quote:Op maandag 21 mei 2012 10:14 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, ik heb de komende twee lessen niets meer te doen: FOK! all the time.
Als ik dat doe kom ik aardig in de knoei.quote:
ik niet. fmlquote:Op maandag 21 mei 2012 10:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb een shirt met space invaders erop.
Dan mojje die kope jonge.quote:
nehhquote:
Ik koop gewoon alleen nog maar 'blanco' shirts en maak er vervolgens zelf een opdruk op met bijvoorbeeld transferpapier, tantoe goedkoop en ik vind shirts in de winkel niets voor mijquote:Op maandag 21 mei 2012 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nehh
maar ik moet inderdaad nog wat kleren kopen voor de zomer
pics als bewijs + bestelformulier aub.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik koop gewoon alleen nog maar 'blanco' shirts en maak er vervolgens zelf een opdruk op met bijvoorbeeld transferpapier, tantoe goedkoop en ik vind shirts in de winkel niets voor mij.
Zelf bandshirts maken ftw.
Pics kan niet, zit nu op school.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics als bewijs + bestelformulier aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ga naar Rotterdam.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
van de maand maar eens naar den haag voor kleren
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pics kan niet, zit nu op school.
En bestelformulier wat?
Wacht wacht, ik heb er ooit een op FOK! gepost:ik ken alleen DKMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja, bestelformulier
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pics kan niet, zit nu op school.
En bestelformulier wat?
Wacht wacht, ik heb er ooit een op FOK! gepost:AlestormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Waz met deze?quote:
In maart live gezien, bazen bazen bazenquote:
jack en jones maar dat is hetquote:Op maandag 21 mei 2012 10:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Utrecht dan. Den Haag is toch niets bijzonders meer te vinden.
dan hoef ik niet te gaan winkelen, dan kun jij shirts voor mij makenquote:Op maandag 21 mei 2012 10:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waz met deze?
[..]
In maart live gezien, bazen bazen bazen.
Ik wilde 'vroeger' altijd "later een eigen t-shirtbedrijf hebben", wie weet wat daar nog ooit van komtquote:Op maandag 21 mei 2012 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan hoef ik niet te gaan winkelen, dan kun jij shirts voor mij maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |