Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:18 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap hem heel goed. Je bent on standby for easy sex.
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Zelfs Stevie Wonder ziet wat hier aan de hand is.
quote:Op maandag 21 mei 2012 14:18 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap hem heel goed. Je bent on standby for easy sex.
Al 19 jaar en dan nog steeds zo naief ten opzichte van mannen. Je bent gewoon voor de sex, niet meer en niet minder.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef puckje12 het volgende:
Oke sinds een paar weken heb ik een jongen (26) leren kennen. Hij leek eerst heel erg geïntereseerd en wou me voorstellen aan iedereen en meenemen overal naartoe. Maar nu hebben we seks gehad en is het contact weer minder ik moet hem telkens uit mezelf smsen of hij smst me alleen als hij dronken is. En dan vraagt hij weer of ik langs kom en dat hij me mist enzo. Dus de ene kant heb ik het gevoel dat hij me wel ziet staan maar soms denk ik dat hij op me uitgekeken is... Heb nu besloten hem vanaf vandaag niet meer uit mezelf te smsen / bellen.. wat denken jullie want ik snap hem niet meer.. en nee ben geen 12!! maar 19![]()
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op maandag 21 mei 2012 14:17 schreef puckje12 het volgende:
Oke sinds een paar weken heb ik een jongen (26) leren kennen. Hij leek eerst heel erg geïntereseerd en wou me voorstellen aan iedereen en meenemen overal naartoe. Maar nu hebben we seks gehad en is het contact weer minder ik moet hem telkens uit mezelf smsen of hij smst me alleen als hij dronken is. En dan vraagt hij weer of ik langs kom en dat hij me mist enzo. Dus de ene kant heb ik het gevoel dat hij me wel ziet staan maar soms denk ik dat hij op me uitgekeken is... Heb nu besloten hem vanaf vandaag niet meer uit mezelf te smsen / bellen.. wat denken jullie want ik snap hem niet meer.. en nee ben geen 12!! maar 19![]()
Wijze woorden.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:00 schreef Marie30 het volgende:
Nooit de melk weggeven alvorens de koe gekocht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |