abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5230676
Wat zijn in Maastricht leuke buurten om een huis te kopen? Dus wijken waar niet al teveel criminelen/tuig/allochtonen wonen?

Ik kom zelf tot de volgende lijst:

Leuk:

• Ceramique
  • Amby
  • Biesland
  • Niet leuk

• Witte Vrouwenveld
  • Malberg
  • Nazareth
  • Limmel
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_5230720
    Waar komt die beruchte familie nou eigenlijk te wonen? Al een tijdje niets meer van gehoord.
    pi_5230735
    quote:
    Op donderdag 01 augustus 2002 16:33 schreef Halinalle het volgende:
    Waar komt die beruchte familie nou eigenlijk te wonen? Al een tijdje niets meer van gehoord.
    Limmel, bij de gevangenis.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_5232160
    mmmm...weinig Maastrichtenaren op Fok!
    pi_5232175
    Vinkenslag, Amby (als ik het zo goed schrijf)

overigens fantastisch dat je de allochtonen bij het tuig en de criminelen zet... ik denk dat die mensen niet eens meer bij jou in de buurt willen wonen...

en over Amby... daar woont het grootste tuig...

pi_5232540
    Goede wijken:
    * Belford
    * Daalhof -> wonen wij nu
    * Hazendans -> ons doel (op termijn)

Niet leuk:
    * Malberg
    * Pottenberg
    * Witte vrouwenveld
    * De Heeg

Mvg

Peter

pi_5236809
    quote:
    Op donderdag 01 augustus 2002 19:33 schreef SmilingPeter het volgende:
    Goede wijken:
    * Belford
    * Daalhof -> wonen wij nu

Niet leuk:
    * Malberg
    * Pottenberg
    * Witte vrouwenveld
    * De Heeg

Mvg

Peter

Klopt precies eigenlijk
    * X-TremeError woont ook op daalhof
    blegh...
    pi_5238546
    quote:
    Op donderdag 01 augustus 2002 19:33 schreef SmilingPeter het volgende:
    Hazendans kon ik een appartement kopen, daar komt binnenkort echter een woonwagenkamp (aangezien ze Vinkeslag gaan opsplitsen), dat zag ik op het bestemmingsplan.
      vrijdag 2 augustus 2002 @ 09:52:58 #9
    1275 sataN
    Phenomenally & properly ki
    pi_5239068
    Nazareth is iig niet leuk

Heeft iemand nog een kamer voor mij in een wel leuke buurt?

Frankly, my dear, I don't give a damn.
    pi_5241178
    Ik heb een tijdje in een appartement in een verbouwd pakhuis vlakbij de Grote Markt gewoond. Dat was een ERG fijne buurt
    [i]- Johan Cruijf -[/i] "Ik maak eigenlijk zelden fouten, want ik heb moeite me te vergissen."
    pi_5247801
    quote:
    Op vrijdag 02 augustus 2002 08:29 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hazendans kon ik een appartement kopen, daar komt binnenkort echter een woonwagenkamp (aangezien ze Vinkeslag gaan opsplitsen), dat zag ik op het bestemmingsplan.

Dat staat er al lang, maar wel een 'betonnen' cq echte huizen versie... Ik heb er nog geen klachten over gehoord
    pi_5247924
    Heugem is ook niet zo'n goede buurt. Itteren is ook een leuk dorpje , maar ligt meer buiten de stad.
    pi_5250312
    quote:
    Op vrijdag 02 augustus 2002 21:59 schreef Lexie het volgende:
    Heugem is ook niet zo'n goede buurt. Itteren is ook een leuk dorpje , maar ligt meer buiten de stad.
    ik woon in Heugem en nooit last gehad van mensen? woon wel in het mooiere gedeelte..
    pi_5251142
    St. Pieter is wel leuk

Maar ik zou je Gronsveld ook wel aanraden, lekker rustig in een dorpje, maar toch vlak bij de stad. (Groot gedeelte van de mensen is ook import uit Maastricht, dus niet teveel "boeren" )
    Toevallig staat er schuin tegenover ons huis nu een leuk huisje te koop.

pi_5251636
    quote:
    Op zaterdag 03 augustus 2002 04:36 schreef StrayDog het volgende:
    St. Pieter is wel leuk

Maar ik zou je Gronsveld ook wel aanraden, lekker rustig in een dorpje, maar toch vlak bij de stad. (Groot gedeelte van de mensen is ook import uit Maastricht, dus niet teveel "boeren" )
    Toevallig staat er schuin tegenover ons huis nu een leuk huisje te koop.

geen boeren in Gronsveld??? hahaha.. dies goed.. maar St Pieter is wel erg duur.. ik weet niet of ie dat kan betalen..
    pi_5251639
    quote:
    Op vrijdag 02 augustus 2002 21:59 schreef Lexie het volgende:
    Ik heb een jaar in Itteren op kamers gezeten. Saaaaaaaaaaai (en nat).
    pi_5251665
    quote:
    Op zaterdag 03 augustus 2002 04:36 schreef StrayDog het volgende:
    Maar ik zou je Gronsveld ook wel aanraden, lekker rustig in een dorpje, maar toch vlak bij de stad.
    Ik zat zelf ook aan Bunde te denken.
    pi_5251672
    quote:
    Op zaterdag 03 augustus 2002 11:24 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik zat zelf ook aan Bunde te denken.

Bunde is erg mooi ja.. beter als Gronsveld..
    pi_5254266
    quote:
    Op zaterdag 03 augustus 2002 11:19 schreef MegA het volgende:

[..]

geen boeren in Gronsveld??? hahaha..

Heugem (en ook Heer bv.) zijn gewoon dorpjes die ooit door Maastricht geannexeerd zijn, dat wil niet zeggen dat jullie nu als echte sjengen beschouwd worden hoor.
    Jullie blijven ook gewoon "boeren".
    Het enige verschil met Gronsveld is dat wij gelukkig nog niet geannexeerd zijn (hoewel dat vaak geprobeerd is).

Nog een leuk detail: Heugem behoorde tot 1920 tot de GEMEENTE Gronsveld...
    Dus jullie waren maar een onderdeeltje van onze gemeente.

Verder denk ik wel dat de meeste mensen objectief gezien in elk geval liever in Gronsveld zouden wonen dan in Heugem, want in Heugem woont behoorlijk wat soepie bij elkaar. (En erg mooi is het er ook niet).

Zo, ik laat natuurlijk niet ons mooie dorpje zomaar afkraken he

pi_5254283
    quote:
    Op zaterdag 03 augustus 2002 17:37 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Heugem (en ook Heer bv.) zijn gewoon dorpjes die ooit door Maastricht geannexeerd zijn, dat wil niet zeggen dat jullie nu als echte sjengen beschouwd worden hoor.
    Jullie blijven ook gewoon "boeren".
    Het enige verschil met Gronsveld is dat wij gelukkig nog niet geannexeerd zijn (hoewel dat vaak geprobeerd is).

Nog een leuk detail: Heugem behoorde tot 1920 tot de GEMEENTE Gronsveld...
    Dus jullie waren maar een onderdeeltje van onze gemeente.

Verder denk ik wel dat de meeste mensen objectief gezien in elk geval liever in Gronsveld zouden wonen dan in Heugem, want in Heugem woont behoorlijk wat soepie bij elkaar. (En erg mooi is het er ook niet).

Zo, ik laat natuurlijk niet ons mooie dorpje zomaar afkraken he

ik heb 22 jaar in Eijsden gewoond.. woon liever in de buurt van de stad en een sjeng is een chauvenistische Maastrichtenaar en daar wil ik helemaal niet mee geassocieerd worden.. en ik woon in het mooie nieuwbouw gedeelte van Heugem en daar woont echt geen "soepie"
    pi_5279179
    ik ben liever een boer dan een sjeng, maar toch is deze boerin (tussen gronsveld en eijsden in)een tijd terug vertrokken naar maastricht voor der werk. ik woon in wijck. leuke buurt, maar je blijft zitten met de paupers die in de buurt van het station hangen.
    ik zou aanraden:
    ceramique, randwijck, de heeg, sint pieter, hazendans,heer

af te raden zijn de wijken die het meest genoemd worden hierboven.

Succes

pi_5280055
    quote:
    Op dinsdag 06 augustus 2002 12:07 schreef nafplion het volgende:
    ik woon in wijck. leuke buurt, maar je blijft zitten met de paupers die in de buurt van het station hangen.

Succes

Ja, dat ken ik. Heb ooit tegenover de huidige mabi-/pathe-/ weet-ik-veel-hoe-dat-ding-nu-heet-bioscoop gewoond, toen het nog een slooppand was, en geen bioscoop. Dat was niet leuk. Vooral niet toen ik een spuit in mijn postvakje vond. Getsie!
    Ben toen naar het centrum verhuisd, vlak naast het OLV-plein. Heel leuk. Maar ook hier heb ik een spuit gevonden, dit keer in een van mijn plantenbakjes.

Maar Maastricht mis ik wel! Gelukkig mag ik er nog af en toe komen...

pi_5280459
    maastricht --> sjengencity
    sjengen --> asociaal volk met grote bek
    grote bek --> komt alleen maar rare taal uit
    rare taal --> een dier met 26 letters: peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd= maastrichts voor paard
    Wij vrouwen praten inderdaad te veel, maar zelfs dan zeggen we nog niet de helft van wat we weten.
    pi_5280740
    quote:
    Op dinsdag 06 augustus 2002 14:17 schreef KaatMossel het volgende:
    maastricht --> sjengencity
    sjengen --> asociaal volk met grote bek
    grote bek --> komt alleen maar rare taal uit
    rare taal --> een dier met 26 letters: peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd= maastrichts voor paard
    -> je hebt wel een toepasselijke icoon voor zo'n opmerking

De pot verwijt de ketel... (oftwel de boer verwijt de sjeng)

Ik ben zelf ook import (Geleen-boer) , maar je kan niet iedere Mestreechtenaer over de zelfde kam scheren. Tuurlijk zijn er chauvinisten, etc etc, net zoals in alle andere steden/dorpen/boerengehuchten in Nederland.
    Dat Maastricht een mooie stad is, is gewoon een feit, dat de mensen daarop trots zijn... dat is logisch.

[edit: typo]

[Dit bericht is gewijzigd door SmilingPeter op 06-08-2002 16:27]

pi_5284404
    Mannen oet Hier zien leeev!

* Nausicaa verstaat vloeiend mestreechs, maar spreken? ahum!

maar ja, * Nausicaa is natuurlijk ook geen limburgse....

pi_5284467
    quote:
    Op zaterdag 03 augustus 2002 11:19 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb een jaar in Itteren op kamers gezeten. Saaaaaaaaaaai (en nat).

!!!! Waar dan? Nooit gedacht dat er nog mede-fokkers in dit hol zouden hebben gewoond Het is in ieder geval saai, nat niet meer.
    pi_6206214
    quote:
    Op vrijdag 2 augustus 2002 15:08 schreef dolle_hond het volgende:
    Wyck is wel leuk en gezellig.
    Weet ik, daar woon ik nu!

Als ik hier iets in de buurt kan vinden wil ik zeker blijven.

Verhuisplannen hebben enige vertraging opgelopen doordat ik van werkgever ben verandert. Maar nu ik en een wat hoger inkomen heb en een vast contract gaan we vrolijk verder zoeken.

De potentiele buurten zijn nu: Wyck, Ceramique, Amby, Biesland, Randwijk en Bunde.

pi_6206340
    quote:
    Op dinsdag 6 augustus 2002 21:10 schreef Lexie het volgende:
    !!!! Waar dan? Nooit gedacht dat er nog mede-fokkers in dit hol zouden hebben gewoond Het is in ieder geval saai, nat niet meer.
    Aan de Hoogmaas was de naam van die straat geloof ik. Als je vanuit Maastricht komt(dus niet vanuit Borgharen) is het de eerste straat rechts.
      donderdag 10 oktober 2002 @ 11:00:37 #30
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_6206383
    Het nadeel van Maastricht is alleen dat er zoveel Limbo's wonen...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_6206449
    quote:
    Op donderdag 10 oktober 2002 11:00 schreef Verbal het volgende:
    Valt wel mee hoor, wonen toch aardig veel Hollanders, vooral studenten en mensen die vanwege hun werk naar Maastricht zijn verhuisd. Onder andere Mercedes-Benz, DHL en Vodafone hebben grote vestigingen hier.

Maar dat er een stuk minder allochtonen wonen dan in het Noorden van het land is een feit.

pi_6206874
    quote:
    Op donderdag 10 oktober 2002 11:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, wonen toch aardig veel Hollanders, vooral studenten en mensen die vanwege hun werk naar Maastricht zijn verhuisd. Onder andere Mercedes-Benz, DHL en Vodafone hebben grote vestigingen hier.

Maar dat er een stuk minder allochtonen wonen dan in het Noorden van het land is een feit.

Het zijn allochtonen die al langer in NL zijn, Italianenen en Polen bijvoorbeeld, waarvan de ouders/grootouders in de mijnen of bij bedrijven als Rombouts hebben gewerkt.
    pi_6207072
    quote:

V.

Maastricht valt mee hoor. Dan moet je eens naar Geleen komen, gewoon niet uit te houden, zoveel Limburgers.

Volgens mij is het centrum wel een geschikte plek om te wonen, alleen een beetje duur

quote:
    De potentiele buurten zijn nu: Wyck, Ceramique, Amby, Biesland, Randwijk en Bunde.
    Bunde???? Dat is geen wijk, dat is een dorp! En het ligt nog verder van Maastricht dan Meersen. Ik zou toch een huisje in Maastricht proberen te vinden hoor. In een dorp er buiten wonen is niet te doen en helemaal niet gezellig. Bovendien heb je dan echt teveel Limburgers om je heen

[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 10-10-2002 11:35]

pi_6207094
    quote:
    Op donderdag 10 oktober 2002 11:33 schreef ChrisJX het volgende:
    Maastricht valt mee hoor. Dan moet je eens naar Geleen komen, gewoon niet uit te houden, zoveel Limburgers.
    Als er een criminele stad in Limburg waar veel Marokkanen wonen dan is het Geleen wel.
    pi_6207149
    quote:
    Op donderdag 10 oktober 2002 11:34 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als er een criminele stad in Limburg waar veel Marokkanen wonen dan is het Geleen wel.

Nou ja, criminaliteit valt wel mee vind ik. Het is en blijft een dorp. Maar het stikt hier wel van de Marokkanen. Volgens mij is minstens 2/3e van de straat Marokkaans. Maar ja, er staan dan ook een hoop flats bij mij in de straat
    pi_6208026
    quote:
    Op donderdag 10 oktober 2002 11:36 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Nou ja, criminaliteit valt wel mee vind ik. Het is en blijft een dorp. Maar het stikt hier wel van de Marokkanen. Volgens mij is minstens 2/3e van de straat Marokkaans. Maar ja, er staan dan ook een hoop flats bij mij in de straat

* bekend in Geleen *

Burg. Lemmensstraat of Henri Hermanslaan?

pi_6214175
    Ik woon in Blauwdorp/Mariaberg maar er zijn geen koopwoningen hier
      vrijdag 11 oktober 2002 @ 10:28:28 #38
    36565 Saabmans
    rijdt altijd comfortabel
    pi_6225913
    Biesland, Campagne, Wolder, St. Pieter zijn prima wijken zonder al te veel gespuis. Zijn wel een stukje duurder dan andere wijken. Zag ook mooi huis te koop: Porthoslaan 82
      vrijdag 11 oktober 2002 @ 11:22:07 #39
    14672 Marc_mga
    Cherry Blossom Girl
    pi_6226547
    quote:
    Op donderdag 1 augustus 2002 16:29 schreef Strolie75 het volgende:
    Wat zijn in Maastricht leuke buurten om een huis te kopen? Dus wijken waar niet al teveel criminelen/tuig/allochtonen wonen?

Leuk:

• Ceramique
  • Amby
  • Biesland
  • Niet leuk

• Witte Vrouwenveld
  • Malberg
  • Nazareth
  • Limmel

• Ikzelf woon in st pieter, ligt eraan wat je leuk vind. Het is een relatief rustige wijk maar er wonen wel heel veel jonge ouders met kinderen (staat ook een basisschool). Ik vind het gewoon hele mooie huizen die er staan en het ligt misschien op 10 minuten lopen van het centrum, echt heel relaxt. (ik heb foto's van mn huis gemaakt met mn digi cam, ik zet ze hier wel neer)
      vrijdag 11 oktober 2002 @ 11:24:51 #40
    14672 Marc_mga
    Cherry Blossom Girl
    pi_6226580
    quote:
    Op dinsdag 6 augustus 2002 14:17 schreef KaatMossel het volgende:
    maastricht --> sjengencity en daar zijn we trots op!
    sjengen --> asociaal volk met grote bek Aso's heb je overal, in maastricht zelfs nauwelijks...
    grote bek --> komt alleen maar rare taal uit Een dialect ookwel
    rare taal --> een dier met 26 letters: peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd= maastrichts voor paard Maar jij bent niet grappig...
    pi_6226588
    quote:
    Op vrijdag 11 oktober 2002 11:22 schreef Marc_mga het volgende:

[..]
    Ik vind het gewoon hele mooie huizen die er staan en het ligt misschien op 10 minuten lopen van het centrum, echt heel relaxt.

Idd leuke huisjes daar
    Ik ben ook binnen 10 minuten in het centrum... heerlijk
    pi_6227350
    quote:
    Op donderdag 1 augustus 2002 18:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
    Vinkenslag, Amby (als ik het zo goed schrijf)

overigens fantastisch dat je de allochtonen bij het tuig en de criminelen zet... ik denk dat die mensen niet eens meer bij jou in de buurt willen wonen...

en over Amby... daar woont het grootste tuig...

Haha Vinkenslag (Vikeschlaag ) dat is toch die metaalboer heh nee houd je daar maar weg
    pi_6227465
    quote:

V.

Dan blijf boven waar je thuis hoort!

Kom je hierheen een beetje ONS gebied bezetten en dan ook nog zeiken

pi_6251893
    Damn, ik dacht dat ik een mooi appartement had gevonden aan de Akersteenweg zit er een kamp(je) achter!!!
    pi_6270412
    En het was nog een a-relaxte drukke weg ook.

Verder zoeken dus.

pi_6270690
    laat schopje
    Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
    If you shake my hand better count your fingers ...
    pi_6270703
    quote:
    Op maandag 14 oktober 2002 10:02 schreef Atrimar het volgende:
    laat schopje
    Mijn zoektocht naar een huis heeft een paar maanden stil gelegen in verband met de veranderen van werkgever.

Maar nu heb ik een vast contract op zak en een leuk salaris! Dus ik ga er nu echt voor!

pi_6290495
    Kan een modje misschien de titel van dit topic veranderen in "Op zoek naar een woning in Maastricht"?
      dinsdag 15 oktober 2002 @ 16:36:57 #49
    32958 Splackavellie
    Binka is a bad motherfucker!
    pi_6295066
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
    Kan een modje misschien de titel van dit topic veranderen in "Op zoek naar een woning in Maastricht"?
    beste buurte

hier
    amby

Limburg (zuid) Rulz

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
    pi_6319439
    [quote]Op donderdag 1 augustus 2002 16:29 schreef Strolie75 het volgende:

Sint Pieter Want dit is een nette buurt echt super !!!!!!!

De wijck van maastricht voor te wonen
    Een elite buurt

pi_6325306
    Alles wat hier in limburg woont, is in ieder geval wat mij betreft al socialer dan wat er in de randstad woont. Limburg rulez inderdaad......en wie zo loopt te zeiken over limbo's gaat dan maar in de randstad wonen, is voor een groot omdat jullie ook gewoon geen moeite doen om het dialect te verstaan. Schijnen mensen niet tegen te kunnen.

Oh, en wolder is ook een leuke wijk! heel rustig hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Maanbeertje op 17-10-2002 08:41]

The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
      Jubileum moderator donderdag 17 oktober 2002 @ 13:49:58 #52
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_6328849
    quote:
    Op dinsdag 15 oktober 2002 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
    Done
    en maar 2 dagen te laat
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_6372028
    quote:
    Op donderdag 17 oktober 2002 13:49 schreef Lois het volgende:
    Done
    [sub]en maar 2 dagen te laat [/sub]
    Dank je
    pi_6372033
    Ik zit eraan te denken om een appartement in La Fortezza (rond gebouw op Ceramique, lijkt een beetje op het colosseum). Volgende week afspraak maken om te gaan kijken.

pi_6388856
    KUT! Net met makelaar gebeld, was al verkocht.
    pi_6389780
    Oww wat jammer...
    het is daar best mooi eigelijk...
    pi_6939460
    Ik heb een leuk huisje in Bunde gevonden! Dit weekend even gaan kijken en als het bevalt ga ik maandag een bod uitbrengen!

Duimen dat deze woning niet verkocht blijkt te zijn!

pi_6964746
    En alweer verkocht, godverdegotverdomme!!!!
      Jubileum moderator zaterdag 23 november 2002 @ 19:06:49 #59
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_6964890
    Is er zo'n hoge woningnood dat je woningen supersnel verkocht worden?
    Of ben je gewoon steeds te laat doordat mensen met makelaars sneller op de hoogte zijn van het aanbod?
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
    pi_6965619
    Geen idee, ik heb het idee dat ik elke keer net te laat ben.
    pi_6966043
    quote:
    Op donderdag 1 augustus 2002 16:29 schreef Strolie75 het volgende:

Leuk:

• Ceramique
  • Amby
  • Biesland
  • Niet leuk

• Witte Vrouwenveld
  • Malberg
  • Nazareth
  • Limmel

• Ceramique is de chique buurt. Als je genoeg centjes hebt is dat je beste keus. Zelf heb ik een tijdje in Amby gewoond. Dus als aanrader zou ik Biesland zeggen
    . . . i n t h e h o u s e . . .
    . . . n e l l a c a s a . . .
    pi_6966348
    Biesland is idd
    pi_6966473
    Meest irritante is dat ik de financiering helemaal in orde heb! Ik kan alleen geen woning vinden dat aan mijn eisen voldoet, vind ik er eentje dat is er óf een kamp naast óf het is net verkocht!
      zondag 24 november 2002 @ 12:18:02 #64
    17114 Pistol_Pete
    Hard to be a saint in the city
    pi_6970634
    Ik vind al die buitenwijken van Maastricht dus helemaal niks...behalve Sint Pieter (niet al te ver van het centrum) dan. Als je in Maastricht gaat wonen moet je wel zorgen dat je in het centrum, wyck of ceramique woont. Al die buitenwijken van Maastricht zijn echt erg...neem nou de Daalhof of De Heeg...brr...wat lijkt me dat erg om daar te moeten wonen. Amby is nog wel te doen...is een goede buurt...maar wel erg ver uit het centrum. Dan zou ik eerder kijken wat in je in bijvoorbeeld Bunde of Meerssen kunt kopen.
    [b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
    pi_6986677
    Makelaar belde net, er is weer een huis op de markt in Bunde. Is echter wel een oud-huurhuis uit de jaren '70. Is ook vrij goedkoop dus het zal wel niks zijn. Straks toch maar even gaan kijken, je weet maar nooit.
    pi_7100456
    Huis uit vorige post was bagger.

Ik heb nu weer een ander huis gevonden, ik ga vanmiddag kijken. Deze keer ben ik volgens de makelaar wel de eerste.

pi_13060815
    Ik zou toch voor de Hazendans gaan! Nooit trammeland, rustige buurt, dè jonge wijk van Maastricht. Maarjah de woningprijzen liegen er dan ook niet om =) En van dat woonwagenkamp, dat zijn welgeteld 4 woonwagens in een afgelegen gedeelte en je hebt nooit last van dat volk... Dus, Hazendans all the way!
    My girlfriend told me she needed more room, so I kicked her out of my house...
      dinsdag 9 september 2003 @ 23:36:25 #68
    17114 Pistol_Pete
    Hard to be a saint in the city
    pi_13061884
    De Hazendans Waar the fuck is dat. Heb er nog nooit van gehoord. Ligt zeker heel ver van het centrum
    [b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
    pi_13064537
    quote:
    Op maandag 2 december 2002 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
    Huis uit vorige post was bagger.

Ik heb nu weer een ander huis gevonden, ik ga vanmiddag kijken. Deze keer ben ik volgens de makelaar wel de eerste.

Nou, we zijn al bijna een jaar verder.
    Enne??
    pi_13064620
    quote:
    Op woensdag 10 september 2003 08:45 schreef Koningin het volgende:
    Nou, we zijn al bijna een jaar verder.
    Enne??
    Ik zit nu al bijna een jaartje in een appartement in Ceramique.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')