Ik kom er niet uit zolang ik in mijn hol blijf.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef Caithlinn het volgende:
Toch maar even de mannen op fok om opheldering vragen...
Is het zo dat mannen problemen het liefst zelf uitzoeken, zich als het ware als een holbewoner in hun hol terugtrekken tot ze er helemaal uit zijn en er dan pas weer uitkomen?
En ja, dit is een serieuze vraag!
Hij weet dus gewoon niet wat hij wil, en blijkbaar kost hem dat nogal wat tijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Caithlinn het volgende:
Hij ligt in scheiding en het valt hem zwaarder dan verwacht. Hij zegt eerst alles voor zichzelf op een rijtje te willen zetten voor hij voor 100% voor mij kan gaan. Maar ondertussen hebben we elkaar al 6 weken niet gezien en dat snap ik dan weer niet, want hij zegt wel dat hij me leuk vindt en voor me wil gaan als hij alles op rijtje heeft.... Ik kan zijn woorden niet zo goed rijmen met zijn daden zeg maar...
Nogal ja...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij weet dus gewoon niet wat hij wil, en blijkbaar kost hem dat nogal wat tijd.
Duidelijk toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:35 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Nogal ja...maar ik weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan... Wat dat betreft ben ik echt zo'n wijf dat graag over alles wil praten... En hij vindt echt dat hij dit alleen moet doen voor hij verder kan met mij...
Mannenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kom er niet uit zolang ik in mijn hol blijf.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik kom er niet uit zolang ik in mijn hol blijf.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:35 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Nogal ja...maar ik weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan... Wat dat betreft ben ik echt zo'n wijf dat graag over alles wil praten... En hij vindt echt dat hij dit alleen moet doen voor hij verder kan met mij...
Valt weinig aan te doen inderdaad.quote:
Niks vreemds aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:35 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet 2 dingen tegelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:30 schreef Caithlinn het volgende:
Hij ligt in scheiding en het valt hem zwaarder dan verwacht. Hij zegt eerst alles voor zichzelf op een rijtje te willen zetten voor hij voor 100% voor mij kan gaan. Maar ondertussen hebben we elkaar al 6 weken niet gezien en dat snap ik dan weer niet, want hij zegt wel dat hij me leuk vindt en voor me wil gaan als hij alles op rijtje heeft.... Ik kan zijn woorden niet zo goed rijmen met zijn daden zeg maar...
Niet helemaal, want als ik m sms is t te benauwend. Als ik m niet sms krijg ik berichtjes dat ie aan me denkt. Als ik vraag of ie ff ergens koffie wil drinken kan t niet omdat ie zichzelf niet is en als ik zeg dat ik niet weet of ik dit volhou (ik vind elkaar 6 weken niet zien terwijl je smoorverliefd bent namelijk best lang) kan t opeens weer wel. Maar vervolgens houdt ie zich dan weer niet aan zijn woord...quote:
Vrouw..quote:Op zondag 20 mei 2012 23:41 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Niet helemaal, want als ik m sms is t te benauwend. Als ik m niet sms krijg ik berichtjes dat ie aan me denkt. Als ik vraag of ie ff ergens koffie wil drinken kan t niet omdat ie zichzelf niet is en als ik zeg dat ik niet weet of ik dit volhou (ik vind elkaar 6 weken niet zien terwijl je smoorverliefd bent namelijk best lang) kan t opeens weer wel. Maar vervolgens houdt ie zich dan weer niet aan zijn woord...
Ik heb nu t idee dat er alleen mooie woorden uitkomen en ook al zegt hij dat ze gemeend zijn beginnen die woorden hun glans een beetje te verliezen.
Ja hoe lang dan??? Ik wil gewoon duidelijkheidquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |