Wat rond de 220 euro?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:03 schreef seanw712 het volgende:
ok, doe dan maar een voorstel... rond de 220 euro liefst.
Mijn moederbord is trouwens ook van msi, is dat ook niet goed dan?
Niks maar dan zou ik toch voor Sapphire gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:03 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Wat is er mis met msi?
Asus is ook een goed merk trouwens.
Oooh, je bedoelde de grafische kaartquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:06 schreef Quotidien het volgende:
Sja, volgens mij liggen moederborden meer in het straatje van MSI..
Joh, maak eens je lijstje op Tweakers.net. Word je nergens in beperkt en kun je de goedkoopste webshop zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef seanw712 het volgende:
ok, dan wordt het XfX want een sapphire HD7850 hebben ze niet bij afuture
Dit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Joh, maak eens je lijstje op Tweakers.net. Word je nergens in beperkt en kun je de goedkoopste webshop zien.
Juist wel, je hebt AMD en nVidia. Maar AMD is over het algemeen beter voor gaming.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef AppleOcean het volgende:
Maar nvidea is geen merk op zich, ze verkopen het door aan andere merken die er dan wat van maken. Heel veel verschil zit er niet in de videokaart merken.
Nvidea verkoopt geen kant en klare kaarten aan consumenten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Juist wel, je hebt AMD en nVidia. Maar AMD is over het algemeen beter voor gaming.
Stel, je hebt 7,50 verzendkosten per shop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef seanw712 het volgende:
ja, maar ik wil liefst wel alles bij dezelfde webshop aankopen..., anders hopen de verzendkosten zich toch op...
Hoe zit het nu met de voeding trouwens?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:13 schreef seanw712 het volgende:
hehe pff... mij boeit dat allemaal niet... zolang als ze maar werken..
ja dan maak je een lijst op tweakers.net en dan kun je zien waar je het goedkoopste alles in 1 keer kunt bestellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef seanw712 het volgende:
ja, maar ik wil liefst wel alles bij dezelfde webshop aankopen..., anders hopen de verzendkosten zich toch op...
Hoe zit het nu met de voeding trouwens?
Kan zomaar 20 euro tussen zitten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef seanw712 het volgende:
ok, maar naar belgië is de verzending meestal al 10 euro, en meestal zit er niet zo'n reusachtig verschil in prijs tussen de onderdelen...
Ga nou gewoon naar tweakers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef seanw712 het volgende:
ok, maar naar belgië is de verzending meestal al 10 euro, en meestal zit er niet zo'n reusachtig verschil in prijs tussen de onderdelen...
Dan bestel je hem bij Afuture. Prima winkel. Service is top en je kan alles bijhouden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef seanw712 het volgende:
en afuture lijkt mij goedkoop genoeg
Wanneer?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Quotidien het volgende:
Ach, dan bespaart 'ie een paar tientjes..
Als ie op tnet kijkt. En Afuture is over het algemeen de goedkoopste hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Wanneer?
Als je gebrand zit op een paar tientjes, neem dan ook een goedkope shop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |