Ik had vroeger wel een vriendin die eerst iets had met zoonlief. Tijdens die verhouding kreeg ze ook iets met zijn pa, die ook nog getrouwd was. Moeder kwam er op een gegeven moment achter. Heel drama en gedoe toen, Jerry Springer-taferelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 07:58 schreef Ffleamig het volgende:
Wie heeft het wel eens gedaan met zowel de moeder als de dochter? Of waar ik nog nieuwsgieriger naar ben voor de vrouwen, met de vader en de zoon?
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel een vriendin die eerst iets had met zoonlief. Tijdens die verhouding kreeg ze ook iets met zijn pa, die ook nog getrouwd was. Moeder kwam er op een gegeven moment achter. Heel drama en gedoe toen, Jerry Springer-taferelen.
En ze woonden allemaal in een caravan?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel een vriendin die eerst iets had met zoonlief. Tijdens die verhouding kreeg ze ook iets met zijn pa, die ook nog getrouwd was. Moeder kwam er op een gegeven moment achter. Heel drama en gedoe toen, Jerry Springer-taferelen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En ze woonden allemaal in een caravan?
Het land van de asperges, werkeloosheid en inteelt.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In Limburg dit zegt wel genoeg denk ik zo.
Ik ken een man die eerst met de dochter ging en nu een kind heeft (en samenwoont) met dr moeder.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 mei 2012 08:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Met deze opmerking heb je je eigen topic gesloten.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En ze woonden allemaal in een caravan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |