Door deze post werd ik eraan herinnerd dat ik zaterdag veel te vroeg uit bed moet om te gaan werken. Dankjewel Mike, echt bedanktquote:Op maandag 21 mei 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FERNANDES BTW IN DE AANBIEDING @ AH. ¤0,99 voor een literfles
.
Genietingsquote:Op maandag 21 mei 2012 18:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoef alleen nog dinsdag te werken(4 uurtjes whehehe) en daarna vrijdag, zaterdag, zondag én maandag feesten met minstens elke dag 4 liter in de pens en misschien wat alternatieven om de boel draaiende te houden jullie weten
Ik dacht in eerste instantie aan BTW als in Belasting Toegevoegde Waarde.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FERNANDES BTW IN DE AANBIEDING @ AH. ¤0,99 voor een literfles
.
huh, jij deed toch iets met kantoorshit?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Door deze post werd ik eraan herinnerd dat ik zaterdag veel te vroeg uit bed moet om te gaan werken. Dankjewel Mike, echt bedankt
Ik zie er nu al tegenop om zaterdag in de AH te staan, na een maand niet gewerkt te hebben
En het is pas maandag.
Hoe kan je nou niet van perenijsjes houden?!quote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Perenijsjes, ik gruwelde ervan net zoals Koetjesrepen
[..]
huh, jij deed toch iets met kantoorshit?![]()
Üntermenschquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet van perenijsjes houden?!
Heheh, had toen ook al twee banen. Eentje bij Intrum Justitia en daarnaast teamleider verkoopafhandeling bij de AH. Inmiddels gestopt bij Intrum, maar in plaats daarvan wel een baantje in de horeca gefixtquote:Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
huh, jij deed toch iets met kantoorshit?![]()
En dit. Perenijsjesquote:Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe kan je nou niet van perenijsjes houden?!
Boh, dat gedoe bij mij dat ik nog een keer bij appie had gesolliciteerd om maar iets in de tussentijd te hebben is volledig uit de hand gelopenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:51 schreef junamii het volgende:
[..]
Heheh, had toen ook al twee banen. Eentje bij Intrum Justitia en daarnaast teamleider verkoopafhandeling bij de AH. Inmiddels gestopt bij Intrum, maar in plaats daarvan wel een baantje in de horeca gefixt
Ik wil er ook weg, maar ik moet wel blijven werken want heb geld nodig. Ik wil veel te veel en geef veel te veel geld uit aan dingen die ik niet nodig heb maar wel wil hebbenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Boh, dat gedoe bij mij dat ik nog een keer bij appie had gesolliciteerd om maar iets in de tussentijd te hebben is volledig uit de hand gelopenEcht klotezooi weer. Maar heb donderdag wel sollicitatie bij Strand Zuid dus duimen maar weer
Hmmm misschien wel interessant voor in de vakantie. Wat moet je dan precies doen? Ik weet alleen nog van je verhalen dat het echt een kutbaan was. Wat betaalt het eigenlijk?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef junamii het volgende:
Jna! Als je Intrum kan hendelen, moet je daar echt gaan werken. Ze zoeken altijd studenten en ze betalen wel echt goed
Maar geen leuke baan. Leuk voor 2 maandjes hard werken voor veel geld.
Je wist het vast al: Top Notch is een jong, dynamisch (quote:Op maandag 21 mei 2012 18:55 schreef jna het volgende:
Bij topnotch zoeken ze trouwens nog een stagiair vanaf september, mocht 1 van jullie interesse hebben.
Als afstudeerstage mag je vaak bij zo'n bedrijf een apart project doen, dus je moet gewoon wat verzinnen wat je school goedkeurt en waar topnotch ook wat aan heeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je wist het vast al: Top Notch is een jong, dynamisch () platenlabel met een sterke focus op Hiphop van Nederlandse bodem maar met regelmatige uitstapjes buiten dit speelveld. Een klein bedrijf, resultaatgericht en met de vinger constant op de kloppende pols van musicerend Nederland.
De werkzaamheden zijn zeer gevarieerd, denk o.a. aan:
- Onderhouden van de verschillende Top Notch websites (incl. top-notch.nl, Facebook en Twitter).
- Schrijven en reviseren van nieuwtjes, persberichten en prijsvragen.
- Assistentie bij uiteenlopende promotionele werkzaamheden.
- Ontwerpen van banners, flyers en posters (aan de hand van bestaand artwork) alsmede deze in productie zetten.
Hiervoor voldoe je idealiter aan zoveel mogelijk van de volgende eisen:
- Affiniteit met en redelijke kennis van de muziekindustrie en de Nederlandse Hiphop scene.
- Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van Nederlands en Engels,
- Kennis van Microsoft Office (met name Word en Excel), Adobe Photoshop en affiniteit met internet.
- Zelfstandig en assertief. Resultaatgericht denken is een must.
- Representatief, sociaal en positief ingesteld.
---
Lijkt me wel ziek chill als afstudeerstage! Denk alleen niet dat school dit goedkeurt
.
Ja, de nadruk ligt op een onderzoeksstage inderdaad, mag eigenlijk nieteens meelopen. Die stage was in de 3e. Heb mezelf wel gerustgesteld hiermee, wou bijna serieus ervoor gaanquote:Op maandag 21 mei 2012 19:10 schreef jna het volgende:
[..]
Als afstudeerstage mag je vaak bij zo'n bedrijf een apart project doen, dus je moet gewoon wat verzinnen wat je school goedkeurt en waar topnotch ook wat aan heeft.
Als ik die werkzaamheden zo lees dan lijkt het mij geen bal aan. Als je nou een beetje dichtbij de core business zit dan lijkt het mij wel vet.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je wist het vast al: Top Notch is een jong, dynamisch () platenlabel met een sterke focus op Hiphop van Nederlandse bodem maar met regelmatige uitstapjes buiten dit speelveld. Een klein bedrijf, resultaatgericht en met de vinger constant op de kloppende pols van musicerend Nederland.
De werkzaamheden zijn zeer gevarieerd, denk o.a. aan:
- Onderhouden van de verschillende Top Notch websites (incl. top-notch.nl, Facebook en Twitter).
- Schrijven en reviseren van nieuwtjes, persberichten en prijsvragen.
- Assistentie bij uiteenlopende promotionele werkzaamheden.
- Ontwerpen van banners, flyers en posters (aan de hand van bestaand artwork) alsmede deze in productie zetten.
Hiervoor voldoe je idealiter aan zoveel mogelijk van de volgende eisen:
- Affiniteit met en redelijke kennis van de muziekindustrie en de Nederlandse Hiphop scene.
- Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van Nederlands en Engels,
- Kennis van Microsoft Office (met name Word en Excel), Adobe Photoshop en affiniteit met internet.
- Zelfstandig en assertief. Resultaatgericht denken is een must.
- Representatief, sociaal en positief ingesteld.
---
Lijkt me wel ziek chill als afstudeerstage! Denk alleen niet dat school dit goedkeurt
.
Daarnaast ga ik echt niet elke dag reizen naar Baarn.
Watquote:Op maandag 21 mei 2012 19:12 schreef Sala-adin het volgende:
Kom er net achter dat Theophilus optreed in Paradiso eff snel snel trein klemmen en kijken of ik nog binnen kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |