Blijft te klein om mijn adamsappel een kus te kunnen gevenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geliefd, daarbij draag ik ALTIJD hakken van circa 10 cm en dan ben ik zo een 1,70!!
IPH'tje dan toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:56 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Blijft te klein om mijn adamsappel een kus te kunnen geven. hup verhuizen!
ik wil eigenlijk alle mannen boven de 1,85 cm het land uit , dus als jij nou eens al het voorstapje maakt!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:56 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Blijft te klein om mijn adamsappel een kus te kunnen geven. hup verhuizen!
Onzin, genen hebben hier meer mee te maken. Tevens is het onzin om het te zeggen dat het aan de melk ligt aangezien je geen vergelijking materiaal hebt. Deze opmerking heeft alleen maar waarde als je broer een eeneiige tweelings broer heeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:49 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Meer melk drinken...mijn broer is er twee meter mee geworden.
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tering beta
1.75, ben je wijf ofzo, misschien beter transsexueel worden, als man stel je niks voor namelijk
1.75 zijn
Waarom moeten kleine mannetjes altijd compenseren met geweld?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:01 schreef Paddestoel85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg maar even in zijn gezicht dat hij een wijf is met z'n 1.75
Hij liet mannen van boven de 2 meter eruit zien als schoolmeisjes.
Bullshit over lengte en mannelijkheid.
Het gaat erom dat iemand zegt dat alle mannen onderquote:Op maandag 21 mei 2012 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom moeten kleine mannetjes altijd compenseren met geweld?
Dat je er serieus op in ging zegt al genoegquote:Op maandag 21 mei 2012 12:05 schreef Paddestoel85 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat iemand zegt dat alle mannen onder
de 1.80 wijven zijn en zichzelf geen man mogen noemen, en aangezien wijven over het algemeen
gesproken fysiek minder sterk zijn bewijs ik nu dus het tegendeel.
37 is de beste maatquote:Op maandag 21 mei 2012 12:07 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Off-topic: vrouwen met schoenmaat 40 of groter.
Mannen met schoenmaat kleiner dan 47quote:Op maandag 21 mei 2012 12:07 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Vind ik leuk :$quote:Op maandag 21 mei 2012 12:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dat je er serieus op in ging zegt al genoeg
Dat is een hele mooie maat jaquote:
Het was ook zo serieus bedoeld....quote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Onzin, genen hebben hier meer mee te maken. Tevens is het onzin om het te zeggen dat het aan de melk ligt aangezien je geen vergelijking materiaal hebt. Deze opmerking heeft alleen maar waarde als je broer een eeneiige tweelings broer heeft.
Bij vrouwen van rond de 1.80 is kleiner dan 40 echt geen kijk hoor!quote:Op maandag 21 mei 2012 12:07 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Omdat ze zelf niet bij de hoge keukenkastjes enzo kunnen, dohquote:Op maandag 21 mei 2012 11:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
sommige meisjes van 1,60 willen ook mannen van boven de 1,80... Geen idee waarom.
Haha je komt over als een boos gefrustreerd kaboutertje.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:05 schreef Paddestoel85 het volgende:
[..]
de 1.80 wijven zijn en zichzelf geen man mogen noemen, en aangezien wijven over het algemeen
Beetje een drogredennatie is het niet?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:05 schreef Paddestoel85 het volgende:
[..]
Eh? Wat lees ik nu weer voor dikke onzin zeg?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha je komt over als een boos gefrustreerd kaboutertje.
Ook van die kleine sportschool-ukkies die er dan heel breed bij proberen te lopen zijn bespottelijk. Maakt verder niet uit, maar begin niet zo te toeteren dat je er heus wel bijhoort want niemand neemt je daarin serieus. Laat het lekker gaan.
Leg uit?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje een drogredennatie is het niet?
Pfoe gelukkig zit ik er net boven.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, want je bent zelf kapot klein
Alles onder de 1.80 kan ik ook moeilijk een man noemen.
Ik kom 1 cm tekort, net geen man helaas.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Pfoe gelukkig zit ik er net boven.
Iemand zegt dat iets een kleur is, jij beweert het tegendeel door te zeggen dat het niet zwart is maar wit, waardoor je nog niet bewijst dat het geen kleur is. Snaps?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 11:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk alle mannen boven de 1,85 cm het land uit , dus als jij nou eens al het voorstapje maakt!
Hij bedoelt dat als je in de sportschool zit, vooral de kleine boi met hun borstspiertjes vooruit, hemdje aan rondlopen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:12 schreef Paddestoel85 het volgende:
[..]
Eh? Wat lees ik nu weer voor dikke onzin zeg?
Kut man, ik voel je.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:13 schreef Paddestoel85 het volgende:
[..]
Ik kom 1 cm tekort, net geen man helaas.
Vrouwen groter dan 1.75quote:Op maandag 21 mei 2012 12:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het was ook zo serieus bedoeld....
[..]
Bij vrouwen van rond de 1.80 is kleiner dan 40 echt geen kijk hoor!
Precies. En ze zijn nogal snel gepikeerd als je een grapje over ze maakt.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat als je in de sportschool zit, vooral de kleine boi met hun borstspiertjes vooruit, hemdje aan rondlopen.
Ah, geen ervaring mee hier, zit nooit in de sportschool namelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat als je in de sportschool zit, vooral de kleine boi met hun borstspiertjes vooruit, hemdje aan rondlopen.
Dit. Het ziet er gewoon niet uit als een meisje moet bukken om haar vriend te zoenen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:51 schreef ThaTim het volgende:
Man hoort gewoon groter te zijn, ook als ze hakken draagt.
Ja helemaal, je hebt groot gelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iemand zegt dat iets een kleur is, jij beweert het tegendeel door te zeggen dat het niet zwart is maar wit, waardoor je nog niet bewijst dat het geen kleur is. Snaps?
Ben zelf nog een kop groter. Maar ik ben bang voor lange vrouwenquote:
We bijten niet hoor...tenzij je het lief vraagtquote:Op maandag 21 mei 2012 12:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ben zelf nog een kop groter. Maar ik ben bang voor lange vrouwen. Vooral vrouwen die dan nog hakken aan doen ook als ze al lang zijn
-__!@-1-1__!_!-1_!__!_!_!_!1
Dus jij bent lang en hakkendraagster?quote:Op maandag 21 mei 2012 12:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
We bijten niet hoor...tenzij je het lief vraagt
Dat doet een vriendin van me ook. Vind ik eigenlijk wel mooi staan, het is alleen vervelend als je een kleinere vriend hebt.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ben zelf nog een kop groter. Maar ik ben bang voor lange vrouwen. Vooral vrouwen die dan nog hakken aan doen ook als ze al lang zijn
jij bent ook zo'n reus? Ben een keer in bed beland met een vrouw van rond de 1.80. je hebt geen flauw idee waar je moet beginnenquote:Op maandag 21 mei 2012 12:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
We bijten niet hoor...tenzij je het lief vraagt
Hoezo niet? Wat maakt die 10 cm nou uit.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n reus? Ben een keer in bed beland met een vrouw van rond de 1.80. je hebt geen flauw idee waar je moet beginnen![]()
Joh, ik kom uit het noorden....ik ben een ukkie hier met mijn 1.78.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n reus? Ben een keer in bed beland met een vrouw van rond de 1.80. je hebt geen flauw idee waar je moet beginnen![]()
nja je moet er helemaal over heen klimmen enzo. ik wil een vrouw gewoon op kunnen tillen enzoquote:Op maandag 21 mei 2012 12:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat maakt die 10 cm nou uit.
Ik zit me toch eventjes in de buurt van perfectiequote:Op maandag 21 mei 2012 12:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Mensen die denken dat het immer leuk is 1.95 te zijn.
Toch liever dan dat ik 1.75 was geweest. 1.87 is perfect.
Daarvoor heb ik idd een man nodig van rond de 1.90...gelukkig zijn die er zat hier in NLquote:Op maandag 21 mei 2012 12:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja je moet er helemaal over heen klimmen enzo. ik wil een vrouw gewoon op kunnen tillen enzo
Lange vrouwen met hakken vind ik lekker zelfverzekerd, trekt mij juist aan.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |