quote:
Vas' onwetendheid slaat wederom toequote:Op maandag 21 mei 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is javaans ofzo, ga weg. Roti it is
Maak er een videoverslag van!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:55 schreef jna het volgende:
Bedankt voor de tips. Ik ga het zo proberen. Zal jullie op de hoogte houden
Wát. Eentje popt gewoon fowru meti. Hoe danquote:Op maandag 21 mei 2012 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik eet geen schaap+lamdoe mij maar lekker fowru roti.
Taki sa i wani , ik ben huttenkäse vriendquote:Op maandag 21 mei 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wát. Eentje popt gewoon fowru meti. Hoe dan.
#tochnietzoverkäsed
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Taki sa i wani , ik ben huttenkäse vriend
Ik wil dat ook wel eens proberen, kokosnoot is volgens mij kensergeil! Echter denk ik dat ik ook zal falen. Moet je dan het mes daar aan die zijde plaatsen en met je hand druk uitoefenen? Of moet je als een ware psychopaat je arm een meter de lucht in hijsen om het dan te doen neerdalen met de kracht van een duizend zonnen om er instantly doorheen te hakken?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amateur.
[ afbeelding ]
Rode lijntje moet je kappen, kan je netjes die juice uitschenken of opslurpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Duivenvlees dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik eet geen schaap+lamdoe mij maar lekker roti fowru.
Kokosnoot is vies johquote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel eens proberen, kokosnoot is volgens mij kensergeil! Echter denk ik dat ik ook zal falen. Moet je dan het mes daar aan die zijde plaatsen en met je hand druk uitoefenen? Of moet je als een ware psychopaat je arm een meter de lucht in hijsen om het dan te doen neerdalen met de kracht van een duizend zonnen om er instantly doorheen te hakken?
Smerig, zal wel naar kip smaken?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Juminelle het volgende:
dWc, wssup met die hagel-, regen- en onweersbuien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier ook voluit zon de hele dag (al is t nu ietsje minder zonniek)
Jij bent echt het raarste figuur ooit.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kokosnoot is vies joh![]()
Ik zeg wel erg vaak dat ik iets vies vind merk ik
Ik ook niet, hekel aan bruine dingen :Squote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
Koetjesrepen vind ik ook niet echt lekker. Smaakloze dingen.
And I pride myself on that.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent echt het raarste figuur ooit.
Kjenk'Rquote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel eens proberen, kokosnoot is volgens mij kensergeil! Echter denk ik dat ik ook zal falen. Moet je dan het mes daar aan die zijde plaatsen en met je hand druk uitoefenen? Of moet je als een ware psychopaat je arm een meter de lucht in hijsen om het dan te doen neerdalen met de kracht van een duizend zonnen om er instantly doorheen te hakken?
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:08 schreef Juminelle het volgende:
dWc, wssup met die hagel-, regen- en onweersbuien?Ik las het ook maar op weeronlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zoals ik al zei, ik ben geen Quincy Dwight Nikandro Paulusma
.
Koetjesrepen zijn wel echt smerig man. Ranzige cacaofantasie, want die troep mag nieteens chocolade hetenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent echt het raarste figuur ooit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |