ja de 30ste. kweetniet, mischien ga ik wel.quote:
Dat was het dan. Ik kon mij iets vaags herinneren dat jij ooit iets had gezegd over dat je rookt of had gerookt.quote:
Ik wel. Tijdje ook gedaan omdat het "stoer" was op de middelbare school. Tegenwoordig alleen nog maar om gezellig mee te roken.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:20 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen het weleens geprobeerd hebben.
Nu even niet. Ik luister Daft Punk.quote:
gewoon gaan als je de tijd hebt, probeer het op de nlpost oid te gooien. Dat je de brief nooit hebt ontvangen. Gaat laatste tijd veel mis daar dusquote:Op maandag 21 mei 2012 18:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
ja de 30ste. kweetniet, mischien ga ik wel.
Zo beginnen de meesten.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wel. Tijdje ook gedaan omdat het "stoer" was op de middelbare school. Tegenwoordig alleen nog maar om gezellig mee te roken.
Ik moet echt stoppen met die drugs. Ik kan mij daar niets van herinneren man.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:23 schreef Monopoly het volgende:
Dimens die hier bij mij vorige week Cubaanse sigaren rookte op het dak terras hier
nooit iets van gemerktquote:Op maandag 21 mei 2012 18:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Als je bij de stoere mensen wilde horen moest je roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |