Hebben ze daar ook Pineapple en Ginger enzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FERNANDES BTW IN DE AANBIEDING @ AH. ¤0,99 voor een literfles
.
Kom mijn huiswerk maken in je vrije dagen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef RickoKun het volgende:
Heb mn perenijsjes al binnen.
Uiteraard werkt iedereen om mij heen dus mag ik mij de ziekte gaan vervelen de komende 3 dagen (ik dacht donderdag een bruiloft te hebben, maar die is er volgende week)
Welke opleiding?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Kom mijn huiswerk maken in je vrije dagen.
Bij mijn AH heb je alle 5 de smaken in flessen en maar 4 smaken (geen gingerquote:Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook Pineapple en Ginger enzo?
Kom daar nooit, ben vaste Lidl+Aldi klant
Nee, dankje.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Kom mijn huiswerk maken in je vrije dagen.
Morgen dus richting AH, heb hier aantal cadeaubonnen liggenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij mijn AH heb je alle 5 de smaken in flessen en maar 4 smaken (geen ginger) in blik.
Dubbele bachelor dus? Bijna afgestudeerd?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:31 schreef junamii het volgende:
[..]
Economie en Bedrijfseconomie + Fiscaal recht.
Cadeaubonnen van de AH? Wie de fuck geeft dat nou weerquote:Op maandag 21 mei 2012 19:33 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Morgen dus richting AH, heb hier aantal cadeaubonnen liggen
De AH zelf, had ooit een telefoon besteld op de website, konden ze niet meer leveren, dus geld terug + een hoop van die bonnenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
Panzer, jij hebt Kik toch?
Weet je toevallig of mensen in hun contactpersonenlijst kunnen zien of jij Kik hebt als je hebt uitgeschakeld dat jij dit van anderen kan zien?
[..]
Cadeaubonnen van de AH? Wie de fuck geeft dat nou weer
Egoïst. Hart gebroken.quote:
Yes, alleen nog lang niet klaar. Ben pas eerstejaars.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Dubbele bachelor dus? Bijna afgestudeerd?
Geen idee mami, ik wist niet eens dat die setting er was. Waar kun je dat uitschakelen dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef Juminelle het volgende:
Panzer, jij hebt Kik toch?
Weet je toevallig of mensen in hun contactpersonenlijst kunnen zien of jij Kik hebt als je hebt uitgeschakeld dat jij dit van anderen kan zien?
[..]
right back at y00quote:
Is het gratis? :$quote:Op maandag 21 mei 2012 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vraag aan die aardige kassamevrouwtjes bij de counter
Goed bezig, succes!quote:Op maandag 21 mei 2012 19:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Egoïst. Hart gebroken.
[..]
Yes, alleen nog lang niet klaar. Ben pas eerstejaars.
Het kwam in beeld tijdens het downloaden, maar volgens mij staat het ook gewoon bij settings. Zal zo even checken.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geen idee mami, ik wist niet eens dat die setting er was. Waar kun je dat uitschakelen dan?
Ja.quote:
Genoeg Surinamers in dit topic, moet goed komen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:44 schreef jna het volgende:
Heeft iemand van jullie nog een gouden tip hoe je een kokosnoot openkrijgt? Altijd als ik het doe ligt dat hele ding verspreidt over de keuken
Met een kapmes erop rammenquote:Op maandag 21 mei 2012 19:44 schreef jna het volgende:
Heeft iemand van jullie nog een gouden tip hoe je een kokosnoot openkrijgt? Altijd als ik het doe ligt dat hele ding verspreidt over de keuken
Amateurquote:Op maandag 21 mei 2012 19:44 schreef jna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |