van die Gattusootjesquote:Op maandag 21 mei 2012 12:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat als je in de sportschool zit, vooral de kleine boi met hun borstspiertjes vooruit, hemdje aan rondlopen.
Ik heb een fobie voor lange vrouwen, vind niks erger dan dat.quote:
Dat is inderdaad een irritante gozer. Maar je hebt echter ook genoeg lange/grote mannen (vaak van die kaalkopjes) die zonodig moeten laten zien dat ze groot en sterk zijn(of dat denken ze te zijn).quote:
Ach gelukkig zijn er zat lange mannen die wel een vrouw van rond de 1.80 willen. Mijn eindconclusie van dit topic...iedereen heeft zijn/haar eigen voorkeuren en op ieder potje past wel een dekseltje.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:30 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Ik heb een fobie voor lange vrouwen, vind niks erger dan dat.
Ben zelf 1.90 en als ik iemand van het vrouwelijk geslacht tegen kom die daarbij in de buurt komt...
Dan ren ik naar een hoekje en ga ik als een autist zitten huilen
de irrtitantjes en die het meest aggessief lopen te doen zijn nu juist altijd degenen die een kopje kleiner zijn (nu wil ik niet gelijk Godwinnen, maar Hitler was dus 1m73)...quote:Op maandag 21 mei 2012 12:34 schreef Paddestoel85 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een irritante gozer. Maar je hebt echter ook genoeg lange/grote mannen (vaak van die kaalkopjes) die zonodig moeten laten zien dat ze groot en sterk zijn(of dat denken ze te zijn).
Begbiequote:
Dan vind ik een Drogba of een Ibrahimofiets toch wel een stuk vervelender, en die zijn niet klein.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de irrtitantjes en die het meest aggessief lopen te doen zijn nu juist altijd degenen die een kopje kleiner zijn (nu wil ik niet gelijk Godwinnen, maar Hitler was dus 1m73)...
hooguit loopt er wel vaker een dommige lange gozer mee die dan niet slim genoeg is om uit de buurt van aggresieve terror-kabouters te blijven en zch door hen laat 'sturen', maar het aanzetten tot geweld komt altijd van dat soort kleine, doorgesnoven mannetjes met een teveel aan testosteron voor hun kleine lichaampjes.
nog een visueel voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Met twee van de vijf ben ik al blij...langer en breder.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:54 schreef VacaLoca het volgende:
Man moet langer, breder, slimmer, wijzer, leuker zijn, anders is de natuurlijk verhouding scheef.
Staand sexen gaat wel makkelijker met een iets grotere vrouwquote:Op maandag 21 mei 2012 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n reus? Ben een keer in bed beland met een vrouw van rond de 1.80. je hebt geen flauw idee waar je moet beginnen![]()
...mits de man niet te klein is, anders moet ik zo door mijn benen zakkenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:06 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
Staand sexen gaat wel makkelijker met een iets grotere vrouw
Ik ben geneigd te zeggen...oooh, wat schattig. Maar dat zeg ik bij alles wat klein isquote:Op maandag 21 mei 2012 13:19 schreef Lyza666 het volgende:
Nr. 18 Guvenc. Tja, ik vind 't niet wat hoor.
[ afbeelding ]
Zoals de mini's van de Albert Heijn. Ken geen vrouw die dat onberoerd laat.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen...oooh, wat schattig. Maar dat zeg ik bij alles wat klein is
quote:Op maandag 21 mei 2012 13:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zoals de mini's van de Albert Heijn. Ken geen vrouw die dat onberoerd laat.
Als hij dat al niet kan hebben...quote:Op maandag 21 mei 2012 13:40 schreef thaeastwood het volgende:
Als je dat maar niet tegen een kleine(re) man zegt
ben jij 1.60 dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:34 schreef thaeastwood het volgende:
heb een vriendin van 1.80 gehad. Die blikken die je dan soms krijgt
Moeten ze maar niet zo schattig klein zijn, dan krijgen ze het van mij ook niet te horen...quote:Op maandag 21 mei 2012 13:43 schreef thaeastwood het volgende:
[..]
De meeste mannen willen niet schattig worden gevonden
Nee 1.65m en waarom? We hadden het leuk samen. Dan heb ik echt een schijt aan wat anderen daar van denkenquote:Op maandag 21 mei 2012 13:42 schreef hlmllp het volgende:
[..]
ben jij 1.60 dan?
dat is wel lachwekkend ja
zoek iemand van je eigen grote!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |