn drugs het domein van onzekere schilders en metselaars.
Wie noemt z'n kind nou cocaine he? Was t niet Coco TS?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:13 schreef Waaghals het volgende:
lijkt me dat je cocaine moet snuifen/roken ipv neuken
Inderdaad. Zorg voor de juiste dosis, doe je te veel dan gaat je leuter vast slapen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:13 schreef fathank het volgende:
Niet teveel snuiven want dan doet pinkeltje het niet meer.
dat je het zelf en je ex vriendje het niet kon handelen betekent niet dat voor een ander hetzelfde geldt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 01:08 schreef Paniekje het volgende:
drugs sucks.
Geloof me ik heb een ex (heel toevallig zon onzekere metselaar volop aan de coke en speed) die hem om de haverklap niet omhoog kreeg of zelfs n heel klein piemeltje kreeg van die troep.
Zelf ook wel eens geprobeerd.... Met coke was niks voelde bijna niets meer. Met speed was heerlijk uren lang doorgassen en gewoon vies, nasty...
Maar ik zou 't niemand aanraden. Ikzelf ben geen drugsliefhebber en heb het bij enkele keren proberen samen met ex gelaten.. Voor mij haalt niets het boven nuchter sex met mijn eigen mannetje vol passie en liefde. Bovendien heb ik gehoord dat stelletjes die heel veel sex on drugs hebben het bijna nooit meer nuchter doen en 't met drugs op ook steeds slechter wordt.
Helaas was ik rond mijn 15, 16e heel nieuwsgierig maar het beviel gelukkig voor geen meter.
Voor mij dus een dikke NO.
Ik ben weer lekker anti drugs geworden mijn neus is me veel te dierbaar.
Ben niet de enige die daar last van heeft...quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:32 schreef fathank het volgende:
[..]
dat je het zelf en je ex vriendje het niet kon handelen betekent niet dat voor een ander hetzelfde geldt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |